این لباس ها به بدن خانم ها آسیب می رسانند

خرید ادکلن

آشنایی با لباس ها و اکسسوری هایی که برای تان مضرند!

زمانی که می خواهید لباسی را برای پوشیدن انتخاب کنید، آنقدر غرق زیبایی ظاهرتان می شوید که یادتان می رود سلامتی تان هم در انتخاب تان تاثیرگذار است.

 

اگر تا به حال به سلامتی تان در انتخاب لباسی که به تن می کنید، توجهی نمی کردید، حال زمان آن است در انتخاب هایتان تجدید نظر کنید زیرا لباس ها و اکسسوری هایی هستند که می توانید به سلامت بدن شما آسیب برسانند.

 

به عنوان مثال همه ما دوست داریم که یک کفش پاشنه بلند به پا کنیم و همیشه قد بلندتر به نظر آییم اما این را هم باید در نظر بگیرید که پوشیدن این نوع کفش در دراز مدت به پاها آسیب می رسانند.

 

خوش تیپ بودن خوب است اما واقعا گاهی ارزشش را ندارد که به خاطر آن سلامت تان را به خطر بیاندازید. اگر نمی دانید که چه چیزهایی در زمینه مد و فشن به بدن تان آسیب می رساند، به فهرستی که در اینجا برایتان آورده ایم، نگاهی بیاندازید.

 

شلوار جین تنگ

شلوار جین یکی از محبوب ترین مدل های لباس از گذشته تا کنون بوده است اما این را بدانید که شلوارهای تنگ به شکم تان فشار آورده و موجب ورم های شکمی و حتی در برخی موارد به عفونت رحم نیز منجر می شود. پس تا جایی می توانید از شلوارهای راحت تر دیگری استفاده کنید.

 

شکم بندهای مضر برای بدن, گوشواره های مضر برای بدن

شلوارهای تنگ به شکم تان فشار آورده و موجب ورم های شکمی و عفونت رحم می شود

 

کفش پاشنه بلند

اگر قرار باشد از لباس ها و اکسسوری های سخت و طاقت فرسا فهرستی تهیه کنیم، کفش های پاشنه بلند در ابتدای لیست قرار دارند. این مدل کفش از آن جهت که به قوزک پای شما فشار می آورد، برای بدن تان مضر است. مطالعه ای در دانشگاه کارولینا ثابت کرده که پوشیدن کفش های پاشنده بلند به مدت طولانی ماهیچه های قوزک پا را ضعیف کرده و پس از آن به دیگر قسمت های پا و حتی کمر نیز آسیب می رساند.

 

اکسسوری های مضر برای بدن,کفش های مضر برای بدن

کفش پاشنه بلند از آن جهت که به قوزک پای شما فشار می آورد، برای بدن تان مضر است

 

شکم بند

امروزه بستن شکم بند در میان زنان بسیار رایج شده است اما آیا واقعا ارزش اش را دارد؟ پوشیدن شکم بند در دراز مدت، ماهیچه های شکم را ضعیف کرده و در تنفس شما مشکل ایجاد می کند و حتی موجب تولید رفلکس اسید می شود. به علاوه هیچ دلیل قانع کننده ای برای این که شکم بندها دور کمرتان را کوچک می کنند، وجود ندارد. پس بهتر است دور آنها را خط بکشید.

 

شناخت کفش های مضر برای بدن,عوارض شلوارهای فاق بلند

پوشیدن شکم بند در دراز مدت، ماهیچه های شکم را ضعیف کرده و در تنفس مشکل ایجاد می کند

 

گوشواره های سنگین

گوشواره های سنگین از آن جهت که موجب کشیده شدن نرمی گوش می شوند، ضرر دارند. گوشواره های  فلزی ارزان قیمت که کیفیت بالایی ندارند نیز می توانند منجر به آلرژی شوند.

 

شناخت کفش های مضر برای بدن,عوارض شلوارهای فاق بلند

گوشواره های سنگین از آن جهت که موجب کشیده شدن نرمی گوش می شوند

 

کفش های تخت

شاید فکر کنید که کفش های پاشنه بلند برای سلامت پاها مضرند پس حتما کفش های تخت گزینه مناسبی هستند اما اشتباه می کنید. کفش های تخت یا همان کفش های مدل باله، به اندازه کفش های پاشنه دار به بدن آسیب می رسانند.

 

شناخت کفش های مضر برای بدن,عوارض شلوارهای فاق بلند

کفش های تخت، به اندازه کفش های پاشنه دار به بدن آسیب می رسانند

 

کیف سنگین

شاید فکر کنید که برای حمل وسایل زیاد و سنگین تان بهترین گزینه کیف های بزرگ باشند اما در واقع شما بدترین گزینه را انتخاب کرده اید. اگر چه کیف های بزرگ و جادار چشمگیر و جذاب هستند اما به بدن شما آسیب می رسانند. اگر به یک سمت بدن تان فشار بیشتری نسبت به سمت دیگر بدن تان وارد آید، نه تنها به ماهیچه هایتان فشار می آید بلکه تعادل تان را نیز بهم می زند.

 

شلوارهای فاق بلند,عوارض پوشیدن شلوارهای تنگ

اگر چه کیف های بزرگ و جادار چشمگیر و جذاب هستند اما به بدن شما آسیب می رسانند

 

شلوارهای فاق بلند

شلوارهای فاق بلند از آن جهت که به شکم فشار می آورند، برای بدن مضرند. به علاوه در تنفس شما اختلال ایجاد خواهند کرد، طوری که ماهیچه هایتان را تنبل کرده و تنفس تان را نامنظم می کند.

 

انتخاب لباس برای پوشیدن,شناخت کفش های مضر برای بدن

شلوارهای فاق بلند ماهیچه هایتان را تنبل کرده و تنفس تان را نامنظم می کند

 

در نهایت، اگر چه پوشیدن لباس های مختلف بسیار هیجان انگیز است اما بهتر است قبل از انتخاب لباسی که می خواهید بخرید و در دراز مدت به تن کنید، بیشتر بیاندیشید تا به سلامت بدن تان آسیب نزند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.