طالع بینی عناصر چهارگانه در رابطه ها

خرید ادکلن

تقریبا همه ما با طالع بینی نجومی و نشانه های صور فلکی آشنا هستیم و می دانیم که این نشانه ها تا چه اندازه معرف شخصیت، تعیین کننده اتفاقات روزانه و سازگاری ما با نشانه های دیگرهستند. یک نشانه ماه هم وجود دارد که به شما می گوید در روز تولدتان ماه در کدام خانه زودیاک حضور داشته است. موقعیت ماه تاثیر زیادی در عواطف و احساسات و نحوه عملکرد و رفتار شما در یک رابطه خواهد داشت.

هر کدام از نشانه های صور فلکی متعلق به یکی از چهار عنصر اصلی هستند: هوا برای تنفس، آتش برای گرم کردن ما از سرما، آب برای پاکی و رفع تشنگی، زمین برای زندگی. این عناصر چهار تیپ شخصیتی مرتبط با نشانه های صور فلکی شرح می دهند. علاوه بر این طالع بینی عناصر چهارگانه تعیین می کند که چگونه دو نفر (به عنوان مثال آب با هوا) می توانند با هم سازگار باشند و یا این که تاثیر مثبت یا منفی روی یکدیگر داشته باشند.

ترکیب این عناصر از نظر ستاره شناسی درست مثل ترکیب آن ها در طبیعت است. ترکیب دو نفر که دارای یک عنصر مشابه هستند نمی تواند ترکیب خوبی باشد. این ترکیب معمولا مانع پیشرفت است چون این دو شخصیت در کنار هم بیش از اندازه آرام و راکد هستند. رابطه ها نیاز به تعادل و رشد  دارند و به عنوان مثال زمانی که دو عنصر زمین به یکدیگر می پیوندند به اندازه ای یکدیگر را فرود می آورند که از کار می افتند و دچار سکون می شوند. زیرا آن ها نامتعادل هستند و یکی از طرفین جلوتر می رود تا بتواند بر دیگری تسلط پیدا کند. در اینجا سازگاری بین عناصر مختلف معرفی شده اند.

هوا – آتش: آتش برای بقا به باد نیاز دارد. اما مقدار زیاد آن باعث می شود آتش از کنترل خارج شود. هوا نیازی به آتش ندارد اما با این حال آتش می تواند آن را گرم کند و بالا ببرد. هوا ایده هایی برای آتش فراهم می کند که آن ها را پیروی کرده و به واقعیت مبدل سازد.

سازگاری بین عناصر چهارگانه

هوا – آتش: آتش برای بقا به باد نیاز دارد. اما مقدار زیاد آن باعث می شود آتش از کنترل خارج شود. هوا نیازی به آتش ندارد اما با این حال آتش می تواند آن را گرم کند و بالا ببرد. هوا ایده هایی برای آتش فراهم می کند که آن ها را پیروی کرده و به واقعیت مبدل سازد.

زمین – آب: آب زمین را تغذیه می کند بنابراین می تواند به رشد کاملی برسد. به همین دلیل از این که در زمین جایی دارد احساس آرامش می کند. زمین نیروی زندگی و انرژی آب را دوست دارد.

آتش – آب: این دو نشانه در تعامل با یکدیگر باید بسیار مراقب باشند. آب می تواند آتش را خاموش کند اما اگر آتش بزرگ باشد می تواند آب را خشک کند. آب می تواند صبر و حساسیت به شریکش آتش بدهد. در حالیکه آتش می تواند به آب شوق و اشتیاق بدهد و او را در انجام کارهایی که معمولا عنصر آب نمی تواند انجام دهد تشویق کند. آب و آتش باید به یکدیگر احترام بگذارند چون هر کدام از آن ها قادر است دیگری را تخریب کند.

آتش – زمین: آتش زمین را سرشار از قوت و شور و اشتیاق می سازد و زمین به نشانه آتش نظم و انظباط می دهد و در زندگی آتش نقش یک نیروی پایه را دارد. زمین می تواند دربردارنده آتش باشد اما زمانی که آتش شدت می گیرد به طور موقت ماده مغذی زندگی بخش زمین را از آن می گیرد.

زمین – هوا: هوا بسته به روحیه اش می تواند برای زمین گرمای لذت بخش فراهم کند یا این که بالعکس سرما و بی اعتنایی به زمین بدهد. گاهی اوقات زمین درگیر این می شود که هوا را کمی پایین بیاورد و از او بخواهد که دنیا را آنگونه که هست ببیند و واقع بین باشد.

هوا – آب: ترکیب این دو عنصر زیاد مطلوب نیست. زیرا وقتی هوا و آب با هم ترکیب می شوند می توانند یک بلای طبیعی مثل طوفان، گردباد یا سونامی به وجود بیاورند. البته این دو نشانه تا زمانی که به درگیری های کوچک اجازه ندهند که تاثیری در روابطشان بگذارد می توانند همراه هم باشند و هرگز نباید از کنترل خارج شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.