فال روزانه پنج شنبه 15 بهمن 1394

خرید ادکلن

فال روزانه پنج شنبه 15 بهمن 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 15 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! تولد امسال شما به احتمال زیاد یکی از فراموش نشدنی ترین تولدهای عمرتان خواهد بود، چرا که شما در مرز رسیدن به یکی از هیجان انگیزترین برهه های زمانی در زندگی خود قرار دارید. گذشته خود را رها کنید و خودتان را برای آینده ای دلپذیر آماده کنید. اکنون که سال جدیدی در زندگیتان آغاز شده است و گامی جدیدی به سوی آینده خود برداشته اید به روابط موجود در زندگیتان فکر کنید. هدیه تولد امسال شما عشقی غیر منتظره خواهد بود. در روز تولدتان کسی که علاقه زیادی به او دارید شما را بالاخره خواهد دید و به این که برای او فرد ویژه ای هستید پی خواهد برد. هرچند او همیشه به شما علاقه داشته است، ولی امروز با نگاه دیگری شما را خواهد دید. تا اردیبهشت ماه خواهید توانست رابطه خود را جدی تر کنید و به مرحله تازهای از رابطه تان وارد شوید.
فـال روزانـه - Daily Omen
احساس می کنید که چند ساعت باقی مانده از هفته کاریتان را دیگر نمی توانید تحمل کنید و دلتان می خواهد هر چه سریعتر آخر هفته تان را آغاز کنید و کارهایی که دلتان می خواهد را انجام دهید. ولی باید مواظب باشید که این بیقراری برای آغاز خوشگذرانی حواستان را پرت نکند و باعث نشود که کارها و وظایفتان را با بی دقتی انجام دهید، در غیر این صورت ممکن است اشتباهی در انجام کارها پیش بیاید و مجبور شوید ساعات بیشتری را در محل کارتان بمانید تا اشتباهی که داشته اید را جبران کنید. اگر کسی را دوست داشته باشید امروز تمام مدت فکرتان پیش او خواهد بود. سعی کنید برای وقت گذراندن با هم بعد از پایان کارها و وظایفتان برنامه ای بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز در فکر این هستید که چطور می توانید راهی برای کسب درآمد بیشتر پیدا کنید و با استفاده از امکانات موجود چطور می توانید وضعیت اقتصادی خودتان را بهبود ببخشید. احساس می کنید که به تازگی موقعیت های بسیاری را از دست داده اید، ولی اکنون فرصت های جدیدی برایتان فراهم شده اند. همه ما دوست داریم که برای پیشرفت خودمان و زندگیمان قدمی برداریم، ولی بهتر است امروز بجای این کارها به فکر این باشید که چطور می توانید آخر هفته خوبی داشته باشید و از آن لذت ببرید. شما به طور کلی خیلی دیر خشمگین می شوید و تحملتان در برابر سختی ها زیاد است، پس اگر مشکلی در رابطه عاطفیتان ایجاد شده به خودتان و طرف مقابلتان فرصت بدهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز سعی کنید تا جای ممکن به مراکز خرید نروید، زیرا حتی اگر قصد خرید نداشته باشید هم با دیدن ویترین های رنگارنگ مغازه ها حسابی وسوسه خواهید شد و پول زیادی خرج خواهید کرد. این کار شاید امروز شما را خوشحال کند، ولی در روزهای آخر ماه شما را به دردسر خواهد انداخت. خودتان را برای یک غافلگیری خوشایند آماده کنید. امروز یکی از دوستانتان ممکن است خبرهای خوبی برایتان داشته باشد و یا شما را به یک مهمانی فوق العاده دعوت کند. در هر حال آنقدر هیجان زده نشوید که کارها و وظایف امروزتان را فراموش کنید، اول باید به کارهای خودتان برسید و بعد از آن برای چیزهای دیگری که تا این حد خوشحالتان کرده اند بپردازید.

فـال روزانـه - Daily Omen

دوست دارید در عالم فکر و خیال فرو بروید، ولی هر لحظه که می خواهید غرق افکار خودتان شوید یک نفر پیدا می شود که وظایف اصلیتان را به یادتان بیاورد و شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت هایتان را غیر ممکن می کند. امروز عاشق شدن برای شما خیلی راحت است، این عشق می تواند نسبت به مسائل معنوی، رویایی دور دست و یا فردی زیبا باشد. متأسفانه پی بردن به ماهیت اصلی علایقتان در حال حاضر امکانپذیر نیست و نمی توان حقیقت احساستان را درک کرد. سعی نکنید به این مسائل فکر کنید و فعلا فقط از حسی که دارید لذت ببرید و این تجربه خوشایند را از خودتان دریغ نکنید؛ پی بردن به اصل ماجرا را برای روز دیگری بگذارید.فـال روزانـه - Daily Omen

دلتان می خواهد که در کارتان تحول ایجاد کنید، ولی به جای وقت گذراندن برای تصور راه های مختلفی که برای ایجاد تغییر در کارتان پیش رویتان هستند، بهتر است وقتتان را صرف انجام دادن کارها و وظایف فعلیتان به بهترین نحو ممکن کنید. قبل از هر کاری باید بتوانید با نشان دادن مهارت خودتان در انجام کارها و شرکت در فعالیت های گروهی حمایت رئیس و همکارانتان را جذب کنید. شما فکر میکنید که در زمینه عاطفی دقیقا می دانید که چه می خواهید، ولی خواسته هایتان آنقدر که خودتان فکر می کنید واضح نیستند. شما فکر می کنید که کارتان خیلی درست است و هیچ نقصی ندارد، ولی نباید بگذارید که این دیدگاه شما را از عالم واقعیت دور کرده و برایتان دردسرساز شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز کاملا آزاد هستید و هیچ کس نیست که جلوی شما را بخواهد بگیرد، ولی این حس آزادی شما را معذب کرده است زیرا وقتی مجبور به حفظ وضعیت فعلی بودید احساس راحتی و اطمینان خاطر بیشتری داشتید. امروز ممکن است چنانچه به تک تک کلماتی که گفته می شوند دقت نکنید در رابطه عاطفیتان سوء تفاهم هایی به وجود بیایند. در رابطه شما تغییراتی دارد ایجاد می شود و از این که تمام حقایق مربوط به احساسات طرف مقابلتان را بدانید مطمئن نیستید. اگر چیزی وجود دارد که باعث نگرانی شما شده است حتی اگر در خیال خود نسبت به حقیقت آن مطمئن باشید هم بهتر است با طرف مقابلتان در مورد آن صحبت کنید.
 فـال روزانـه - Daily Omen

شما می خواهید از تمام لحظات زندگیتان لذت ببرید، ولی امروز کارهای مهمی برای انجام دادن دارید و اگر از انجام این کارها و از زیر بار مسئولیت در بروید نخواهید توانست از تفریح هایی که می کنید و وقت آزادی که دارید هم هیچ لذتی ببرید. سعی کنید بین کار و تفریحتان تعادل برقرار کنید تا بتوانید هر دوی آنها را با خیال راحت انجام دهید. شما نمی توانید محدودیت هایی که برای احساس و قلبتان تعیین کرده اید را کنار بگذارید. تردیدهای فعلیتان هیچ توجیهی ندارند و اگر نمی توانید به آنها غلبه کنید و حس می کنید قدرت تصمیم گیری ندارید بهتر است اجازه دهید طرف مقابلتان برای هردوی شما تصمیم بگیرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

به جای این که به اتفاقات خوب یا بدی که در آینده ممکن است بیفتند فکر کنید بهتر است به زمان حال بچسبید و تمام آنچه در توانتان است را جمع کنید و کارهایتان را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. تلاش شما برای درک این که در چند ماه آینده چه اتفاقاتی ممکن است بیفتند بیهوده است و تنها اوضاع را پیچیده تر می کنند. فرض را بر این بگذارید که کارها آنطور که شما می خواهید پیش خواهند رفت و تلاشتان را روی اکنون متمرکز کنید. . نمی دانید که دیگران دقیقا چه انتظاری از شما دارند و این موضوع شما را دچار سردرگمی کرده است. به جای این که ذهنتان را درگیر این موضوع کنید می توانید به راحتی و به طور مستقیم از آنها بپرسید که چه می خواهند.

فـال روزانـه - Daily Omen
احساس می کنید زمانی که برای انجام کاری دارید رو به تمام شدن است و این موضوع شما را وسوسه به این می کند که دست به ریسکی غیر ضروری بزنید.  این ترس هایتان به احتمال زیاد بیهوده هستند و بهتر است احتیاط کنید تا مبادا قدمی اشتباه برداشته و از مسیر درست خارج شوید. بین قلب و عقلتان هماهنگی ایجاد کنید تا به بهترین نتیجه ممکن برسید. معمولا این شما هستید که به دیگران می گویید که شاد باشند و زندگی را خیلی جدی نگیرند، ولی اکنون باید این موضوع را به خودتان یادآوری کنید که ما تنها یک بار زندگی می کنیم و باید قدر روزهایمان را بدانیم. از آخر هفته تان لذت ببرید و به دیدار عزیزانتان بروید و تا می توانید شاد باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما به طور معمول در مدیریت جزئیات پروژه های پیچیده و حفظ نظم امور از همه جلوتر هستید. ولی امروز عقل حکم می کند که خیلی به خودتان فشار نیاورید و قدرت تحلیلی و تلاش و پشتکار خود را برای روز دیگری حفظ کنید. کمی تنوع به برنامه تان بدهید و امروز را به استراحت بپردازید. به خودتان اجازه بدهید که به جای محدود کردن افکارتان به وظایف روزمره، در عالم رویا فرو رفته و به چیزهای خوب فکر کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
شاید فکر کنید که در حال حاضر انجام هر کاری برای شما ممکن است و محدودیت های خودتان را نادیده بگیرید. شما با این کار در واقع دارید هدفی غیر ممکن را برای خودتان تبدیل به هدفی قابل دستیابی می کنید. با این حال لزومی ندارد که این احساس خود برتر بینی را به دیگران هم نشان بدهید. هدف هایتان را مشخص کرده و برای رسیدن به آنها تلاش کنید، ولی تا می توانید به خودتان وقت بدهید تا بتوانید اهدافتان را تبدیل به واقعیت کنید. متاسفانه یک نفر ممکن است بین شما و آنچه که قصد دارید انجام دهید قرار گرفته و بخواهد مانع رسیدنتان به آنچه حقتان است شود. پیش از آن که در مورد طرف مقابلتان قضاوت کنید سعی کنید به احساسات او پی ببرید و دلیل مخالفت او را بفهمید.
فـال روزانـه - Daily Omen

شما اهدافی قابل تحسین برای آینده خود دارید، ولی برخی از اطلاعات ضروری که برای پیش بردن اهدافتان لازم دارید در اختیارتان نیستند. نگرش شما نسبت به این موضوع آنقدر مثبت نگرانه است که ممکن است به نتیجه گیری اشتباه رسیده و یا پیامی را به اشتباه دریافت کنید. شما برنامه مشخصی در ذهنتان دارید که دلتان می خواهد آن را با دوستانتان در میان بگذارید، ولی به خاطر کارتان این آزادی را که برای انجام کاری که می خواهید نیاز دارید در اختیار ندارید. البته که شما آدمی نیستید که بخواهد مسئولیت های خود را نادیده بگیرد، ولی امروز می توانید برنامه خود را طوری تغییر دهید که بتوانید برای خودتان و خواسته هایتان وقت بگذارید.

منبع : برترین ها

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.