طالع بینی هفتگی عشق (سی ام بهمن تا هفتم اسفند)

خرید ادکلن

ستاره های آسمان هر روز در حال تغییر و جا به جایی هستند. مکان سیارات را کشف کنید تا تاثیرشان را در طالع و دنیای اطراف خود ببینید.

برای مشاهده جدیدترین طالع بینی هفتگی عشق اینجا کلیک کنید

طالع بینی هفتگی عشق

فروردین

این هفته در زندگی عاشقانه شما حس ماجراجویانه وجود دارد. محبوب تان شمارا تشویق می کند چه از نظر ذهنی و چه از نظر جسمی به دنبال تجربیات جدید باشید. این تجربیات می تواند سفر به یک کشور خارجی یا ثبت نام در یک رشته دانشگاهی باشد. هر دو در رابطه با یک موضوع فلسفی یا مذهبی مطالعه می کنید و این باعث نزدیک تر شدن رابطه شما خواهد شد.

طالع بینی هفتگی عشق

اردیبهشت

درست است که این هفته زیاد اتفاقات رمانتیک و عاشقانه ای ندارید اما در رابطه با مسائل عاشقانه بهترین حالت و موقعیت را خواهید داشت. خیلی خوب است بدانید فردی هست که می توانید به او تکیه کنید و در مواقع نیاز کمک و پناه خوبی برای تان خواهد بود. درست است که محبوب تان از نظر ظاهری و رفتاری زیاد ظاهرنمایی نمی کند اما عشق محکم و ثابتش را تنها نثار شما می کند.

طالع بینی هفتگی عشق

خرداد

شما به همراه محبوب در جهت هدف مشترکی پیش می روید که نه تنها به پیشرفت شما کمک می کند بلکه باعث محکم تر شدن رابطه تان نیز می شود. برای این هدف ممکن است لازم باشد که بیشتر درباره شجره نامه و اصل و نصب خود بدانید. بنابراین چیزهایی زیادی از گذشته خود یاد می گیرید و این سفری پر ماجراست که از پیمودن آن با هم لذت می برید.

طالع بینی هفتگی عشق

تیر

این هفته تصمیم مهمی درباره دارایی ها و منابع مالی مشترک تان می گیرید. این تصمیم گیری ممکن است یک سرمایه گذاری باشد و یا تصمیمی که یکی از شما برای حمایت مالی دیگری می گیرد. تصمیم هر چه که باشد هیچ انتخاب دیگری وجود ندارد و هر دوی شما با همکاری یکدیگر باید آن را با موفقیت انجام دهید.

طالع بینی هفتگی عشق

مرداد

طالع این هفته شما بر زندگی و مسائل عاشقانه متمرکز شده است. اکنون هر دوی شما آمادگی بستن تعهد و پیمان را دارید. تعهدی که برای هر دوی شما قابل احترام است. تمامی بحث های شما این روزها حول مسائل عاشقانه می چرخد و صمیمیت و عشق را بین شما دوچندان می کند.

طالع بینی هفتگی عشق

شهریور

شما و محبوب به راه حلی برای رفع یک مشکل مالی مشترک می رسید. زمان را با استرس هدر ندهید زیرا می توانید با همفکری به راه حل برسید. این روزها می توانید روی رابطه تان تمرکز کنید، با یکدیگر وقت بیشتری می گذرانید و رویاهای تان را با هم به اشتراک می گذارید.

طالع بینی هفتگی عشق

مهر

ارتباط ذهنی عمیقی بین شما و محبوب وجود دارد که منجر به صمیمیت و ارتباطی محکم شده است. این روزها که روز جشن عشق را به تازگی سپری کرده اید هیچ کلمه عاشقانه ای نیست که برای محبوب نجوا نکرده باشید. تصمیمی خواهید گرفت که هر دوی شما را به یکباره شگفت زده می کند و این تصمیم در رابطه شما نیز تاثیری مثبت خواهد داشت.

طالع بینی هفتگی عشق

آبان

مدت هاست رابطه ای را شروع کرده اید و اکنون تصمیم گرفته اید بیشتر به فکر سلامتی تان باشید. بنابراین در سمیناری در رابطه با سلامتی شرکت می کنید که برای هر دوی شما جالب و موثر خواهد بود.

طالع بینی هفتگی عشق

آذر

در روز پنجشنبه عطارد سیاره ارتباط در زاویه ای دوستانه نسبت به سیاره مریخ در خانه عشق واقعی  جدول طالع تان قرار می گیرد. در نتیجه شما و محبوب از پیام ها گرفته تا گفتگوها عاشقانه ترین لحظات را تجربه خواهید کرد.

طالع بینی هفتگی عشق

دی

این روزها زندگی خانوادگی پر تنشی که دارید باعث شده نتوانید زیاد روی عشق و مسائل عاشقانه تمرکز کنید. به همین دلیل هم شما و هم محبوب احساس می کنید چیزی را از دست داده اید. گاهی اوقات دلتان می خواهد که به عشق و محبوب تمرکز کنید اما مشکلات خانه این اجازه را نمی دهد. نکته مهمی که به آن پی می برید این است که می توانید برای حل این مشکلات روی محبوب حساب کنید.

طالع بینی هفتگی عشق

بهمن

اگر دنبال انگیزه و تشویق هستید راه دوری نروید می توانید از همسر یا محبوب تان کمک بگیرید. او می داند چگونه برای رسیدن به اهداف تان به شما انگیزه بدهد. گفتگوهایی که این هفته با محبوب دارید باعث می شود ایده هایی که در ذهن تان ذخیره کرده اید را به مرحله اجرا برسانید. این لطف او را جبران کنید و مثل خودش به او انگیزه بدهید تا عشقی محکم تر و قوی تر داشته باشید.

طالع بینی هفتگی عشق

اسفند

این هفته هر دو به خودتان این جرات را می دهید که به مسئله ای بپردازید که نادیده گرفتنش برای تان راحت تر بود. در نتیجه احساس می کنید از زیر یک بار سنگین و بزرگ بیرون آمده اید. این کار شما دری برای صمیمیت بیشتر باز خواهد کرد. می توانید بدون این که ترس از دست دادن همدیگر را داشته باشید درباره همه مسائل خوب، بد یا زشت گفتگو کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.