راه کاری های داشتن سینه های سفت, بزرگ و خوش فرم

خرید ادکلن

بی جامه – قطعا شما بهتر از من می دانید که داشتن سینه های خوش فرم چقدر به زیبایی کمک می کنند و به اینکه لباس ها زیباتر در تن ما به نظر بیایند کمک بسزایی می کنند امروز می خواهیم تمریناتی در این رابطه به شما بدهیم تا بتوانید به کمک آنها سینه های خوش فرم داشته باشید البته ما سعی کردیم در پایین مطالبی رو ذکر کنیم که باعث بزرگ شدن ، سفت شدن و خوش فرم شدن سینه شما کمک کند امیدوارم لذت ببرید :

راهکاری سریع برای سفت کردن سینه های آویزان

به چه دلیل سینه‌هایتان آویزان است؟

این امر ممکن است به واسطه از دست دادن وزن،حاملگی‌،شیر دادن و یا دلایل دیگر باشد.اما افزایش سن و نبود ورزش در برنامه هفتگی شما نیز میتواند به طور جدی سفتی سینه‌های شما را به خطر بیندازد.

سینه‌های زنان چیزی جز بافت چربی‌ نیست،به همین خاطر است که اگر از رژیم یا از چربی‌ سوز‌ها برای کاهش وزن استفاده کنید روی سینه‌ها نیز تاثیر زیادی می‌گذارد.هنگامی که چربی‌ از زیر پوست از بین میرود پوست حالت خود را از دست میدهد،اما کلاژن است که قابلیت ارتجاعی پوست را حفظ می‌کند.بدن این ماده را تا سنین ۲۴-۲۵ سالگی به طور طبیعی تولید می‌کند.از غذاهای حاوی کلاژن به مقدار مناسب باید استفاده کنید.

سینه بند مناسب استفاده کنید

دقّت در خرید سینه بند، طبق اندازه و سایز سینه، بهترین راه مبارزه با افتادگی و شل شدن سینه است، بنابراین در موقع خرید، تنها به زیبایی و فانتزی بودن آن توجه نکنید، در این بین کاملاً مراقب باشید که در صورت تغییر در وزن خود، اندازه سینه بند را طبق وزن و سایز جدید، تغییر دهید، استحکام بند و نوع کش سینه بند برای کسانی که سینه های بزرگ دارند، بسیار ضروریست، کسانی که سینه های کوچک دارند با استفاده از سینه بند های پددار می توانند، ظاهر و اندازه ی سینه را بزرگتر و زیباتر جلوه دهد. البته وجود این پدها مانع از تنفس پوست می شود و خود به نوعی مضرّ است.

به هنگام ورزش و دویدن، حتماً از سوتین های مخصوص ورزشی استفاده کنید، طبق مطالعات اخیر دانشگاه های انگلیس، افتادگی سینه در کسانی که بطور دائم از سوتیئن های مناسب استفاده می کنند تا ۴۰% کاهش می یابد، همچنین این آمار گویای این است که درصد افتادگی سینه در خانم هایی که در هنگام ورزشهای پرتحرک از سوتین های مخصوص ورزشی استفاده می کنند تا ۷۸% کاهش خواهد یافت.

روش های بزرگ و سفت کردن سینه
روش های بزرگ و سفت کردن سینه

سینه های سفت با ورزش کردن

دلیل این که ورزش برای شما مناسب می‌باشد این است که سینه‌ها از بافت چربی‌ هستند که در زیر این بافتها عضلات سینه ای قرار گرفته اند.شما با انجام تمرینات مربوط به سینه این عضلات را تقویت کرده و باعث میشود سینه شما به طور طبیعی بزرگ و سفت به نظر بیاید.هیچ چیز مثل تمرینات استقامتی باعث سفت شدن سینه‌ها نمی‌شود.همچنین به تمرینات خود نیز مقداری وزنه بیفزائد.

تمرین و ورزش های برای بزرگ و سفت کردن سینه

آب درمانی

آب درمانی روش منحصر به فردی برای سفت شدن سینه‌ها است.تمام چیزی که نیاز دارید آب است.با این عمل شما باعث افزایش جریان خون در پوست شده که باعث کمک در فرایند سازندگی کلاژن و حفظ قابلیت ارتجاعی آن میشود.

پروتئین‌های پوست که از این روش ساخته میشوند باعث بزرگی‌ و سفتی سینه‌ها میشود،راه پیشنهادی این است که شما هنگام حمام کردن مکرر از آب داغ و سرد استفاده کنید.برای ۳۰ ثانیه سینه‌های خود را زیر آب داغ بگیرید و بلافاصله به مدت نصف آن زمان یعنی‌ ۱۵ ثانیه با آب سرد این عمل را انجام دهید.برای ۸-۱۰ دقیقه این فرایند را تکرار کنید،از آب داغی‌ که با آن احساس راحتی‌ و آرامش دارید استفاده کنید و با آب سرد این فرایند را به پایان برسانید.برای نتیجه گیری حداکثری این کار را روزانه انجام دهید.

استفاده از کرم های سفت کننده سینه

در کنار یک تغذیه مناسب و تمرین منظم استفاده از کرم‌های سفت کننده سینه نیز میتواند باعث نتیجه گیری سریعتر شود.

استفاده از این کرم‌ها دو بار در روز مطمئنا به شما کمک بسیاری خواهد کرد و بهترین راه این است که مقدار مناسب را در کف دست خود ریخته و به آرامی با حرکات دایره ای رو به بالا سینه‌های خود را ماساژ دهید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. […] جامه – در مقاله قبلی راه کارهای برای برای داشتن سینه های سفت ، بزرگ و خوش فرم رو گفتیم حالا در این مقاله می خواهیم ورزش هایی را به […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.