فال روزانه سه شنبه 22 دی 1394

خرید ادکلن

فال روزانه سه شنبه 22 دی 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 22 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! اگر فکر می کنید که تولد شما مانند دیگر روزها عادی می گذرد، سعی کنید تغییری به آن بدهید. کارهایی را که به آنها علاقه دارید انجام دهید، غذاهایی که دوست دارید را بخورید و افرادی را که در کنارشان احساس آرامش می کنید، ملاقات کنید. شاید چند روز یا چند ماه دیگر از این که روز تولد خود را مانند دیگر روزها گذرانده اید، پشیمان شوید. کارهای کوچک هم می تواند تاثیرات بزرگی بر زندگی تان بگذارند، پس ساده از آن نگذرید. خرداد، زمان مناسبی برای پیشرفت کاری شما است. با کمی خلاقیت می توانید به مراد دلتان برسید.
فـال روزانـه - Daily Omen

در این روزها تمایل شما به خواندن کتاب یا مقاله های علمی و تاریخی بیشتر از قبل شده است. قدرت ریسک پذیری تان نیز افزایش یافته طوری که دوست دارید دست به کارهایی بزنید که تا به حال تجربه نکرده اید. نگران نباشید، گاهی لازم است محدودیت را کنار گذاشته و تنها برای دل خود زندگی کنید. پس از روزهای پیش رو نهایت لذت را ببرید. زندگی عاطفی شما دچار تغییر خواهد شد. شاید بد نباشد در این مورد با شریک زندگی تان نیز گفتگو کنید تا او هم ایده های خود را بازگو کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

به زودی یک مسافرت هوایی در پیش خواهید داشت. این مسافرت ممکن است کاری یا حتی تحصیلی باشد. در هر صورت آن را از دست ندهید زیرا زمان خوبی برای گشت و گذار است، بر روحیه تان نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. فقط قبل از رفتن به خوبی برنامه ریزی کنید تا در آنجا دور خودتان نچرخید. وقت آن است تا بنشینید و با عشق زندگی تان به طور جدی صحبت کنید. شما باید به رابطه عاطفی خود تغییرات لازم را بدهید. اگر چه ساده نیست اما ارزش آن را دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امشب خواب های عجیب و غریبی می بینید، حتی آدمهایی را در خواب می بینید که ممکن است چندین سال ندیده باشید. به رویاهایتان بی توجهی نکنید و به دنبال نشانه ها و تعبیرهایشان باشید. آنها رویاهای صادقانه ای هستند که می خواهند چیزهای مهمی را به شما بگویند. به زودی در رابطه عاطفی خود با واقعیتی روبه رو می شوید که آمادگی پذیرش اش را ندارید. بهتر است در این مورد صادقانه با شریک زندگی تان گفتگو کنید. مطمئنا نتیجه آن بهبود و پیشرفت رابطه تان خواهد بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

آیا امشب به یک میهمانی دعوت شده اید؟ پیشنهاد می کنیم که آن را کنسل نکنید. اگر مجرد هستید، فردی توجه شما را جلب می کند که می تواند شریک زندگی خوبی در آینده برایتان باشد. اگر هم متاهل هستید، با فردی آشنا می شوید که به شما پیشنهاد کاری می دهد و می تواند در پیشرفت کاری شما موثر باشد. پس هر چه زودتر کارهایتان را جمع و جور کنید و آماده شوید. مطمئن باشید از این کار پشیمان نخواهید شد. به زودی به شادی و آرامشی که مدت هاست به دنبالش بوده اید می رسید، فقط حواستان باشد که آن را با مشکلات کوچک و ناچیز خراب نکنید..

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز زندگی شما دچار تغییراتی خواهد شد که سورپرایزتان خواهد کرد. شما نیز دچار شک و تردید می شوید که کدام راه را انتخاب کنید. اگر چه فرصتی برای شما فراهم شده که تا به حال تجربه نکرده اید، اما نترسید زیرا به زودی خودتان را با شرایط جدید وفق خواهید داد و در این راه پیشرفت خواهید کرد. تنها کاری که در حال حاضر باید انجام دهید، تمرکز بر این تغییرات است. پس بهترین خود را ارائه دهید. از  آنجا که عشق زندگی تان روزهای خوبی را نمی گذراند، او را در مشکلاتش تنها نگذارید و با او همراه باشید. مطمئنا او در آینده از این کار شما قدردانی خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

به زودی یک مسافرت با هواپیما یا با قطار خواهید داشت. در طول مسیر با فردی آشنا خواهید شد. خجالت را کنار بگذارید و با او صحبت کنید زیرا چیزهای زیادی از او یاد خواهید گرفت و حتی ممکن است دوستان خوبی در آینده شوید. آرامش خود را حفظ کنید و لبخند همیشگی را فراموش نکنید. از سفر خود نیز نهایت لذت را ببرید. با تغییری که در زندگی شما رخ می دهد، اعتماد به نفس تان افزایش خواهد یافت و ایده های جدیدی به ذهن تان خطور می کند طوری که دیگران نیز برای حل مشکلات شان به شما رجوع می کنند. اگر چه این راه کمی خستگی دارد اما در نهایت می ارزد.
 فـال روزانـه - Daily Omen

آیا برای خانه خود یک کامپیوتر، مایکروویو یا حتی یک وسیله بازی خریده اید؟ امروز وقت زیادی را صرف یادگیری نحوه استفاده از آن خواهید کرد. اگر چه کار با آن سخت است اما با کمی صبوری طریقه استفاده از آن را به خوبی یاد خواهید گرفت. عشق اهمیت زیادی در زندگی تان دارد. امروز چه در خانه باشید چه بیرون، لحظات رمانتیکی را تجربه خواهید کرد. اگر شریک زندگی تان احساس ناامنی می کند، برای آرامش و اطمینان او به سمت اش بشتابید.

فـال روزانـه - Daily Omen

تلفنی، شاید از طرف یکی از دوستان قدیمی تان، به شما خواهد شد که انتظارش را ندارید. این فرد خبرهای خوبی را به شما می رساند طوری که دوست دارید از خوشحالی پرواز کنید. این خبر ممکن است حتی زندگی تان را تغییر دهد. از سورپرایزهایی که امروز در راه دارید، نهایت لذت را ببرید. اگر مدت هاست در پی برقراری رابطه ای عاطفی با فردی هستید، حال زمان خوبی برای این کار است زیرا راههای بیشتری در مقابل تان وجود دارد. فقط یادتان باشد که بهترین لباس خود را به تن کنید زیرا به شدت زیر ذره بین هستید.

فـال روزانـه - Daily Omen

به زودی پولی به دست تان می رسد که انتظارش را نداشته اید. این پول ممکن است از طرف دوستی که به شما بدهکار بوده یا پاداش سخت کوشی های چند وقت اخیرتان باشد. در هر صورت مراقب باشید که آن را یک جا خرج نکنید. با این پول می توانید تغییر بزرگی به زندگی تان دهید پس چند روز صبر کنید و برای آن خوب برنامه ریزی کنید. امروز توجه فردی که به او علاقه دارید، بیش از همیشه به سمت شما جلب خواهد شد سعی کنید بهترین خود را ارائه دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen
اگر دوستان تان برای فعالیتی گروهی برنامه ریزی کرده اند، شما نیز با آنها همراه شوید زیرا ذهن تان باز می شود و انرژی از دست رفته را دوباره به دست خواهید آورد. به علاوه با افراد جدیدی آشنا می شوید که ممکن است در آینده ای نزدیک تاثیر مثبتی در زندگی تان داشته باشند. امروز متوجه حقایقی در مورد عشق زندگی تان خواهید شد که ارزش و احترام او را پیش شما بیش از پیش می شود. بد نیست با خرید یک هدیه از او قدردانی کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
منتظر اتفاقات خوب و غیر منتظره باشید. ممکن است پروژه ای جدید به شما پیشنهاد شود یا با فردی آشنا شوید که زندگی تان را دگرگون کند. امروز برایتان به سرعت می گذرد و آنقدر حرف برای گفتن به خانواده خود دارید، که وقت کم می آورید. اگر در فکر نزدیک شدن به فردی هستید، بهتر است به احساسات درونی خود بیشتر اعتماد کنید. بد نیست مکالمه را با موضوعات شخصی مانند اعتقادات تان آغاز کنید. در این صورت نه تنها راه را برای نزدیک شدن به او باز کرده اید، بلکه اطلاعات تان نیز افزایش خواهد یافت.فـال روزانـه - Daily Omen
آیا حس ماجراجویی تان گل کرده است؟ امروز از آن روزهایی است که می توانید کارهای جدید را تجربه و حسابی ادرنالین ترشح کنید. بازدید از مکان های جدید می تواند روحیه شما را دگوگون کند. حتی اگر برای هیجانات خود ایده های کوچکی رد سر دارید، برای انجام آن درنگ نکنید. احساسات عاطفی شما فوران کرده و دوست دارید آن را با فردی در میان بگذارید. چرا عشق زندگی تان را برای این کار انتخاب نمی کنید؟ از بیان آنچه در دلتان می گذرد، نهراسید.

منبع : برترین ها

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.