فال روزانه پنج شنبه 17 دی 1394

خرید ادکلن

فال روزانه پنج شنبه 17 دی 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 17 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امشال در جشن تولدتان دست از تکرار برداشته و کارهایی بکنید که در حالت عادی انجام نمی دهید. اگر از دیگران خجالت می کشید می توانید در خلوت خودتان و به تنهایی این کار را انجام دهید. این تجربه را برای خودتان سرلوحه قرار داده و در تمام سال تلاش داشته باشید که از تکرار و رکود خارج شوید. با تغییر ایجاد کردن در زندگیتان نه تنها برای خودتان فرصت های تازه ای به وجود خواهید آورد، بلکه از زندگیتان لذت بیشتری نیز خواهید برد. علاوه بر همه این ها آشنایی با افراد جدید می تواند فرصت های تازه ای برای شما فراهم کند و از دوستی های تازه نیز بهره مند خواهید شد. به جای آن که به مسائل کوچک و بی اهمیتی که دنیای رسانه برای منافع خود در چشمتان بزرگ کرده است بپردازید به چیزهایی کوچکی اههمیت بدهید که خوشحالی واقعی و طولانی مدت را برای شما به ارمغان خواهند آورد. قدر عشقتان را بدانید و آن را قربانی هیچ چیز و هیچ کسی نکنید!
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز موانعی که در سر راهتان بوده اند دارند از میان برداشته می شوند و این موضوع باعث شده است که از خوشحالی در پوست خودتان نگنجید. گوش به زنگ هستید که اتفاقات خوب یکی پس از دیگری به سراغتان بیایند، ولی بیش از حد عجله نکنید و اگر خبرهایی که منتظرشان هستید کمی دیر رسیدند روحیه خودتان را نبازید. نسبت به مشکلاتی که باید به آنها بپردازید بی تفاوت و خوش خیال نباشید، این مسائل حتی اگر خیلی پیچیده به نظر نیایند هم باید هر چه زودتر سر و سامان داده شوند. اگر نسبت به اهدافتان نگرشی جدی داشته باشید خواهید توانست آنها را بدون هیچ نقصی اجرا کرده و به نتیجه مورد نظرتان برسید.

فـال روزانـه - Daily Omen

رسیدگی به تعهدات اجتماعیتان برای شما همراه با فشارهای روانی بسیار زیادی خواهد بود، زیرا به زمان زیادی احتیاج دارید. خوشبختانه امروز می توانید خیلی بیشتر از حد همیشگی تواناییتان به فعالیت بپردازید، ولی حواستان باشد که در این زمینه زیاده روی نکنید، در غیر این صورت نخواهید توانست به زندگی شخصی خودتان به درستی رسیدگی کنید. امروز خیلی خوشحال و سرحال هستید و این موضوع حتی در ظاهر شما نیز پیدا است. امروز امکان دارد با فرد جدیدی آشنا شوید که اگر در حال حاضر رابطه عاطفی نداشته باشید می تواند حتی تبدیل به عشق زندگیتان شود. این فرد به احتمال زیاد خیلی مودب، با دیسیپلین و باهوش است، خودتان را نبازید و از مصاحبتش لذت ببرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

در حال حاضر انجام دادن کارهایتان به صورت گروهی نتایج خیلی بهتری از انجام آنها به صورت انفرادی خواهد داشت، زیرا نیاز زیادی به حضور در جمع و بودن با دیگران در خودتان احساس می کنید. امروز تفریح و سرگرمی بیشتر از رسیدن به موفقیت برای شما اهمیت دارد و آمادگی بسیار زیادی برای رها کردن برنامه های قبلیتان دارید. کافی است یکی از دوستانتان به شما اشاره کند تا برای همراهی با او کار و زندگی خودتان را رها کنید. شاید هم گروهی از دوستانتان رابه منزل خود دعوت کنید و دور هم راجع به موضوعات مورد علاقه تان به بحث و گفتگو بپردازید. شما از پذیرایی کردن از آنها نهایت لذت را خواهید برد و آنها نیز به عنوان میزبانی فوق العاده به شما نگاه خواهند کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز نسبت به میزان کاری که می توانید در محل کارتان انجام دهید هر چند محتاط ولی خوش بین هستید، با این حال شاید انتظاراتی که دارید کمی غیر واقعگرایانه باشند. شما نمی دانید چه اتفاقاتی ممکن است ناگهان پیش آمده و برنامه هایتان را بهم بریزند، پس بهتر است که برنامه تان را بیش از حد فشرده تنظیم نکنید تا اگر یکی از کارهایتان به مشکل برخورد تمام برنامه روزتان با مشکل مواجه نشود و کارهایتان ناتمام نمانند. به جای این که وقت و انرژیتان را صرف کارهایی کنید که می دانید بی نتیجه باقی خواهند ماند، در ابندا به اولویت های اصلیتان رسیدگی کنید. بد نیست امروز یک نامه یا حتی پیام عاشقانه برای کسی که دوست دارید بنویسید، زیرا برای این کار آمادگی زیادی دارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما این روزها از لحاظ کاری بسیار مشغول هستید و روزبروز نیز مشغله تان بیشتر می شود و از لحاظ حرفه ای فعالیت های خود را گسترده تر می کنید. درآمدتان دارد افزایش پیدا می کند و دارید در زمینه کاریتان به شهرت و قدرت دست پیدا می کنید. با این حال هنوز هم به دنبال فرصت های تازه می گردید و شاید دلیل این کار این باشد که حوزه ای که دارید در آن فعالیت می کنید چیزی نیست که دلتان بخواهد برای تمام 20 سال آینده عمرتان آن را ادامه بدهید. امروز روز خوبی است برای این که با خودتان در مورد این موضوع کمی فکر کرده و فرصت های موجود را با دقت بررسی کنید، نتیجه ای که به دست می آورید شما را شگفت زده خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

شاید فکر کنید که امروز هر کاری که بخواهید را می توانید به انجام برسانید. متاسفانه برنامه هایتان ممکن است به خاطر یک نفر دیگر به هم بریزند و نتوانید برنامه هایی که داشته اید را آن طوری که دلتان می خواهد به انجام برسانید. کارهایی که فکر می کرده اید زمان اندکی از شما خواهند گرفت ناگهان زمان بسیار زیادی از شما را به خود اختصاص خواهند داد و مجبور خواهید شد برخی از کارهایتان را به تاخیر بیندازید. شاید شما ناگهان عکس العملی از خودتان نشان دهید که باعث ناراحت شدن دیگران شود، ولی خیلی زود پشیمان شده و رای آرام کردن آنها هر کاری که از دستتان بربیاید را انجام خواهید داد. در هر صورت مهمترین از راضی نگه داشتن دیگران این است که به کارها و برنامه هایتان برسید.
 فـال روزانـه - Daily Omen

اضافه کردن حتی یک کار دیگر به برنامه روزانه تان باعث خواهد شد که نتوانید بار سنگینی که به عهده گرفته اید را از جایش بلند کنید. شاید در ابتدای امر خودتان هم نفهمید که چه بلایی سر خودتان آورده اید، ولی در میانه های روز به اشتباه خودتان پی خواهید برد. اگر تعهداتی بیش از حد توانتان به دیگران بدهید تمام برنامه های روزانه تان را بهم خواهید ریخت. حتی اگر فکر می کنید همه چیز روبراه خواهد بود هم بهتر است زیادی سر خودتان را شلوغ نکنید. گاهی باید بتوانید به دیگران «نه» بگویید. اگر از تنهایی خسته شده اید و دلتان می خواهد که شریک زندگیتان را پیدا کنید این را هم باید به یاد داشته باشید که بیش از اندازه عجله نکنید، عشق خودش به سراغتان خواهد آمد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ممکن است کمی تمایل به زیاده روی در خرج کردن داشته باشید، ولی در حال حاضر و با شرایط موجود احتیاط کردن کاری بسیار عاقلانه است. فعلا منابع مالیتان کمتر از آن چیزی است که دارید جلوی دیگران به آن تظاهر می کنید، پس بهتر است بودجه بندی کنید و با سیاست از داشته هایتان استفاده کنید. قبل از آن که به بحران اقتصادی برخورد کنید عقلتان را بکار گرفته و خودتان را گول نزنید. داشتن یک برنامه ریزی منطقی کمک زیادی به برطرف کردن نگرانی هایتان خواهد کرد. یادتان باشد که قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود. یک جر و بحث خانوادگی ممکن است به رسیدگی فوری شما نیاز داشته باشد. خونسردی خودتان را حفظ کنید، اوضاع خیلی پیچیده نیست.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما در حال حاضر اعتماد به نفس بسیار زیادی دارید، ولی پیش رفتن با ذهنیت فعلیتان و نادیده گرفتن جزئیات مهم به گمراهی شما منجر خواهد شد و برایتان ایجاد مشکل خواهد کرد. فعلا بهتر است به جای مثبت نگری ساده لوحانه به منطق خود تکیه کنید، هر چند این کار برایتان ساده نخواهد بود. امروز آنقدر به خودتان و توانایی هایتان اطمینان دارید که ممکن است فکر کنید هیچ چیزی نمی تواند به شما لطمه ای وارد کند، ولی نباید از واقعیت به خاطر آن که ناخوشایند است فرار کنید. داشتن تفکر مثبت به شرطی به شما کمک خواهد کرد که واقعیت ها را نادیده نگیرید. امروز ممکن است بین شما و عشقتان به دلیل عصبانیت غیر عادی یکی از دو طرف درگیری به وجود بیاید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما همیشه ترجیح می دهید که نسبت به مسائل و موقعیت های پیچیده رویکردی منطقی داشته باشید، ولی متاسفانه در شرایط موجود تحلیل های منطقی کمک چندانی به شما نخواهد کرد. به جای این که با تلاش برای حفظ رفتارهای منطقی همیشگیتان خلاقیت خودتان را سرکوب کنید، به خودتان اجازه دهید که تخیل و تصوراتتان کنترل اوضاع را در دست بگیرند. سعی نکنید انتخاب هایتان را برای هیچ کسی توجیه کنید و به خودتان و آنچه فکر می کنید درست است اطمینان کنید. حسابی سرتان گرم کارتان است و با انرژی برای هدفتان تلاش می کنید، به عشقتان بگویید که امروز سرتان گرم کار است، او را در انتظار نگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

از لحاظ سلامت فیزیکی در وضعیت خیلی خوبی قرار دارید و هیچ مشکل خاصی ندارید و باید بخاطر این نعمت سپاسگزار باشید. امروز احساس می کنید که دیگران به شما بیش از روزهای دیگر توجه می کنند و این موضوع شما را به فکر برده است. دلیل این توجه درخشش خاصی است که امروز در شما وجود دارد و همه را تحت تاثیر قرار می دهد. ذهنتان نیز بسیار فعال و سریع است و هر چیز پیچیده ای را  هم به سادگی درک خواهید کرد. ذهنتان تا حدودی درگیر رویاهایتان شده است، این رویاپردازی برایتان خوب است زیرا این امکان را برایتان فراهم می سازد که آینده تان را خودتان و آن گونه ای که دوست دارید رقم بزنید، به شرط آن که فقط در عالم رویا غرق نشوید.

فـال روزانـه - Daily Omen
امروز نسبت به آینده کاریتان اطمینان کامل دارید و مطمئن هستید که توانایی لازم را دارید تا با تفکر مثبتتان در مسیر حرفه ایتان با موفقیت کامل و به آسانی پیش بروید. با این حال ممکن است کمی در محاسباتتان بیش از حد خوشبینانه عمل کنید و با این عینک خوش بینی که زده اید آینده را ببینید. واقعیت ها را نادیده نگیرید، در نظر گرفتن سختی هایی که در طول مسیر با آنها مواجه خواهید شد شانس موفقیت شما را بیشتر خواهد کرد. امروز کارهای تکراری، در و دیوارهایی که همیشه دورتان را گرفته اند و مسیرهایی که هر روز باید طی بکنید شما را خسته کرده اند و احساس می کنید که به یک استراحت فوری نیاز دارید، اگر می توانید این آخر هفته به یک سفر کوتاه بروید.

منبع : برترین ها

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.