فال روزانه شنبه 12 دی 1394

خرید ادکلن

فال روزانه شنبه 12 دی 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 12 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! تولد شما مصادف با آغاز سال نوی میلادی است و چه چیزی بهتر از آن؟! این را به فال نیک بگیرید و سال خود را با انرژی زیاد آغاز کنید. امروز هدیه ای دریافت خواهید کرد که شما را بسیار غافلگیر می کند. خبر خوبی نیز به شما می رسد، اگر چه برای آن باید تا ماه فروردین صبر کنید اما تغییراتی به زندگی شما می دهد که بسیار خوشحال تان خواهد کرد. از امروز به بعد شما تغییراتی را در شخصیت خود مشاهده می کنید که هم خود و هم دیگران از آن خشنود و راضی هستند. جذابیت شما و به همان نسبت محبوبیت تان برای دیگران بیشتر خواهد شد. روز تولدتان روز مناسبی برای شروع یک رابطه عاشقانه است بنابراین اگر به فکر شروع رابطه ای هستید، قدم اول را بردارید و پا پیش بگذارید. سال خوبی در انتظارتان است، از تک تک لحظات آن نهایت لذت را ببرید.
فـال روزانـه - Daily Omen

شاید امروز صبح با کمی بی حوصلگی از خواب بیدار شوید اما نگران نباشید زیرا پس از چند ساعت دوباره انرژی خود را به دست خواهید آورد. امروز باید زمان و تلاش زیادی را برای انجام کارهایتان بگذارید به خصوص کارهایی که انجام آنها را به تعویق انداخته اید. بهتر است آنها را به اتمام برسانید و پرونده شان را ببندید تا فضا برای پذیرفتن کارهای جدید باز شود و موفقیت های تازه ای به دست آورید. صبح را حسابی کار کنید و باقی روز را به استراحت بگذرانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

زمان بسیار خوبی برای آغاز کارهایی است که در سر دارید. اگر می خواهید دست به قلم شوید یا به دنبال فرصتی برای صحبت با فردی بوده اید یا حتی ایده ای برای اجرا در سر داشتید، درنگ نکنید. امروز که خلاقیت و انرژی شما فوران کرده است، اگر دست به هر کاری بزنید، موفقیت شما حتمی است. گفتگو با چند تن از دوستان تان در چنین روزی انرژی شما را دو برابر خواهد کرد بنابراین از جمع دوری نکنید. تلفن های زیادی به شما می شود که وقت زیادی از شما می گیرد اما نتیجه آن خوب است. از روز خود نهایت لذت را ببرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر تا به حال تمایلی به زمینه های مانند دکوراسیون، باغبانی یا نقاشی نداشته اید، امروز علاقه تان به یکی از این رشته ها گل می کند و توانایی های پنهانی را در خود کشف می کنید طوری که دوست دارید آن را ادامه دهید. حتی ممکن است این کار منبع درآمدی برایتان شود و آینده مالی شما را تامین کند. پس بهتر است از همین حالا به دنبال کلاس های آموزشی بگردید و در آنها ثبت نام کنید. اگر چند رشته توجه شما را به خود جلب کرده است، بهتر است به خوبی در مورد آنها تحقیق سپس یکی را انتخاب کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

انرژی شما به اوج خود رسیده و احساس می کنید که در آسمان ها در حال پرواز هستید. شاید بد نباشد یکی از دوستان تان را ملاقات کنید و ایده هایی که در سر دارید را با او در میان بگذارید. ایده های جدیدی به ذهن تان خطور می کند که شما را حسابی به هیجان در می آورد و تا مدت ها درگیرتان خواهد کرد. اگر به دنبال راهی برای تخلیه انرژی خود هستید ما ورزش هایی چون پیاده روی را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر می خواهید هفته ای خوب و خوش داشته باشید، از اولین روز هفته خود نهایت لذت را ببرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز یک پیشنهاد مالی بسیار خوبی به شما می شود اما بهتر است قبل از پذیرفتن آن به خوبی جوانب مختلف را بررسی و در مورد آن فکر کنید سپس تصمیم نهایی را بگیرید. شاید به کاری که به شما پیشنهاد شده تسلط کافی نداشته باشید اما اجازه ندهید این نگرانی شما را از حرکت باز دارد. برای رسیدن به موفقیت فقط کافی است کمی سخت کوش تر باشید. توصیه می کنیم بیشتر از قبل مراقب سلامت روحی و جسمی خود باشید. یک مسافرت به همراه خانواده یا عشق زندگی تان می تواند حال شما را به بهترین شکل تغییر دهد.

فـال روزانـه - Daily Omen

به یک مهمانی دعوت می شوید که شما را در رسیدن به هدف هایتان نزدیک تر می کند. شاید یک پیشنهاد  کاری که مدت ها به دنبالش بوده اید، به شما شود یا که ار شما بخواهند که عضو گروهی که خود نیز به آن تمایل دارید، شوید. در هر صورت اگر آن را قبول کنید، توانایی های شما بیش از پیش گل خواهد کرد. بنابراین این فرصت را از دست ندهید زیرا نتیجه آن خشنودی و رضایت شما و دیگران را به همراه خواهد بود. به دنبال علاقمندی هایتان باشید تا زندگی برایتان لذت بخش باشد. در این راه شریک زندگی خود را نیز فراموش نکنید.
 فـال روزانـه - Daily Omen

امروز روی پروژه ای کار می کنید که از مدت ها قبل به دنبالش بوده اید. اگر بخواهید در این راه موفق شوید و درآمد خوبی داشته باشید باید کمی سخت کوش تر شوید و آن را جدی تر بگیرید. از پیش داروی بپرهیزید و خودتان و توانایی هایتان را با دیگران مقایسه نکنید زیرا تنها سرعت پیشرفت شما را کند می کند. اگر با شریک زندگی تان به مشکل برخورده اید، امروز بهترین زمان برای ثحبت کردن و به نتیجه رسیدن است. از حاشیه دوری کنید و تمرکزتان را روی موضوعات اصلی بگذارید تا همه چیز به بهترین شکل اتفاق افتد.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما به همران دوستان تان برای یک مسافرت برنامه ریزی می کنید و برای این کار نیز هیجان زده هستید. این مسافرت به احتمال زیاد هوایی است و شما بالاخره مکان رویایی خود را از نزدیک خواهید دید. این سفر می تواند اطلاعات شما را افزایش دهد و در زمینه تحصیلی نیز به کمک تان آید. خوشی های زیادی در انتظار شماست، پس از تک تک لحظات خود لذت ببرید. اگر به دنبال عشق زندگی تان می گردید، این سفر می تواند فرصت های خوبی را در اختیارتان بگذارد. اگر هم متاهل هستید، این سفر صمیمت شما و همسرتان را افزایش خواهد داد.

فـال روزانـه - Daily Omen

در زمینه کاری خبرهای خوبی به شما می رسد. ممکن است این خبر به افزایش درآمد شما ربط داشته باشد یا حتی پروژه های جدیدی به شما پیشنهاد شود، در هر صورت فواید بسیاری به شما خواهد رسید پس در پذیرفتن آن درنگ نکنید. ارتباط خود را با افراد مختلف حفظ کنید تا راههای جدیدی به رویتان باز شود. اگر به فکر بستن قرارداد یا امضا کردن برگه ای هستید، امروز بهترین زمان است. مدت هاست رازی در دل دارید که می خواهید آن را با فردی در میان بگذارید، صبر کردن بیش از این فایده ای ندارد، امشب او را به رستورانی دعوت کنید و راز دلتان را برایش بگویید، مطمئنا پس از آن احساس سبکی و راحتی بیشتری خواهید کرد.
فـال روزانـه - Daily Omen

اگر مجرد هستید به زودی عشق در خانه شما را می زند. سعی کنید در این روزها به ظاهر خود اهمیت بیشتری بدهید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید. مطمئنا از این کار خود پشیمان نخواهید شد. به زودی تلفنی از راه دور به شما می شود که حاوی خبرهای خوبی است. ذهن شما از مدت پیش در گیر مسئله ای بوده است که با این تلفن رفع خواهد شد و احساس سبکی و رهایی خواهید کرد. بهتر است امشب شام با خانواده خود به رستورانی بروید و این شادی را با آنها جشن بگیرید.
فـال روزانـه - Daily Omen

پر از انرژی و قادر به انجام هر کاری هستید. امروز روز فوق العاده ای برای انجام پروژه های جدید است. شاید بخواهید تغییراتی را به خانه یا حتی زمینه شغلی خود بدهید، در هر صورت در این کار درنگ نکنید و اولین قدم را بردارید. به محض شروع این کار فرصت های بهتر و بیشتری پیش رویتان قرار خواهد گرفت. اگر چه ممکن است برای مدتی سرتان حسابی شلوغ شود و وقت سر خاراندن هم نداشته باشید اما نگران نباشید زیرا نتیجه آن رضایت بخش است پس دست از تلاش بر ندارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

به فکر گرفتن یک میهمانی هستید که وقت و انرژی زیادی از شما می گیرد و درگیرتان می کند. کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پیغام های زیادی باید بفرستید و به تلفن های زیادی باید پاسخ دهید اما تمام شان لذت بخش است زیرا با دوستان تان بیش از پیش در تماس خواهید بود و لحظات خوشی را در کنار آنها تجربه خواهید کرد. اگر کار عقب مانده ای دارید، نگرانش نباشید زیرا وقت زیاد است و شما نیز به زودی وقت تان آزاد خواهد شد و به آنها نیز در زمان خود و به بهترین شکل رسیدگی خواهید کرد. منتظر یک سورپرایز از طرف عشق زندگی تان باشید.

منبع : برترین ها

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.