حجیم کردن لب با چند روغن طبیعی

خرید ادکلن

گاهی اوغات افراد به طور طبیعی لب های حجیم دارند که باعث زیباتر شدن صورت میشود . اما هرکسی خوش شانس نیست ، بله این درست است که لب بزرگ و حجیم زیباست اما این دلیل نمیشود ما خودمان را به راحتی به زیر تیغ جراحان بدهیم . گاهی وقت ها از لوازم آرایشی و بهداشتی خاص استفاده میکنیم برای حجیم کردن لب که در طولانی مدت عوارض جانبی بالایی دارند . امروز برای شما چند پیشنهاد داریم که به راحتی می توانید لب های حجیم داشته باشید با چند روغن کاملا طبیعی ، لطف نظر دادن فراموش نشود .

حجیم کردن لب , حجیم کردن لب با دارچین فلفل و نعنا

روغ نعنا برای حجیم کردن لب :

روغن نعنا را شما به راحتی می توانید در هر فروشگاهی پیدا کنید ، روغن نعنا باعث بهبود در عملکرد گردش خون در لب ها میشود و باعث میشود لب های شما تحریک شوند و کمی تورم پیدا کنند و حجیم به نظر بیایند . امکان دارد هنگام استفاده کمی رنگ لب های شما قرمز شود ، اصلا نگران نباشید هیچ ضرری ندارد روغن نعنا را تا اندازه ای برروی لب های خود بمالید تا احساس خنکی را در لب های خود حس کنید

روغن فلفل دلمه :

روغن فلفل دلمه یا فلفل قرمز را می توانید تهیه کنید برای براق کردن و حجیم کردن لب ،توجه داشته باشید که اگر روغن فلفل پیدا نکردید می توانید کمی فلفل را با وازلین مخلوط کنید و برروی لب های خود بمالید که این مسئله باعث بهتر شدن قرمزی لب نیز می شود .
توجه داشته باشید شما می توانید کمی آب را با مقدار کمی فلفل نیز مخلوط کنید و به مدت 5 دقیقه برروی لب های خود قرار دهید و بعد از 5 دقیقه آنرا با آب بشورید .باید توجه داشته باشید که بیشتر از چند قطره استفاده نکنید .

دارچین آسیاب شده یا روغن دارچین :

روغن دارچین را نیز مانند روغن نعنا و فلفل استفاده کنید برای بزرگتر شدن و قرمزتر شدن لب ها ، روغن دارچین کمک به بهبود جریان خون در لب ها و حجیم تر شدن آنها می شود . بنابرین یک یا دو قطره اسانس روغن دارچین را برروی لب بزنید . همچنین شما می توانید پودر دارچین را استفاده کنید فقط با مقداری روغن زیتون یا روغن بادام مخلوط کنید و 5 تا 10 دقیقه برروی لب های خود بزنید بعد از آبکشی کنید . توجه کنید که امکان دارد کمی لب های شما ملتهب شوند که بعد از چند دقیقه از بین خواهد رفت .

بعداً مقاله های بیشتر درباره حجیم کردن لب قرار خواهیم داد . لطفا مارا از نظرات خود بی نصیب نگذارید و نتایج استفاده خود را حتما بنویسید
منبع : گروه آرایش و زیبایی بی جامه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.