با دارچین لب ها را برجسته و زیباتر کنید

خرید ادکلن

با افزایش سن لب‌ها نیز حجم خود را از دست می‌دهند و باریک می‌شوند اما می‌توانید به راحتی این حجم از دست رفته را به لب‌ها

بازگردانید.

لب‌هایی نرم و برجسته می‌تواند بهترین ویژگی چهره‌ی شما باشد. یک اسکراب خوب و پس از آن یک رُژ لب حجم‌ دهنده‌ی مطبوع تمام چیزی است که برای داشتن چهره‌ای زیبا و سالم به آن نیاز دارید. اما با وجود این که ممکن است اسکراب‌ها و حجم‌ دهنده‌هایی که در تبلیغات می‌ بینیم موثر باشند، اغلب قیمت‌هایی نامعقول دارند و با ترکیبات مشکوک و قابل تأملی ساخته می‌ شوند که ممکن است دوست نداشته باشید برای لب‌هایتان ازشان استفاده کنید. راه بهتر این است که خودتان با موادی که در آشپزخانه دارید، از جمله دارچین و انواع روغن‌، اسکراب‌ها و حجم‌دهنده‌های طبیعی درست کنید.

با دارچین لب ها را در چند دقیقه برجسته و زیباتر کنید

برای این منظور، قبل از آرایش لب ها،تکه ای کوچک از دارچین را کمی خیس کرده و آن را به آرامی روی لب ها بمالید .اگر دارچین در دسترس شما نیست، می توانید از چند قطره اسانس آن یا مقداری پماد برجسته کننده لب که حاوی نیاسین باشد بهره ببرید.این ماده نوعی ویتامین B می باشد که با افزایش جریان خون در لب ها، آنها را برجسته تر نمایان می سازد.

ممکن است بعد از مالیدن دارچین به لبها، سوزش بسیار خفیفی را برا ی چند ثانیه احساس کنید.نگران نباشید.حساسیت به دارچین با این سوزش متفاوت است.زیرا بعد از چند ثانیه این سوزش از بین می رود .اما حساسیت به دارچین می تواند زمان بیشتری ادامه داشته و علائم حساسیت را نشان خواهد داد.

 

حالا طبق معمول با رژ لب مورد علاقه خود، لب ها را آرایش کنید و از زیبایی آنها لذت ببرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.