فال روزانه سه شنبه 6 بهمن 1394

خرید ادکلن

فال روزانه سه شنبه 6 بهمن 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 6 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال بخت با شما یار است، پس از این که در روز تولدتان دست به ریسک بزنید هیچ هراسی نداشته باشید، مطمئن باشید خواهید دید که این ریسک به نفعتان تمام خواهد شد. خودتان را با انتخاب های کوچک و بی اهمیت محدود نکنید و کارهایی تازه و بزرگ انجام دهید. امروز روز برنده شدن شماست، حتی اگر این برد کوچک باشد هم مهم نیست، این اتفاق در روز تولدتان نشان دهنده این است که در تمام سال خوش شانسی با شما همراه خواهد بود. پس از هیچ چیز نترسید و قدم هایی بزرگ برای رسیدن به رویاهایتان بردارید. شاید بلافاصله نتایجی که انتظارش را دارید به دست نیاورید، ولی در آینده ای نسبتا نزدیک ثمره تلاشتان را خواهید دید. در زمینه مسائل عاطفی نیز ریسک کنید و اگر کسی هست که او را دوست دارید ولی می ترسید جواب رد به شما بدهد حداقل شانستان را امتحان کنید!
فـال روزانـه - Daily Omen
شما سعی دارید که مسائل کاریتان را با استفاده از روش ها و اطلاعات قدیمی حل کنید. با وجود تمام تلاش هایی که برای پیشرفت دارید در گذشته گیر کرده اید و همین باعث شده که نتوانید به هدفتان برسید. حالا دیگر وقت آن رسیده که گذشته را رها کنید و با جدیت به برنامه هایتان فکر کرده و اگر لازم است تغییراتی در آنها اعمال کرده و سپس آنها را اجرایی کنید. شاید در ابتدا اعتماد به نفس کافی را نداشته باشید، ولی چسبیدن به گذشته برای شما امنیت ایجاد نخواهد کرد و باید با زمان پیش بروید. چند روزی طول خواهد کشید تا بتوانید نگرش صحیحی از این که کجای کار هستید پیدا کنید. در حال حاضر زیباترین کلمات برای ابراز احساسات در سرتان هستند، از آنها استفاده کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما بالاخره برای بیان افکر و نظرات خود در رابطه با موضوع مهمی آمادگی پیدا کرده اید. شما تا زمانی که همه جوانب را در نظر نگرفته و از این که توانایی کافی برای حمایت از نظرات خود را دارید اطمینان کامل پیدا نکرده بودید خیلی عاقلانه از بیان آنها خودداری کردید تا اوضاع را بهم نریزید و خودتان هم بی دفاع باقی نمانید. با این حال، هر چند که شما خیلی حساب شده دارید پیش می روید و از گفته هایتان اطمینان دارید ممکن است آنقدر محکم آنها را بیان کنید که در دیگران واکنش منفی ایجاد کنید. برای ایجاد نتیجه ای که می خواهید به روش بیان ایده هایتان دقت کنید. شاید برخی تجهیزات در محل کارتان خراب شوند و مجبور شود تا درست شدن آنها بیکار بمانید، در این فاصله به عشقتان پیام بدهید!

فـال روزانـه - Daily Omen

احساس می کنید همچون بادبادکی در پنجه باد اسیر شده اید و این باد شما را به هر جهتی که بخواهد می کشاند. ولی دارید اشتباه می کنید، کنترل اوضاع آنقدرها هم که فکر می کنید از دست شما خارج نیست. کافی است سطحی فکر نکنید و کمی به عمق اوضاع بپردازید. با ترس های خودتان روبرو شوید تا بتوانید طی چند روز آینده پیشرفت های قابل توجهی داشته باشید. امروز می تواند برای رابطه عاطفیتان روز خیلی خوبی باشد، زیرا شما سرشار از احساسات عاشقانه هستید. با این حال اگر نتوانستید با عشقتان دیدار کنید و یا مشکلات دیگری به وجود آمد دلسرد نشوید، می توانید برای او پیام هایی عاشقانه بفرستید، هرچند این کار به خوبی یک دیدار رمانتیک نیست!

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ممکن است با یکی از دوستان و آشنایان قدیمی خود دیدار داشته باشید که خاطرات زیادی را در شما زنده خواهد کرد. در محل کارتان اوضاع کمی بهم ریخته است و موضوعی که چندین هفته پیش مطرح شده بوده دوباره مورد بحث قرار خواهد گرفت. پرونده این موضوع تا هفته آینده نیز همچنان باز خواهد بود و به رسیدگی شما نیاز خواهد داشت. قبل از این که هر کار جدیدی را شروع کنید وقایع هفته های گذشته را مورد بررسی قرار دهید و ببینید چه کارهایی را باید تکمیل کنید. اگر شریک زندگیتان مجبور بود ساعات زیادی را در محل کارش بماند و برنامه هایتان بخاطر این مسئله بهم ریخت او را سرزنش نکنید و مطمئن باشید که او نیز از این موضوع خوشحال نیست.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شاید خیلی تمایلی به حرف زدن نداشته باشید، ولی خیلی خوب می دانید که در اطرافتان چه خبر است و کاملا می دانید که در رابطه با آنها چکار باید بکنید. شما از لحاظ عاطفی بسیار حساس شده اید، ولی این مسئله را بروز نمی دهید و اطرافیانتان متوجه این موضوع نیستند. خیلی حساس و محتاط شده اید زیرا به خوبی می دانید که این روزها در موفق شدن شما چه تاثیر زیادی می توانند داشته باشند و نمی خواهید که شانس خودتان را به خطر بیندازید. به حس درونی خود اعتماد کنید و تا کاملا آماده نشده اید دست به کار نشوید. امروز خیلی زود خسته می شوید، هر وقت که توانستید حتما به خودتان استراحت بدهید و بعد کارتان را ادامه دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز  بیان کردن آنچه در قلبتان می گذرد بسیار سخت است و ممکن است ناگهان واکنش های عاطفی تندی از خودتان نشان دهید. اگر احساسات خود را بیان کنید شاید ناخواسته بازی را طوری تغییر دهید که به ضررتان تمام شود. سعی کنید افکارتان را آرام نگه دارید و کاری نکنید که ورق به ضررتان برگردد. مسائل مادی ذهن یکی از دوستان نزدیکتان و یا کسی که دوست دارید را مشغول کرده اند و از شما می خواهد که با او همفکری کنید. از طرفی خودتان هم در انجام یکی از کارهایتان با کمبود وقت، بودجه و یا انرژی مواجه شده اید و ذهنتان درگیر است. کارتان را نیمه کاره رها نکنید، با کمی مدیریت خواهید توانست آن را به پایان برسانید.
 فـال روزانـه - Daily Omen

ایده های شما همچنان بدیع و جسورانه هستند، ولی امروز ممکن است بجای این که از انرژی ارزشمند خود عاقلانه استفاده کنید آن را هدر بدهید. حتی اگر ذهنتان خیلی فعال باشد و خوب کار کند هم داشتن افکار بهم ریخته و آشفته می توانند مانع رسیدن شما به اهدافتان شوند. چند نفس عمیق کشیده و با ذهنی آرام به سر کارتان بازگردید. اعتماد به نفس فعلیتان به شما کمک خواهد کرد که به موقع به اهدافتان برسید. شاید با نامزدتان برای امشب قرار داشته باشید، ولی تا بعدازظهر آنقدر خسته باشید که به کنسل کردن برنامه هایتان فکر کنید. نیازی به این کار نیست، با هم در خانه بمانید و پای تلویزیون لم بدهید و از بیرون غذا سفارش بدهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

در حال حاضر بهترین کار این است که تمام توان و قدرتتان را روی اهدافتان متمرکز کنید. این اراده محکم و تمرکز روی اهداف باعث خواهد شد که در مقابله با سخت ترین مشکلات هم خودتان را نبازید. خوشبختانه در حال حاضر هیچ چیزی وجود ندارد که بخواهید از آن بترسید و با تجربه هایی که به دست می آورید قدرتمند تر نیز خواهید شد. وقت کافی برای فکر کردن داشته اید، حالا دیگر وقت آن رسیده است که دست به کار شوید و تغییرات را بپذیرید و  با شجاعت تمام برای حرکت به سوی آینده آماده باشید. امروز شاید شایعات تکان دهنده ای در رابطه با یکی از اقوام و یا آشنایانتان بشنوید که شما را بسیار کنجکاو می کنند؛ توصیه می کنیم دنبال این حرف ها نروید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز خاطرات کودکی در ذهنتان زنده شده اند و شما را حسابی به خودشان مشغول کرده اند. ولی نباید بگذارید این رویاها حواستان را پرت کرده و نگذارند به کارهای اصلیتان برسید. اخباری خوب ولی غافلگیر کننده در مورد آشنایانتان به گوشتان خواهد رسید. کاری که مدت هاست به دنبال انجام آن بوده اید دارد روبراه می شود، ولی قبل از انجام شدن آن کاغذ بازی های بسیاری در انتظارتان خواهد بود. قراردادها و برگه های قانونی باید امضا شوند و موافقت برخی مسئولان باید جلب شود، ولی در هر صورت این کار انجام خواهد شد. بعد از تمام شدن ساعت کاری با دوستان و خانواده تان وقت بگذرانید و این موفقیت غریب الوقوع را جشن بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

با وجود این که خودتان از این که امروز چه کارهایی می خواهید انجام دهید مطمئن هستید، باز هم احساس می کنید که یک جای کار می لنگد. خودتان هم نمی دانید که دقیقا چه چیزی شما را دچار تردید کرده است، ولی صدایی از درونتان می گوید که فعلا نباید به خواسته ها و امیال خود اعتماد کنید. شما معمولا از آن دسته آدم هایی هستید که اگر احساساتتان بخواهند جلوی پیشرفتتان را بگیرند به راحتی جلوی آنها را می گیرید، ولی امروز این کار چندان صحیح نیست. ارتباط خود را با قلبتان حفظ کنید، حتی اگر این کار در حال حاضر به نظرتان چندان درست نباشد. مشکلات مالی امروز کاملا قابل حل شدن هستند و بیشتر از اشتباه در محاسبات ریشه می گیرند.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز احساس می کنید برخی چیزها در اطرافتان دارند اتفاق می افتند که شما از آنها بیخبر هستید. متاسفانه ممکن است وقت و انرژی بسیاری را برای پی بردن به این ناشناخته ها که فکر می کنید اهمیت زیادی هم دارند صرف کنید. گاهی باید برخی اهداف غیر منطقی که به دست آوردنشان ممکن نیست را کنار بگذارید تا بعدا دچار ناامیدی نشوید. یک بار دیگر این چند هفته ای که گذشته اند را از نظر بگذرانید و ببینید چه کارهایی و چه چیزهایی در مسیری که به سوی هدفتان می رود جلوی شما را گرفته اند. اگر مجبور شدید کار با وسیله جدیدی را یاد بگیرید وحشت نکنید، کافی است کمی وقت بگذارید تا به راحتی از پس انجام این کار بربیایید.
فـال روزانـه - Daily Omen

اگر به تازگی تصمیمی گرفته اید که آینده شما را به صورت اساسی تحت تاثیر قرار خواهد داد، پیش از آن که دست به کار شده و تصمیمتان را عملی کنید یک قدم رو به عقب رفته و تصمیمتان را یک بار دیگر مورد بررسی قرار دهید. گزینه های پیش رویتان را یک بار دیگر در نظر بگیرید و ببینید که آیا بهترین گزینه ممکن را انتخاب کرده اید؟ این که قبل از دست به کار شدن در تصمیمتان تجدید نظر کنید خیلی عاقلانه تر از آن است که در میانه راه بخواهید مسیرتان را عوض کنید. امروز ممکن است عشقتان به سفری کوتاه مدت برود و یا به طور ناگهانی با هم قهر کنید و نتوانید امروز او را ببینید و این موضوع حسابی ناراحتتان می کند، ولی خیلی زود همه چیز روبراه خواهد شد.

منبع : برترین ها

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.