راز های شیک پوشی – قسمت اول

راز های شیک پوشی

خرید ادکلن

بی جامه – امروزه با وجود مراکز خرید و با بالا رفتن سطح فرهنگی مردم نحوه پوشش و خرید مردم بسیار تغییر کرده ، هرچند داشتن شرایط مالی مطلوب یک خرید خوب را آسان می کند اما داشتن برخی مهارت ها می تواند نقش بزرگی در آراستگی و شیک پوشی داشته باشند . افرادی که به معنا واقعی شیک پوش هستند نحوه ست کزدن و انتخاب مدل و رنگ لباس ها ، همچنین شیوه آرایش مو و چهره متناسب با لباس و اغلب بسیار جذاب هستند . در ظاهر این افراد نوعی سلیقه خاص و برتر دارند اما این سلیقه برتر همان رعایت نکات مربوط به خوب انتخاب کردن ، خوب پوشیدن و خوب ست کردن می باشد ، در ادامه به برخی از این نکات اشاره می کنیم .

پوشش مناسب برای موقعیت های مختلف

با توجه به موقعیت لباس پوشیدن ، نه تنها یکی از اصول بدیهی شیک پوشی به شمار می رود، بلکه یک رفتار سنجیده، هوشمندانه و صحیح محسوب می شود . افراد شیک پوش مهارت خاصی در انتخاب لباس های مختلف برای انواع موقعیت ها دارند .

بسیاری از این افراد، حتی در مراسم عزاداری نیز بسیار آراسته و شیک به نظر می رسند! توجه داشته باشید پوشیدن یک لباس زیبا و گرانبها اما ناسازگار و نامناسب با محیط و موقعیت می تواند جذابیت ظاهری فرد را زیر سوال ببرد .

پیشنهاد می شود اگر چنانچه محدودیت مالی برای خرید لباس های مختلف برای انواع موقعیت های دارید در انتخاب خود دقت بیشتری کنید . مثلا رنگ کیف و کفش مجلسی خود را به نحوی انتخاب کنید که قابلیت ست شدن با بیشتر لباس ها شما را داشته باشد در عین حال دارای ظاهری ساده با تزئینات کمتری باشد که قابل استفاده در تمام مجالس باشد . یا به جای خرید یک لباس شب و یک لباس سبک تر برای مهمانی ها دوستانه تر لباسی تهیه کنید که بتوانید در هردو مراسم آنرا بپوشید .

رازهای شیک پوشی
رازهای شیک پوشی

استفاده از زیروآلات مناسب

گاهی استفاده از یک گرنبند آویز بلند، براق و درخشان می تواند یک پیراهن ساده معمولی را بسیار زیبا و خاص جلوه دهد . گاهی هم استفاده از یک گردنبند نامناسب و بی تناسب با رنگ لباس می تواند روی زیبایی لباس شما و جذابیت و کلاس ظاهری تان اثر منفی و نامطلوبی داشته باشد . به طور کلی انتخاب زیورآلات زیبا و به روز و نحوه ست کردن آن با لباس مورد نظر در شیک به نظر رسیدن و جلوه کردن لباس اهمیت دارد . در واقع زیبایی زیورآلات مورد استفاده ، به نوعی زیبایی ظاهر و لباس شما را تکمیل خواهند کرد.

نکته قابل توجه در این میان این است که در انتخاب انواع زیروآلات; خاص بودن و تناسب آن با رنگ و مدل لباس ، نسبت به بها و قیمت آن اولویت دارد. گاه یک گردنبند چسب مروارید به مراتب از یک سرویس طلای سنگین و پربها برازنده تر است ، در واقع مهارت در انتخاب زیروآلات اصیل ، خاص و زیبا یکی از ترفندها و توانایی های افراد صاحب سلیقه و شیک پوش است .

در قسمت های بعدی رازهای شیک پوشی سعی می کنیم مطالب بیشتری در این رابطه بیان کنیم امیدوارم تا اینجا کار از مطالب بالا لذت برده باشید ، ما سعی کردیم مطالب را کوتاه و قابل خواندن برای شما عزیزان آماده کنیم .

با تشکر بی جامه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.