فال روزانه پنجشنبه 1 بهمن 1394

خرید ادکلن

فال روزانه پنجشنبه 1 بهمن 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 1 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال زیاد از تولدتان خوشحال نیستید و دلتان می خواست می توانستید کاری کنید که این روز دیرتر فرا برسد، ولی این اتفاق امکان پذیر نیست. ولی نگران نباشید دوستانتان در کنارتان خواهد بود و با این که می دانند حال و حوصله تولد بازی را ندارید، این روز را برای شما به روزی خوشایند تبدیل خواهند کرد. اگر در بهار امسال به نظرتان رسید که دیگران تقاضاهای بیش از حد و غیر منطقی از شما دارند به قضاوت خود اعتماد داشته باشید و در مقابل آنها محکم باشید. امسال بی آن که تسلیم خستگی شوید، برنامه کاری و سلامتیتان را در اولویت قرار دهید. بدین صورت موفقیت های بسیاری خواهید داشت و از لحاظ مالی وضعیت بهتری به دست خواهید آورد که می تواند زمینه سخاوتمندی بیشتر را برای شما فراهم کند. این روزها با یک نفر آشنا خواهید شد که تا اواخر بهمن ممکن است به عشق شما تبدیل شود.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز حتی اگر بخواهید از موقعیت های ناخوشایند دوری کنید هم نمی توانید از احساسات خود فرار کنید. و این احساسات شدید به شما اجازه نخواهند داد موضوعی که برایتان اهمیت دارد را بی آن که به آن رسیدگی کرده باشید فراموش کنید. با وجود این که انتظاراتی که از دیگران دارید خیلی منطقی هستند، حسی از درون شما را وادار می کند که احساسات و خواسته هایتان را از دیگران مخفی کنید. نگرانیتان در مورد مسائل شخصی به شما اجازه نمی دهد که روی کارها و وظایفتان تمرکز کنید. اگر می خواهید بتوانید به مسائل خصوصیتان رسیدگی کنید باید وظایفی که دارید را هر چه زودتر به انجام برسانید تا وقتتان خالی شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

حتی اگر روزتان آنطوری که انتظارش را دارید پیش نرفت شما سعی و تلاش کافی را داشته باشید و در کارهایتان انعطاف پذیر باشید تا اوضاع بهتر شود و این باور خود که توانایی انجام هر کاری را دارید از دست ندهید. امروز منطق و واقعگرایی بسیار زیاد شما در رویارویی با یکی از بزرگ ترین ترس هایتان مورد امتحان قرار خواهد گرفت. شما نگران این هستید که رابطه عاطفیتان کنترل عقل و منطقتان را از دست شما بگیرد و بیش از هر چیزی از این که قربانی رفتار نامعقول خودتان شوید و از مسیر منطق و عقلانیت خارج شوید وحشت دارید. ولی نیازی نیست خودتان را زیاد نگران این چیزها کنید؛ با خیال راحت از تعطیلات آخر هفته خود لذت ببرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز خیلی از خودتان راضی نیستید و خودتان و کارهایتان را زیر سوال می برید و کمی عصبانی هستید. ولی اگر این افکار و احساساتتان را از دیگران مخفی کنید ممکن است باعث شوید که آنها فکر کنند از آنها فاصله گرفته اید و با آنها مشکلی دارید، در حالی که نمی دانند رفتارتان ناشی از درگیری شما با خودتان است. با این حال حتی اگر آنها از شما بپرسند که چه مشکلی دارید هم دلتان نمی خواهد در مورد این موضوع با کسی حرف بزنید. شاید نشان دادن نقطه ضعف هایتان به دیگران به نظر شما کاری اشتباه و بسیار دشوار است، ولی بیان کردن احساستان شما را از احساس غریبی و تنهایی نجات خواهد داد.

فـال روزانـه - Daily Omen

اجازه ندهید مشکلات موجود شما را نگران کنند، شما ماهی آبهای پر جوش و خروش هستید و با ناملایمات کوچک از پا در نخواهید آمد و خوب می دانید چطور باید شنا کنید و مناطق امن کجاها هستند. خوشبختانه وضعیت موجود در ستاره ها باعث شده است حتی اگر کمی هیجان زده و نگران باشید هم مثبت نگری شما بیشتر شود. خوشبختانه اگر هر کاری را در زمان درست خود انجام دهید و بیش از حد عجله نکنید احتمال موفقیتتان بسیار بالا خواهد بود. شاید دیگران از ایده ها و برنامه هایتان حمایت نکنند، ولی دلسرد نشوید و با تمام توان و پشتکاری که در خودتان سراغ دارید آنها را عملی کرده و به دیگران ثابت کنید که اشتباه کرده اند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ذهنتان درگیر این موضوع است که چطور می توانید بین زندگی خانوادگی و اجتماعی خود تعادل ایجاد کنید و به هر دوی آنها به اندازه کافی رسیدگی کنید. دلتان می خواهد جای خودتان را در این دنیا پیدا کنید و بفهمید برای رسیدن به اهداف و خواسته هایتان به چه چیزهایی نیاز دارید. در حال حاضر پرداختن به این پرسش های کلیدی می تواند همچون عامل محرکی عمل کرده و شما را به حرکت وا دارد. . یکی از دوستان نزدیک و یا شریک زندگیتان امروز شما را در جریان اتفاقات بسیار زیادی که در اطرافتان دارند می افتند قرار خواهد داد و با این کار شما را نگران خواهد کرد. زود قضاوت نکنید و قبول کنید که شما پاسخ همه چیز را نمی دانید و با ذهنی باز پذیرای آنچه در اختیارتان می گذارند باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

احساس می کنید که امروز کارایی چندانی در محل کارتان ندارید و نمی توانید روی کارها و وظایفتان متمرکز شوید، اگر این کارها ضروری نیستند محل کارتان را زودتر ترک کنید و آخر هفته تان را هر چه سریعتر شروع کنید. امروز کسانی که دوست دارید همچون فرشته نجات به کمک شما خواهند آمد و شما را تشویق می کنند افکاری که شما را محدود می کنند را کنار بگذارید. با وجود این که از توانایی های خود در برقراری ارتباط با دیگران اطمینان کافی ندارید، کلامتان در حال حاضر می تواند قدرت بسیاری داشته باشد و روی شنونده اثر بگذارد. آنچه دیگران در مورد شما فکر می کنند و می گویند اهمیت چندان زیادی ندارد، چیزی که مهم است تفکری است که خود شما در مورد خودتان دارید.
 فـال روزانـه - Daily Omen

شاید نقشه خیلی خوبی در سر داشته باشید ولی اگر انرژیتان را عاقلانه استفاده نکنید ممکن است نتوانید به هدفی که دارید برسید. باید ذهن خودتان را روی چیزهایی که برایتان اولویت بیشتری دارند متمرکز کنید و بی خیال مسائل جزئی و بی اهمیت شوید. حقیقت این است که توانایی های شما هم مثل هر کس دیگری محدودیت هایی دارند. در مورد اهداف و رویاهایتان با هر کسی حرف نزنید و وقی هم این کار را کردید خیلی جدی باشید تا آنها هم شما را جدی بگیرند. در انتظار این نباشید که همکارانتان به شما کمک کنند، آنها خودشان گرفتارند و این کار وقت زیادی از شما خواهد گرفت، بهتر است زودتر کارهایتان را تمام کنید تا سریعتر بتوانید به خانه بروید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما انتظار دارید که دیگران به نیازتان به احساس امنیت عاطفی توجه کرده و احترام بگذارند. امروز جنبه احساسی وجودتان بسیار فعال شده است و باعث شده نگران این باشید که مبادا دیگران از حرف ها و یا کارهایتان برداشت اشتباهی داشته باشند. این احساس شما و نیاز به تایید شدن توسط دیگران ریشه در احساس نا امنی است که ریشه در گذشته شما دارد و هیچ کسی به غیر از خود شما نمی تواند آن را درست کند یا تغییر دهد. شاید برنامه هایی برای یک سفر درست و حسابی در سر داشته باشید، جزئیات این سفر را در ذهنتان مجسم کرده و از آن لذت ببرید، ولی فعلا در مورد آن با کسی به جز همسفر احتمالیتان صحبت نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما می دانید که کارهای ویژه ای برای کمک کردن به آنهایی که دوست دارید می توانید بکنید، ولی همین حالا هم آنقدر سرتان شلوغ است که به زور می توانید به تعهداتی که قبلا داده اید عمل کنید. نمی توانید همه کارهایی که وعده داده اید را عملی کنید، ولی انتظارات بیش از اندازه ای که از خودتان دارید به شما اجازه نمی دهند بی خیال آنها شوید. ولی این را باید یاد بگیرید که اگر بیش از حد توانتان به دیگران وعده و وعید ندهید آنها خیلی خوشحال تر خواهند بود. اگر کاری برای انجام دادن دارید سعی کنید به جای پرداختن همزمان به چند کار مختلف، تمام حواس خود را روی آن متمرکز کرده و به جزئیات نیز توجه کافی داشته باشید. نتیجه این کار را در آینده نزدیک خواهید دید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز با تمام وجود می خواهید که به اهداف و برنامه هایتان برسید، حتی اگر این کار به قیمت فراموش کردن نیازهای دیگران تمام شود و لازم باشد که خودتان را در اولویت قرار دهید. دیگران هم متوجه این موضوع هستند و با توجه به کارها و رفتارتان می دانند که شما به کمی آزادی نیاز دارید. امروز یک بررسی منطقی و مقایسه بین آنچه واقعا نیاز دارید و آنچه که می خواهید نتایج جالبی برایتان در بر خواهد داشت. وقتی در زندگی تنها به فکر برآورده کردن نیازهای اساسی خود  باشیم زندگی خیلی ساده تر خواهد شد، ولی متاسفانه ما هیچگاه یاد نمیگیریم این تغییر اساسی را در روش زندگی خود به وجود بیاوریم و اسیر زیاده خواهی های خود هستیم.
فـال روزانـه - Daily Omen
حتی اگر مشکلات امروز برایتان تازگی نداشته باشند و حتی اگر مدت هاست که با آنها سر و کار داشته اید هم دانستن این که چه چیزی برایتان بهترین است کار ساده ای نیست. در حال حاضر تحمل استرس و نگرانی هایی که در مورد مسائل خانوادگی دارید برای شما بسیار دشوار است. اگر دارید احساسات خود را مخفی می کنید بهتر است یک نفس عمیق کشیده و آنها را با آرامش بیان کنید. زمانی بسیار بیشتر از آنچه فکرش را می کنید برای ساختن زندگی خوبی که انتظار دارید پیش رو خواهید داشت. به جای افکار نگران کننده سعی کنید از آخر هفته خود لذت ببرید و به دیدار دوستانی بروید که مدت هاست از آنها بی خبر بوده اید.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز درگیری های درونیتان کمی بالا گرفته و باعث شده اند که کمی با دیگران بدخلقی کنید و بی حوصله باشید. حرف زدن با دیگران در مورد مشکلاتی که با آنها دارید به بهبود این ناراحتی ها کمک خواهد کرد، ولی تا زمانی که با آنها به توافق نرسید این رفتار شما عوض نخواهد شد و کوتاه نخواهید آمد. دعوا و درگیری مداوم مسلما به آرامش فکری شما منجر نخواهد شد. زخم های قدیمیتان را فراموش کنید و با نگاه تازه ای به این وضعیت نگاه کنید. به جای این که با فکر کردن به این چیزها حال و هوای خودتان و کسانی که دوست دارید را بهم بریزید سعی کنید یک برنامه ریزی مفرح داشته باشید و آخر هفته خوبی را آغاز کنید.

منبع : برترین ها

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.