دو فیلم از سحر قریشی و ترک تماشاگران از سالن

خرید ادکلن

دو فیلم سینمایی با نام های “آبنبات چوبی” و “رسوایی2” با بازی سحر قریشی در جشنواره فیلم فجر با اعتراض تماشاگران همراه شد.

جنجال های “رسوایی2” و مسعود ده نمکی

به گزارش سیمرغ شب گذشته اکران فیلم سینمایی “رسوایی” به کارگردانی مسعود ده نمکی در پردیس سینمایی کوروش در حالی برگزار شد که نیمی از سالن خالی بود و عده‌ ای از تماشاگران هم اندکی پس از شروع فیلم برای اولین بار سالن را ترک کردند.بازیگر اصلی فیلم “رسوایی” سحر قریشی بود.

اما در سانس بعد و در زمان اکران فیلم سینمایی “آبنبات چوبی” به کارگردانی محمدحسین فرحبخش هم این اتفاق مجددا رخ داد و عده ای به نشانه اعتراض و نارضایتی از فیلم سالن نمایش را ترک کردند. جالب است بدانید بازیگر نقش اصلی فیلم “آبنبات چوبی” هم سحر قریشیاست!

این در حالی است که صف طولانی تماشاگران برای خرید بلیت فیلم سینمایی “ابد و یک روز” به کارگردانی سعید روستایی ، بسیار در خور توجه بود.

دو شب گذشته این اتفاق برای فیلم “رسوایی” در سالن کاخ جشنواره برج میلاد نیز افتاده بود ، که اعتراض هایی را از جانب کارگردان فیلم “مسعود ده نمکی” در پی داشت.

شنیده می شود ده نمکی و عوامل فیلم به نشانه اعتراض حتی حاضر به حضور در نشست مطبوعاتی این فیلم نیز نشدند. جنجال فیلم های مسعود ده نمکی همیشه یکی از اخبار سرگرم کننده جشنواره فیلم فجر است.

منبع : سیمرغ / فریبا بیات

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

لینک کوتاه : https://www.bijame.com/?p=5663

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.