فال روزانه جمعه 18 دی 1394

خرید ادکلن

فال روزانه جمعه 18 دی 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 18 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! تولدتان فرصت های کاری و تجاری فوق العاده ای را برای شما به همراه خواهد داشت. از شانس خود در روز تولدتان استفاده کنید و فرصتی که پیش آمده است را از دست ندهید. اگر رابطه تازه ای را آغاز کرده اید تا نیمه های سال آینده نسبت به رابطه خود اطمینان حاصل نخواهید کرد، پس کمی دندان روی جگر گذاشته و خودتان را برای پستی و بلندی هایی که پیش رو دارید آماده کنید. هرگاه که احساس کردید که اوضاع بهم ریخته است و یا حالتان خوب نیست هم شوخ طبعیتان را حفظ کنید تا خیلی زود همه چیز روبراه شود. اجازه ندهید درگیری های عاطفی حواس شما را از فعالیت های حرفه ایتان پرت کرده و مانع پیشرفتتان شوند. شما خودتان بهتر از هر کسی می دانید که هیچ چیز به راحتی به دست نمی آید و باید برای به دست آوردن خواسته هایتان تلاش کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen

دلسرد کردن دیگران به هیچ عنوان کار خوبی نیست، حتی اگر بخواهید نشان دهید که کار آنها را تأیید نمی کنید بهتر است از روش دیگری استفاده کنید. اگر از عواقب کار آنها وحشت دارید، دریغ کردن حمایتتان کمک چندان زیادی به جلوگیری از اشتباهات طرف مقابل نخواهد کرد. به جای سرزنش کردن آنها و کنار کشیدن خودتان با آنها به گفتگو بنشینید و در مورد نگرانی هایتان صحبت کنید. با این همه انتظار نداشته باشید که این وضعیت بلافاصله روبراه باشد و این را به یاد داشته باشید که آب نه به خاطر قدرتش، بله با پشتکار است که راه خود را از میان دل سنگ ها باز می کند. امروز تا می توانید به خودتان و ظاهر و لباس هایتان رسیدگی کنید و هزار بار به خودتان بگویید که زیبا هستید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز اصلا احساس خوبی ندارید و حس می کنید که انگار از همه چیز خط زده شده اید. با وجود این که در مقابل این وضعیت در ابتدا ممکن است خودتان را عقب بکشید، بهترین راه برای تبدیل کردن یک وضعیت ناخوشایند به موقعیتی دلچسب رها کردن کنترل اوضاع است.اگر داوطلبانه کمی از استقلال خودتان دست بکشید و کنترل امور را به دیگران بسپارید خواهید توانست احساس خیلی بهتری نسبت به خودتان و دیگران داشته باشید و خود را بخشی از محیط اطرافتان حس کنید. فعالیت های فیزیکی و ورزشی را حتما در برنامه خود قرار دهید زیرا این کار باعث از بین رفتن فشارها و استرسی که در وجودتان انباشته گشته است خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شاید مجبور باشید انتخاب سختی انجام دهید، به ویژه اگر از آن دسته آدم هایی باشید که به سادگی زیر بار تعهد نمی روند. هرچد امروز تعطیل است، ولی اجازه ندهید که سرگرمی و خوشگذرانی مانع رسیدگی به کارها و وظایفتان شود. شما در حال حاضر آمادگی لازم برای نزدیکی بیشتر در رابطه عاطفیتان را دارید، ولی اگر طرف مقابلتان بخواهد خودش را ناگهان بیش از اندازه به شما نزدیک کند تمایل شدیدی به فرار کردن از او پیدا خواهید کرد. شما در واقع نگران آن هستید که آسیبی به شما وارد شود، ولی این را نیز باید در نظر بگیرید که اگر در گذشته اتفاق ناخوشایندی برایتان افتاده است قرار نیست آن اتفاق همیشه تکرار شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

به دست آوردن حمایت دیگران برایتان کار چندان ساده ای نخواهد بود، ولی تا زمانی که تلاش خودتان را نکنید نخواهید فهمید که چه چیزی به دست خواهید آورد. حتی اگر خودتان فکر کنید که آنها حاضر نخواهند شد به خاطر شما قدمی بردارند، ولی کمی ریسک کردن به نفعتان تمام خواهد شد. اجازه دهید دیگران کارهایی را که برای آنها انجام داده اید جبران کنند. کمی نسبت به رسیدن به اهدافتان نا امید شده اید، ولی سخت در اشتباهید، تغییرات زیادی در راه هستند و راه زیادی تا مقصدتان نمانده است. در نهایت این که چقدر طول کشیده تا به مقصد دلخواهتان برسید اهمیتی نخواهد داشت، مهم این است که به آن رسیده اید.

فـال روزانـه - Daily Omen

تمام موجودات زنده از استعدادها و توانایی های شما بهره می برند. نگهداری و پرستاری از دیگران همیشه بخشی از وجود شما بوده است و امروز نیز همینطور خواهد بود. ولی گاهی بیش از آن که به خودتان اهمیت دهید دیگران را غرق در توجه می کنید و این به نفع هیچ کس نخواهد بود. اگر زمان بیشتری برای خودتان و رسیدگی به نیازهایتان بگذارید متوجه خواهید شد که بیشتر می توانید هوای دیگران را نیز داشته باشید. امروز حرف زدن برایتان سخت خواهد بود و نگران این هستید که با این کار آشفتگی های درونی و احساساتتان را به معرض نمایش بگذارید و آنچه می خواهید را هم به دست نیاورید. شما این توانایی را دارید که به افکار منفیتان غلبه کنید پس زودتر خودتان را جمع و جور کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر احترامی که انتظارش را دارید از کسی که دوست دارید دریافت نکنید دچار دلخوری و ناراحتی خواهید شد. شما کار درستی انجام می دهید که خودتان را لایق احترام می دانید، ولی امروز انتظارتان کمی بیش از اندازه است و فکر می کنید به اندازه لیاقتتان به شما احترام گذاشته نشده است. انتظارات بیهوده نداشته باشید، همین که خودتان از کاری که انجام داده اید رضایت داشته باشید و از درست بودن آن مطمئن باشید کافی است، شما نیازی به تحسین و تایید دیگران ندارید.  امروز کمی هم برای خودتان و کارهای شخصیتا وق بگذارید، نیازی نیست در تمام مهمانی هایی که دعوت می شوید شرکت کنید تا مبادا صاحب مهمانی ناراحت شود.
 فـال روزانـه - Daily Omen

اجازه ندهید که ناراحت شدن از دست یکی از دوستان یا اطرافیانتان شما را در لاک خودتان فرو برود و باعث دلخوری و ناراحتی شما شود. خودتان را از دیگران فقط به خاطر این که فکر می کنید همه چیز بین شما مشترک نیست جدا نکنید. احساسات خود را از دیگران مخفی نکنید، فاصله گرفتن از دیگران نتایج مطلوبی برای شما به همراه نخواهد داشت. کارهای هنری از جمله نقاشی، موسیقی و هر کار خلاقانه دیگری می توانند باعث آرامش روحتان شوند و به شما کمک کنند تا هفته پرمشغله ای که پشت سر گذاشته اید را فراموش کنید و به تخیلتان اجازه دهید کنترل شما را در دست بگیرد و شما را به دنیاهای ناشناخته ببرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز تمایل چندانی به اشتراک گذاشتن احساسات و افکار خود با دیگران ندارید. در واقع ترجیح می دهید که زمان و انرژیتان را عاقلانه مورد استفاده قرار دهید و به مسائل مهمتر رسیدگی کنید، ولی این موضوع را در نظر داشته باشید که مسائل عاطفی به هیچ عنوان کوچک و بی اهمیت نیستند و به توجه شما نیاز دارند. اگر احساس ناراحتی می کنید و یا دلتان گرفته است در خانه ننشینید. بیرون بروید و قدم بزنید و هوای تازه را تنفس کنید. این قدم های کوچک به شما کمک خواهند کرد تا از فکر کردن به چیزهای منفی و ناخوشایند نجات پیدا کنید. فکر کردن به زندگی و برنامه هایتان کار خیلی خوبی است، ولی امروز سعی کنید خیلی در فکر فرو نروید تا در دام افکار منفی نیفتید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اکنون زمانی بسیار مهم فرا رسیده است که باید تصمیم بگیرید پول هایتان را چطور خرج و یا پس انداز کنید. ولی این انتخاب تنها به مسائل و مشکلات مادی برنمی گردد و بیشتر با اعتماد به نفس شما در ارتباط است. اگر توانایی ها و مهارت های خودتان را شناخته و قدرشان را بدانید تواناییتان در کسب درآمد بیشتر و بیشتر خواهد شد. به هیچ عنوان ارزش و توانایی های خودتان را دست کم نگیرید و اعتماد به نفستان را حفظ کنید. شما باید در رفتارهایتان علاوه بر داشتن محبت و توجه نسبت به کسانی که دوست دارید وظایف و مسئولیت های خودتان را هم در نظر داشته باشید تا بتوانید همه چیز را تحت کنترل داشته باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز اگر نیاز به مواجه شدن با ترس های قدیمیتان دارید نیازی به این نیست که در سکوت و تنهایی زجر بکشید. باید بپذیرید که اوضاع دیگر تغییر کرده و مثل گذشته نیست، از دوستان و خانواده تان بخواهید که در کنارتان باشند و از کمک های آنها بهره بگیرید، مطمئن باشید که آنها از این که در هنگام مشکلات و گرفتاری ها در کنارتان باشند لذت خواهند برد. البته که باید از روز تعطیلتان لذت ببرید، ولی نباید از کاهایی که به عهده تان هستند هم غافل شوید. بعد از به انجام رساندن وظایفتان می توانید بقیه روزتان را همان طوری که خودتان دلتان می خواهد بگذرانید. اصلا چطور است همراه با کسی که دوست دارید به گردش و تفریح بروید؟

فـال روزانـه - Daily Omen

فکر نکنید که دوستانتان شما را کنار گذاشته اند، شما اطلاعات کافی را در دست ندارید، پس زود قضاوت نکنید. درواقع شما در حال حاضر آنقدر حساس شده اید که بی هیچ دلیلی از کاه کوه می سازید و برداشت های اشتباهی از حرف ها و رفتارهای دیگران دارید. کاری نکنید که باعث شود راهی برای برگشت نداشته باشید، بدون سرزنش کردن دیگران افکارتان را با آنها در میان بگذارید. امید خودتان را در هیچ شرایطی از دست ندهید و تسلیم تردیدهای خود نشده و قدرت تفکر مثبت در به وجود آوردن دنیایی بهتر را دست کم نگیرید. مسئله ای که به نظر شما مسخره و بی اهمیت می آید ممکن است باعث دلخوری عشقتان شود، حواستان را خوب جمع کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen
متاسفانه امروز آنقدر برنامه تان شلوغ و فشرده است که جایی برای انجام کارهایی که خودتان دلتان می خواهد باقی نخواهد ماند. با این حال باید خونسردی خودتان را حفظ کرده و با تمرکز و حضور ذهن به کارهایی که در برنامه تان هستند رسیدگی کنید. وقتی برای غر زدن ندارید، بعدا نیز برای رسیدگی به علایقتان وقت خواهید داشت، فعلا بهتر است تا می توانید صبور باشید و به وظایفتان رسیدگی کنید. امروز تا جایی که می توانید از روی ظاهر در مورد هیچ چیزی قضاوت نکنید؛ متأسفانه ممکن است ظاهر قضیه با حقیقت آن تفاوت های قابل توجهی داشته باشد که در حال حاضر شما قادر به دیدن آنها نیستید.

منبع : برترین ها

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.