فال روزانه شنبه 24 بهمن 1394

خرید ادکلن

فال روزانه شنبه 24 بهمن 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 24 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال روز تولدتان را جشن بگیرید و به خودتان یادآوری کنید که باید برای هر روزی که در این دنیا هستید خوشحال و سپاسگزار باشید.با خودتان قرار بگذارید که از همین امروز کارهای تازه ای انجام دهید و خودتان را از رکود و یکنواختی این روزها نجات دهید. به زودی کارهای تازه ای که تا کنون به نظر شما اهمیت چندانی نداشته اند توجه شما را به خود جلب خواهند کرد. پرداختن به این کارها می تواند جهت تازه ای به زندگی شما بدهد و نتایج خوبی برایتان به همراه داشته باشد، به شرط آن که با احتیاط پیش بروید و قبل از هر کاری اطلاعات کامل در زمینه آن به دست بیاورید. در سال جدیدی که در زندگیتان آغاز شده است سعی کنید بیشتر به عشقتان و روابط زناشوییتان رسیدگی کنید تا بتوانید همراه با فرا رسیدن فصل بهار روزهای فوق العاده و سرشار از عشقی را همراه با هم تجربه کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
درست است که امروز اولین روز هفته است، ولی شما کار چندانی برای انجام دادن ندارید و اگر دیروز خیلی خودتان را با خوشگذرانی همراه دوستانتان خسته کرده اید می توانید امروز را به استراحت کردن بگذرانید. ولی از فردا برنامه تان حسابی شلوغ خواهد شد و وقت سر خاراندن هم نخواهید داشت،پس تا می توانید کارهایی را انجام دهید که به آرامش بیشتر شما کمک می کنند. به پیاده روی بروید، مدیتیشن یا یوگا کنید و به موسیقی گوش دهید. داشتن اهداف جاه طلبانه کار خوبی است به شرط آن که فعالیت هایی مناسب در جهت به دست آوردن آنها داشته باشید و به دنبال راه میانبر برای به دست آوردن آنچه که می خواهید نباشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

به نظر می رسد که دیگران سعی دارند با احساسات شما بازی کرده و اعصابتان را خرد کنند. خوشبختانه شما می توانید خودتان را از این مسائل دور نگه دارید و خودتان را با مسائلی که به شما مربوط نیستند درگیر نکنید. لجبازی و کله شق بودن شما امروز به نفعتان تمام خواهد شد و به شما کمک می کند که مرزهای بین خودتان و دیگران را تعیین کرده و به آنها اجازه ندهید از آنها فراتر بروند. خوشبختانه لجاجت ذاتی شما امروز دیگران را از شما دلخور نمی کند. امروز کارهای زیادی که دارید کمی نگرانتان کرده اند، با یکی از دوستان و یا همکاران مورد اعتمادتان در این رابطه صحبت کرده و از آنها بخواهید در این رابطه به شما از لحاظ فکری کمک کنند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز عالم رویاهایتان آنقدر برایتان جذاب است که تمرکز روی دنیای حقیقی را برایتان غیر ممکن کرده است. نیازی به نگرانی نیست و به شرط آن که تمام روزتان را به خیال پردازی نگذرانید کمی فکر کردن به رویاهایتان برایتان ضرری نخواهد داشت. به ذهنتان بال و پر پرواز بدهید و بگذارید آنچه در واقعیت نمی تواند داشته باشد را در عالم خیال تجربه کند. کاغذ بازی ها و کارهای اداری امروزتان به نظر شما خیلی خسته کننده و مسخره می آیند ولی به زودی منافع زیادی نسیب شما خواهند کرد که ارزش زحمات امروزتان را دارند. تلاش و پشتکاری که شما دارید از چشم مقامات مافوقتان پوشیده نیستند و دیر یا زود نتایج رضایت بخشی برایتان به همراه  خواهند داشت.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز فکرتان مشغول آینده است و شاید احساس کنید که به اندازه کافی برای آن آمادگی ندارید. ولی ایده هایی که دارید تنها فکر و خیال باطل نیستند، شما دارید پایه و اساسی محکم برای کارهایی که قرار است در چند هفته آینده انجام دهید بنا می کنید. امروز خواندن کتاب، گوش کردن به سخنرانی و یا دیدن برنامه های تلویزیونی مربوط به مسائل معنوی برای شما بسیار جالب هستند و آنچه می خوانید یا می شنوید برایتان خیلی جذاب است. ولی فکر نکنید که همین امروز میتوانید در این زمینه ها علامه دهر شوید، رسیدن به تسلط کافی در این زمینه ها زمان بسیار زیادی می طلبد و باید صبر و حوصله به خرج دهید و به اندازه کافی اشتیاق و علاقه داشته باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز یک نفر از نزدیکانتان انتظاراتی از شما دارد که با برنامه هایی که خودتان برای روزتان چیده اید در تضاد هستند و این موضوع شما را کلافه و عصبی کرده است. سعی نکنید افکار طرف مقابلتان را تغییر دهید و یا این که خودتان را با او هماهنگ کنید، چرا که نتایج چندان رضایت بخشی به دست نخواهید آورد و پیدا کردن زمینه ای مشترک برایتان امکان پذیر نیست. به جای این کار تفاوتهای موجود بین نیازها و خواسته هایتان با طرف مقابل خود را بپذیرید. شاید اگر با یک نفر دیگر در رابطه با این موضوع صحبت کنید نتیجه بهتری به دست بیاورید. فرصت انجام یکی از کارهایتان دارد به اتمام می رسد، منتظر دقیقه نود نمانید و هر چه سریعتر آن را انجام دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز به دست آوردن رضایت برای شما تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد، زیرا نسبت به تمام برنامه هایی که برای امروزتان داشته اید وقتی دست به کار انجامشان می شوید دلسرد و بی حوصله هستید. حتی اگر در ابتدای کار بی میل و بی حوصله بودید هم با قدم های کوچک برنامه تان را عملی کنید، وقتی مشغول شوید حوصله تان هم سر جایش خواهد آمد. اگر قصد شروع کار جدیدی را دارید امروز مجبور خواهید بود دوندگی ها و کارهای اداری زیادی در رابطه با راه اندازی آن انجام دهید، ولی این کار آنقدر برایتان اهمیت دارد که با اراده تمام از پس تمام سختی های موجود بربیایید. این کار به احتمال زیاد نتایج فوق العاده ای برایتان خواهد داشت پس به هیچ عنوان دلسرد نشوید.
 فـال روزانـه - Daily Omen

امروز پی بردن به این که چرا دیگران این قدر سعی دارند نظرات شما را تغییر دهند برای شما غیر ممکن است. حتی نزدیک ترین دوستانتان هم به راحتی به شما نمی گویند که منظورشان چیست و دقیقا از شما چه می خواهند. احساس می کنید که چیزهایی در جریان است که شما از آنها بی خبرید ولی فعلا کاری در این مورد از دستتان بر نمی آید، پس فکرتان را بیهوده درگیر این مسئله نکنید. بهترین کار ممکن این است که با خیال راحت به کارها و برنامه روزانه تان برسید. کاغذ بازی ها و کارهای اداری زیادی در این اولین روز هفته در انتظار شما هستند که هیچ علاقه ای به آنها ندارید. ولی اهمیت این کارها را به یاد آورده و خیلی زود آنها را انجام دهید تا خیالتان راحت شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما فکر می کنید دیگران دارند سعی می کنند موضوع خیلی پیچیده ای را پیش پا افتاده و بی اهمیت جلوه دهند. از این که واقعیت را می دانید مطمئن هستید، ولی نمی توانید دیگران را مجبور کنید که از زاویه دید شما به مسائل نگاه کنند. پس سعی کنید یاد بگیرید که به نظرات و دیدگاه های دیگران احترام بگذارید و آنها را مجبور به پذیرفتن تفکرات و نگرش های خودتان نکنید. باور کنید یا نکنید، وقتی چند دیدگاه متفاوت در کنار هم قرار می گیرند نتایجی که به دست می آیند بهتر خواهند بود و شانس موفقیتتان بیشتر است. امروز در فکر انجام یک سرمایه گذاری نه چندان بزرگ هستید، چشم هایتان را خوب باز کنید تا بعدا پشیمان نشوید.

فـال روزانـه - Daily Omen
امروز در دنیای کوچک خودتان غرق شده اید و در فکر برنامه هایی که برای سفر و تفریح دارید هستید. ولی متاسفانه در دنیای واقعی مسئولیت ها و کارهای روزانه تان در انتظار شما هستند و باید هر چه سریعتر به آنها رسیدگی کنید. بهتر است فعلا روی کارهایی که دارید انجام می دهید تمرکز کنید و با سرعت هر چه تمام تر آنها را انجام دهید. این خیال پردازی ها را برای امشب قبل از خواب بگذارید تا بتوانید با خیال راحت در عالم رویا غرق شوید. امروز شاید با برخی از دوستان و همکارانتان دور هم جمع شوید تا در مورد برخی مسائل کاری صحبت کنید، هرچند مصاحبت با دوستان بسیار لذت بخش است، ولی مواظب باشید اصل مطلب را فراموش نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ایجاد کردن تعادل بین قلب و عقلتان به شما کمک می کند آرامش بسیار زیادی را به دست بیاورید. شاید احساس کنید که دارید از پس محدودیت هایی که ناشی از خاطرات گذشته شما هستند و مدت هاست زندگیتان را تحت تاثیر قرار داده اند رها می شوید. گذشته ها گذشته اند و لزومی ندارد که زندگی خود را برای همیشه وابسته به آنها نگه دارید. امروز زندگی شما نسبت به دیروزتان بسیار فرق کرده است و هنوز هم برای پیشرفت و تغییر جا دارد. بر خلاف آنچه خودتان فکر می کنید در کارهایی که می خواهید بکنید ریسک زیادی نهفته نیست و می توانید در انجام آنها بسیار موفق باشید، کافی است کاری که به نظرتان درست است را انجام دهید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز مشکلات حل نشده در روابط عاطفیتان فکر شما را به خود مشغول کرده اند و کمی ناراحت هستید. با احتیاط رفتار کنید، شما خودتان به اندازه کافی مشکل دارید، دیگر نیازی به این نیست که مشکلات دیگران را هر چقدر که برایتان عزیز باشند هم به مسائل خودتان اضافه کنید. با روی باز به حرف های آنها گوش کنید، اگر کاری از دستتان بر می آید انجام دهید، ولی لزومی ندارد برای چیزی که به شما مربوط نیست خودتان را به آب و آتش بزنید. گاهی بهتر است بگذاریم دیگران سعی کنند روی پای خودشان بایستند و از پس مشکلاتشان بر بیایند. دلتان م خواهد برای خانه تان وسایل تزیینی تهیه کنید، ولی در این رابطه زیاده روی نکنید، بعضی چیزها فقط در مغازه قشنگ هستند.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز روز آرامی را شروع می کنید و اوضاع خیلی روبراه است تا این که یکی از همکارانتان با حرف زدن در مورد مشکلات و مسائل شخصی اش فکر شما را به خودش مشغول می کند. شما علاقه ای به مسائل شخصی دیگران ندارید، ولی نمی توانید نسبت به کسی که به کمک و همفکری شما نیاز دارد نیز بی تفاوت باشید. خوشبختانه در حال حاضر کمک کردن به دیگران آسیبی به برنامه روزانه خودتان وارد نخواهد کرد. مهربانی شما هیچ حد و اندازه ای ندارد، ولی یادتان باشد که برای مهربانی هم باید حد و مرزی در نظر داشته باشید و زیاده روی نکنید، چرا که از قدیم گفته اند خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند!

منبع : برترین ها

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.