چرا طلاق ها در دوران عقد زياد شده اند؟

خرید ادکلن

چرا طلاق ها در دوران عقد زياد شده اند؟

 

چرا طلاق ها در دوران عقد زياد شده اند؟ قانون طلاق در دوران عقد,خاطرات طلاق در دوران عقد قانون طلاق قبل از عروسی طلاق در دوران عقد و مهریه شرایط پرداخت مهریه در دوران عقد درخواست طلاق از طرف زن در دوران عقد جدایی در نامزدی درخواست طلاق از طرف مرد در دوران عقد

 

چرا طلاق ها در دوران عقد زياد شده اند؟,قانون طلاق در دوران عقد,خاطرات طلاق در دوران عقد,قانون طلاق قبل از عروسی,طلاق در دوران عقد و مهریه

1- چند برابر شدن هزينه هاي تشکيل زندگي

وقتي خانواده ها مي بينند حتي براي تدارک مراسم ازدواج با مشکلات مالي فراواني روبرو هستند، ترجيح مي دهند که از همان آغاز عطاي زندگي مشترک را به لقايش ببخشند و خود را درگير مسائل مالي بيشتر نکنند.

2- واقعيت ها متفاوت با تصورات

گاهي افراد همسري انتخاب مي کنند که بعد از عقد متوجه مي شوند مثل آرزوهايشان نيست. آنها به تفاوت رفتارهاي همسرشان بعد از عقد و عيب هايي که چه بسا از قبل نمي دانستند، پي مي برند.

3- عقدهاي طولاني

عقدهاي طولاني هم از جمله دلايل ديگري هست که معمولا به دليل بالا رفتن هزينه هاي خريد جهيزيه و تدارک مراسم ازدواجف اتفاق مي افتد. گاهي عقدهاي طولاني به ازدواج ختم نمي شود.

4- ازدواج هاي عجله اي

والدين نبايد در کمترين مدت زمان آشنايي، به جوانان اجازه دهند تن به ازدواج دهند و حتي فرصت گفتگو و شناخت را در جلسات پيش از ازدواج را از فرزندان خود بگيرند. ازدواج هاي عجله اي بيشتر به طلاق ختم مي شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.