اکسیر جوانی و لاغری گریپ فروت و عسل

اکسیر جوانی و لاغری گریپ فروت و عسل

خرید ادکلن

بی جامه – گریپ فروت سرشار از آنتی اکسیدان است و خاصیت ضد باکتریایی دارد ، حاوی ویتامین های D, B, A و E و سرشار از ویتامین C همچنین کلسیم ، منیزیم ، منگنز ، فسفر ، روی ، آهن و مس می باشد . این همه خاصیت به نظر شما فوق العاده نیست حالا امروز اکسیر زیبایی و سلامت از این میوه را به شما خواهیم گفت .

اکسیر زیبایی و سلامت:

مواد لازم :

یک گریپ فروت بزرگ
یک قاشق غذاخوری عسل

روش آماده سازی:

گریپ فروت را از وسط برش زده و نصف آن را  با قاشق از پوست در آورید و با عسل در مخلوط کن می ریزیم وقتی عسل خوب حل شد اکسیر آماده است این اکسیر بسیار مفیدی است.تحقیقات متعدد نشان داده است که اگر  هر روز گریپ فروت بخورید سطح کلسترول بد تا 15،5٪ و تری گلیسیرید 27٪ کاهش می یابد. این تاثیر بدلیل وجود پکتین است. این ترکیب همچنین سطح انسولین  را کاهش داده و سوخت و ساز بدن نرمال می شود.
لیکوپن،  با سموم و مواد مضر  موجود در ارگانیسم مقابله میکند.

گریپ فروت حاوی مواد تشکیل دهنده بسیاری است که  با سرماخوردگی  مبارزه می کند. این میوه به پیشگیری از سرطان و بیماری های قلبی کمک می کند.

مصرف چند جرعه از این اکسیر 20 دقیقه پس از صرف ناهار  نیمی از کالری را در زمان ناهار خوردن کاهش میدهد

به هر حال، به یاد داشته باشید که گریپ فروت ممکن است اثرات برخی از دارو را بالا ببرد، بنابراین قبل از نوشیدن با پزشک مشورت کنید

در صورتی که  از داروهای  کاهش فشار خون، داروهای سرطان، داروهای ضد افسردگی، آنتی بیوتیک و یا  داروهای قلبی استفاده می کنید،  از مصرف ان اجتناب کنید

منبع : hidoctor.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.