جلوگیری از هک تلگرام

جلوگیری از هک تلگرام,هک تلگرام

خرید ادکلن

با توجه به رشد روز افزون نرم افزار تلگرام هکرها نیز بی کار نشسته اند و راه های نفوذ به این نرم افزار را پیدا کرده اند ، چیزی که امروز آماده کردیم راهکار جلوگیری از هک تلگرام است که می توانید از آن استفاده کنید تا اکانت تلگرام شما هک نشود ، این آموزش رو به صورت صوتی نیز آماده کرده ایم تا بتونید به صورت شنیداری نیز از آن استفاده کنید که البته فقط در کانال تلگرام منتشر کرده ایم . خیلی وقت شما را نخواهد گرفت ، خیلی هم پیچیده نیست اما خیلی مهم است که این تنظیمات انجام بشود .

این تنظیمات باعث می شود نحوه ورود به اکانت تلگرام شما دو مرحله ای شود یعنی اول یک کد فعالسازی ارسال شود بعد از کد فعالسازی از شما پسورد بخواهد که این کلمه عبور اکانت شما را غیرقابل نفوذ می کند . حتی می توانید یک آدرس ایمیل به عنوان پشتیبان قرار دهید تا در صورتی که کلمه عبور را فراموش کردید به آدرس ایمیل شما کلمه عبور ارسال شود .

جلوگیری از هک تلگرام,هک تلگرام
ابتدا از منو تلگرام وارد بخش تنظیمات یا Setting می شویم
جلوگیری از هک تلگرام,هک تلگرام
از این بخش وارد قسمت Privacy and Security می شوید
جلوگیری از هک تلگرام,هک تلگرام
بخش اول مربوط به قرار دادن پسورد برای اکانت تلگرام می باشد دومی دستگاه هایی که متصل به اکانت تلگرام شما هستند
جلوگیری از هک تلگرام,هک تلگرام
در این بخش می توانید کلمه عبور برای اکانت خود انتخاب کنید تا دستگاه دیگری نتواند وارد اکانت شما بشود
جلوگیری از هک تلگرام,هک تلگرام
با کلیک بر روی قسمت فلش خورده می توانید دستگاه هایی که متصل هستند را غیرفعال کنید

نکته :

بعد از اینکه پسورد برای اکانت تلگرام خود قرار دادید از شما یک ایمیل برای بازنشانی کلمه عبور درخواست می کند که درصورتی که کلمه عبور را فراموش کردید می توانید از این ایمیل جهت بازگشت کلمه عبور خود استفاده کنید .

توجه کنید این پسوردی که انتخاب کردید با قفل نرم افزاری فرق دارد و این کار فقط باعث عدم ورود افراد دیگر به اکانت شما می شود نه نرم افزار تلگرام

منبع : اختصاصی بی جامه

لینک کوتاه : https://www.bijame.com/?p=5222

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.