فال روزانه سه شنبه 8 دی 1394

خرید ادکلن

فال روزانه سه شنبه 08 دی 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 8 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال در روز تولدتان احساس می کنید که به حدی از بلوغ رسیده اید که می توانید تا حدودی کنترل آینده خود را در دست داشته باشید. از تجربه های گذشته خود استفاده کنید تا بتوانید تصمیماتی درست بگیرید و سالی پرثمر را برای خودتان رقم بزنید. این احساس بلوغ به شما اجازه خواهد داد تا آن را به کار گرفته و به واقعیت تبدیل کنید. شاید دیگران سعی کنند تعادل شما را بهم بزنند و باورتان را نسبت به خودتان از بین ببرند و کاری کنند که به جای خودتان آنها را باور داشته باشید. این که بتوانید به توصیه های دیگران گوش کنید ولی تحت سلطه آنها قرار نگیرید همچون آزمونی برای سنجش میزان رشد و بلوغ شما خواهد بود. اگر این احساس را درست به کار بگیرید در تمام طول سال شما را یاری خواهد کرد و با فرارسیدن فصل بهار شروع به برداشت محصول تلاش و زحمات خود خواهید کرد. به دنبال پیدا کردن عشق باشد ولی برای یافتن آن چیزهای دیگر را فدا نکنید، در زمان مناسب عشق خودش به سراغتان خواهد آمد.
فـال روزانـه - Daily Omen

اگر دیروز کارهایتان را تمام و کمال انجام نداده باشید امروز وقت زیادی برای استراحت کردن نخواهید داشت. با نگرانی در مورد این که چه اتفاقی خواهد افتاد و نتیجه کارهایتان چطور خواهد بود چیزی به دست نخواهید آورد؛ بهتر است به جای این فکرها بدون تلف کردن وقت به سراغ انجام کارها و وظایف خود بروید و هر آنچه در توانتان است را انجام دهید. مسلما هر چه زودتر دست به کار شوید زودتر به نتیجه خواهید رسید. بعدا برای استراحت کردن و یا فکر کردن به آینده به اندازه کافی وقت خواهید داشت. بعد از تمام شدن کارتان بلافاصله به خانه بروید و سعی کنید در کنار کسی که دوست دارید به آرامش رسیده و خستگی این روز پرکار را از تن به در کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

با وجود این که ممکن است دلتان بخواهد امروز را با انجام کارهایی که دوست دارید بگذرانید، به احتمال زیاد مجبور خواهید بود برای رسیدن به خواسته تان کمی صبر کنید، امروز روز چندان مناسبی برای این کار نیست. فعلا بهتر است توجه خودتان را روی کارهایی که باید انجام دهید متمرکز کنید و تفریح و سرگرمی را برای وقتی بگذارید که با انجام آنها دچار عذاب وجدان نشوید. بهترین روش برای رسیدن به نتایج مطلوب این است که از ابتدای روز اهداف و برنامه هایتان را مشخص کنید و بر اساس آنها پیش بروید. البته این را نیز به یاد داشته باشید که این برنامه ریزی را منطقی و با در نظر گرفتن محدودیت هایتان انجام دهید. رضایتی که از تکمیل برنامه روزانه تان به دست خواهید آورد قابل وصف نیست.

فـال روزانـه - Daily Omen

مطمئنا شما خیلی خوب می دانید که باید برای داشته هایتان شکرگزار باشید، ولی امروز نرسیدن به اهداف و خواسته هایتان شما را آزار خواهد داد و هر چیزی که در سر راهتان قرار بگیرد شما را آزرده و حتی عصبانی خواهد کرد. بهتر است تا زمانی که از پیدا کردن زمینه مناسب اطمینان حاصل نکرده اید در مورد اهداف و ایده هایتان با کسی حرف نزنید و آنها را برای خودتان نگه دارید. وقتی از مساعد بودن شرایط مطمئن شدید خواهید توانست آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر همزمان چند نفر ذهنتان را به خود مشغول کرده اند بهتر است هر چه زودتر تصمیم خودتان را بگیرید. این کار هم به نفع شما و هم به نفع آنها خواهد بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما با وجود تلاش برای هماهنگ سازی نگرانی هایتان با نیازهای کسانی که دوست دارید، ممکن است بیش از اندازه سعی در حفاظت آنها داشته باشید و این افراط را تا حدی پیش ببرید که در تلاش برای انجام دادن بهترین کار برای آنها، حتی متوجه نشوید که از نقش خود فراتر رفته اید و حتی شاید با این کار خود دارید آنا را آزار می دهید. با وجود این که هر کاری که می کنید با نیت نفع رساندن به آنها انجام می شود، شاید این را فراموش کنید که دخالت های شما ممکن است برای آنها چندان خوشایند نباشد. گاهی بهتر است خودتان را کنار بکشید و حتی اگر برایتان دردآور باشد تنها شاهد مشکلات و دردسرهای عزیزانتان باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

در حال حاضر ممکن است به یکی از نقاط عطف زندگیتان نزدیک شده باشید و شاید حتی خودتان را در وضعیتی بحرانی احساس کنید. شما می دانید که باید توجه خودتان را روی چیزهای خاصی محدود کنید و فقط روی آنها متمرکز شوید، ولی ایده آل گرایی همیشگیتان شما را دچار تردید کرده است. به جای این که از ترس برداشتن قدم اشتباه و گرفتن تصمیم نادرست ذهن خود را به روی همه چیز ببندید، به چیزهایی فکر کنید که قلبتان را شاد می کنند. رویاهایتان ریشه آینده شما هستند و برای برنامه ها و نقشه هایتان برای آینده زمینه چینی می کنند، پس هیچ اشکالی ندارد اگر رویاپردازی کنید، به شرط آنکه در این مرحله نمانید و برای محقق کردن رویاهایتان دست بکار شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز خلاقیتتان به کار افتاده است و به شدت دوست دارید که این خلاقیت را بروز دهید، ولی شاید اعتماد به نفس کافی برای این کار را نداشته باشید. به جای ریسک های غیر ضروری فعلا کمی محتاطانه برخورد کنید، شما آدمی نیستید که به دنبال راه حل های سریعی باشید که خیلی زود کارایی خود را از دست خواهند داد. با بکارگیری موفقیت های قبلی خود برای پیش رفتن در کارهایتان در عین تلاش برای رسیدن به اهداف دراز مدتی که دارید منطق و آگاهی خود را به دیگران نشان دهید. به رفتارهایی که در چند وقت اخیر با کسی که دوست دارید داشته اید فکر کنید، فکر نمی کنید که شاید تغییرات ایجاد شده در رفتار او نتیجه برخوردها و رفتارهای خودتان باشند؟
 فـال روزانـه - Daily Omen

با وجود این که در برقراری تعادل بین کار و تفریح مهارت بسیار زیادی دارید، امروز تا کارهای زیادی که برای انجام دادن دارید نیمه کاره باقی مانده باشند هیچ تمایلی به استراحت نخواهید داشت. نگرانی هایی که در این رابطه دارید ممکن است برنامه منظم همیشگیتان را بهم بزنند، به ویژه اگر فکر کنید که فرصتتان دارد تمام می شود. خوشبختانه موعدی که دارد فرا می رسد و شما را نگران کرده است انعطاف پذیرتر از آن چیزی است که شما فکر می کنید؛ پس بجای تلف کردن وقت و انرژیتان با هول کردن و نگرانی، نفس عمیقی کشیده و با آرامش بهترین کاری که از دستتان بر می آید را انجام دهید. برای رسیدن به آرامش و تمرکز یکی دو دقیقه تمرکز و ریلکس کردن کمک زیادی خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

این روزها اطرافیانتان دارند از شما تقاضاهای زیادی می کنند و شما مجبور می شوید گاه و بیگاه برنامه هایتان را بخاطر آنها تغییر دهید و یا به کارهای ضروری خودتان نرسید. شاید با خودتان فکر کنید که چطور می توانند چنین چیزهایی را از شما بخواهند. شما از این که آیا آنها این رفتارها را آگاهانه بروز می دهند اطمینان ندارید و به همین دلیل نمی توانید آنها را به خودخواهی متهم کنید. شما تا حدی وفادار هستید که اگر دوستانتان از شما درخواست کمک کنند به اشاره ای در خدمت آنها خواهید بود، ولی بهتر است حد و مرزها را رعایت کنید و خودتان را قربانی دیگران نکنید. حمایت از کسانی که دوست دارید نباید لزوما مانع پیشرفت کارهای خودتان شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز آنقدر نگران این هستید که دیگران در مورد شما چه فکری می کنند که ممکن است پیش از برداشتن هر قدمی به این که عکس العمل دیگران به این کار چه خواهد بود فکر کنید و محیط اجتماعی اطرافتان را در نظر بگیرید. با این حال این اصلا به این معنا نیست که اعتماد به نفستان کمتر از همیشه است. شما از قدرت قضاوت خود آگاه هستید و متفاوت بودن دیدگاهتان با دیگران باعث نخواهد شد که نسبت به آن تردیدی به دل راه بدهید. با این همه واقعا دلتان می خواهد که با دیگران هماهنگ بوده و عضوی از تیم باشید و به همین دلیل ممکن است برخی از نیازهای خودتان را به خاطر منافع دوستان، خانواده و یا همکاران نادیده بگیرید. این خیرخواهی شما واقعا قابل تحسین است.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز کمی بداخلاق هستید، مخصوصا اگر یکی از آشناهایتان سر به سر شما بگذارد و یا رفتارهایی از خود نشان دهد که چندان باب میلتان نیستند. شما در حال حاضر خیلی آدم صبوری نیستید، به ویژه در مورد چیزهایی که توجهتان را به خود جلب نمی کنند. شما اصلا دوست ندارید وقت گرانبهای خود را به خاطر دیگران صرف چیزهای بی ارزشی کنید که برایتان هیچ اهمیتی ندارند. ولی این را در نظر داشته باشید که نباید در قضاوت در مورد دیگران عجله کنید. بهتر است کمی مهربانتر باشید و اصول روابط اجتماعی را رعایت کرده و به دیگران احترام بگذارید. شما با این کار برای خودتان نیز احترام خواهید خرید و موقعیت های خوبی برای خود فراهم خواهید کرد.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز به احتمال زیاد خیلی زود در مورد هر چیزی نتیجه گیری کرده و یا قضاوت می کنید، مگر این که خودتان و به طور آگاهانه سعی کنید جلوی خودتان را بگیرید. ولی یک راهکار اساسی برای این وضعیت وجود دارد، نیازی نیست که جلوی سرعت تفکر خودتان را بگیرید، کافی است بین فکر کردنتان و نشان دادن عکس العمل کمی فاصله بیندازید. اگر پیش از بیان افکارتان از یک تا ده بشمارید تفاوت بسیار زیادی در نتایجی که به دست می آورید ایجاد خواهد شد. یک دقیقه صبوری بهتر از یک عمر پشیمانی است. چرا کمی از سخت گیری هایتان کم نمی کنید؟ هیچ گاه نخواهید توانست کسی را پیدا کنید که تماما همانی باشد که شما می خواهید. طرف مقابلتان را همانطوری که هست بپذیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

کسی که برایتان اهمیت ویژه ای دارد ممکن است امروز با لجاجت بیش از اندازه ای بر سر راه شما قرار بگیرد و شما هم هیچ ایده ای ندارید که انگیزه او از این کار چیست. شاید در ابتدا سعی کنید با خنده و شوخی موضوع را عوض کنید، ولی بتر است این مشکل را نادیده نگیرید و در مورد آن با ملایمت حرف زده و برای برطرف کردن آن تلاش کنید. امروز شاید خیلی برای رویارویی با انبوه کارهایی که در انتظارتان هستند حوصله و انگیزه نداشته باشید. ولی بخواهید یا نخواهید باید به سراغ آنها بروید و زمان را از دست ندهید. اگر نظم و ترتیب را رعایت کنید و کارهایتان را یکی یکی انجام دهید به سادگی خواهید توانست تا پایان روز کوه کارها را به توده ای کوچک تبدیل کنید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.