رازهای شیک پوشی – قسمت سوم

رازهای و تکنیک های شیک پوشی

خرید ادکلن

بی جامه – در سری سوم رازهای شیک پوشی می خواهیم در مورد دقت و توجه در انتخاب مدل لباس و اینکه چطور بتوانید فراتر از مد قدم بردارید تا بتوانید تکنیک های شیک پوشی را فرا بگیرید .

دقت و توجه

مادامی که شما بخشی از حواس خود را به طور جدی متوجه پوشش و لباس ، تنوع مدل ها و توجه به مد و سلیقه متداول روز نکنید ، قادر به کسب مهارت ها و فوت و فن شیک پوشی نخواهید بود .

توجه داشته باشید آنچه شما می بینید و آنچه به آن توجه می کنید در ذهن و خاطر شما ماندگار خواهد شد. بیشتر دیدن و بیشتر توجه کردن به انواع مدل ها، ترکیب و هارمونی رنگ ها در لباس و نحوه ست کردن انواع لباس با کیف و کفش زیور آلات ، در نهایت باعث ارتقای سطح سلیقه و گسترش خلاقیت در شما خواهد شد . به این معنی که موقع خرید و انتخاب ، آنجه در خاطر شما به ثبت شده است ، به سلیقه و انتخاب شما سمت و سو خواهد داد . شاید خود شما متوجه این امر نشوید اما در نهایت با یک پیش زمینه غنی ذهنی ، قطعا انتخاب های بهتری خواهد داشت.

برای این منظور حتی چنانچه قصد خرید هم ندارید سعی کنید هر از گاهی به مراکز خرید سری بزنید یا بخشی از اوقات فراغت خود را به دیدن سایت های مربوط به مدل لباس اختصاص دهید .

رازهای و تکنیک های شیک پوشی
رازهای و تکنیک های شیک پوشی

فراتر از مد قدم بردارید

افراد بسیار شیک پیش اغلب به نحوی منحصر به فرد و خاص به نظر می رسند . شاید آنچه باعث جذابیت و زیبایی در پوشش آنها می شود ، به نوعی خاص بودن و متمایز بودن آنها از سایرین است . این افراد معمولاً آنچه در اصطلاح خیلی مد شده است انتخاب نمی کنند .

آنها به دنبال مدل ها و طرح های تازه تر و متفاوت تری در لباس ، کیف و کفش و ساعت هستند . برخی از افراد به زعم و گمان خودشان ، شیک پوش هستند ، آنها به محض این که یک نوع مدل یا رنگ خاص در مراکز خرید و فروشگاه ها به اصطلاح ویترین می شود ، اقدام به خرید آن می کنند و از این نظر که زودتر از سایرین مبادرت به خرید آن مدل خاص کرده اند به خود می بالند !!! و شاید به همین دلیل این افراد هرگز شیک پوش و خاص به نظر نمی رسند .

فراموش نکنید وقتی در بازار یک نوع مدل و رنگ خاص به یکباره با موجی از استقبال روبه رو می شود ، دیگر نمی تواند چندان جذاب باشد . این یکی از نکات طلایی است که افراد خوش پوش اغلب آن را مورد اهمیت قرار می دهند . در حقیقت افرادی که پوشش جذاب و زیبایی دارند معمولاً چندان خلاقیت و سلاقیه خود را در چارچوب مد محصور نمی کنند  .

این افراد عموماً سلیقه و انتخاب خود را به سلیقه رایج در بازار ترجیح می دند . گاهی انتخاب یک مدل خاص در لباس و ست کردن آن با سایر لباس ها و توجه به هارمونی طرح و رنگ با مدل یک لباس می توانید به نوعی نشانه هوشمندی و خلاقیت صاحب آن لباس باشد ، این چیز است که باعث برانگیخته شدن تحسین دیگران می شود .

خاص بودن یا ناهماهنگ بودن

توجه داشته منظور از متفاوت و خاص به نظر رسیدن ، به هیچ عنوان پوشیدن لباس الوان و بسیار ناهماهنگ و مغایر با مد روز نیست ، این نوع پوشش نه تنها فرد را خوش سلیقه و جذاب جلوه نمی دهد ، بلکه سبب مضحک به نظر رسیدن او خواهد شد . در واقع ترکیب ماهرانه و ظریف سلیقه و انتخاب شخصی با کلیات رایج در بازار به علاوه چاشنی خلاقیت و ابتکار می تواند در نهایت منجر به انتخاب هایی زیباتر ، به روزتر و خاص تر شود .

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.