فال روزانه پنج شنبه 29 بهمن 1394

خرید ادکلن

فال روزانه پنج شنبه 29 بهمن 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 29 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! مواظب این که با چه کسانی برخورد می کنید باشید، زیرا به احتمال قوی در روز تولدتان عاشق خواهید شد! این فرد احتمالا کسی است که او را تا بحال حتی ندیده بودید، ولی نگذارید این موضوع باعث شود که خودتان را عقب بکشید. نگران نباشید، قرار نیست همین امروز تاریخ عقد و عروسی هم معلوم شود!  طرف مقابلتان هم به اندازه شما در این رابطه حساس است و برای این که تصمیم نهایی اش را بگیرد به زمان نیاز دارد. از همین الان با خودتان قرار بگذارید که در پایان هر ماه به خودتان و کارهایی که کرده اید فکر کنید. به این طریق خواهید توانست روند پیشرفت خود را ببینید و اگر چیزی نیاز به تغییر داشته باشد متوجه آن شوید. برای شروع به سال گذشته و یا حتی سال های گذشته نگاه کنید و ببینید از کجا به کجا رسیده اید؟ آیا همان راهی را رفته اید که می خواسته اید؟ همان فردی هستید که می خواهید باشید؟
فـال روزانـه - Daily Omen
بیان کردن احساستان شاید ساده ترین کار ممکن نباشد، ولی امروز حتما ضروری و لازم خواهد بود. این کار به دیگران کمک خواهد کرد که شما را بهتر درک کنند و از کارهایی که می کنید سر در بیاورند. فکر خودتان را درگیر گذشته ها نکنید، هیچ چیزی از این کار نسیبتان نخواهد شد، شما نمی توانید گذشته ها را تغییر دهید. خودتان را ببخشید، همانطور که در بخشیدن دیگران بسیار سخاوتمند هستید. فعلا بهتر است سرتان به کارتان باشد و به جای بحث با دیگران به دنبال اهداف خودتان بروید. اگر تردیدی در مورد رابطه عاطفیتان دارید هر چه زودتر باید با آن روبرو شده و با خیال راحت و اطمینان کامل رابطه خود را ادامه دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

با وجود این که آدمی نیستید که زود از دست دیگران عصبانی شود، امروز کمی نسبت به همیشه عصبی هستید و ممکن است ناگهان رفتارهای تندی از خودتان نشان دهید. متاسفانه مشکلات کوچکی که در طول روز پیش می آیند همچون جرقه ای آتش درونتان را شعله ور خواهند کرد. ولی بهتر است خشم خودتان را تحت کنترل دربیاورید و اجازه ندهید افکاری که تحت تاثیر خشمتان قرار دارند را ناخودآگاه به زبان بیاورید. قبل از این که حرف بزنید کمی فکر کنید تا از بروز مشکلات و دلخوری های احتمالی خودداری کنید. در رابطه عاطفیتان به صورت ناگهانی مشکلی پیش آمده که ذهنتان را درگیر کرده است، ولی اگر خوب به این موضوع نگاه کنید خواهید دید که این مشکل یک شبه به وجود نیامده و اگر زودتر به آن رسیدگی می کردید کار به اینجا نمی کشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

ممکن است امروز مجبور باشید به یکی از مشکلات مالیتان رسیدگی کنید که مدت ها است چشمتان را به روی آن بسته اید. این موضوع می تواند چیز خیلی ساده و پیش پا افتاده ای مثل پرداخت قبض ها و یا قسط وامی باشد که چند ماهی است پرداخت نکرده اید. امروز احتمال دارد از شما خواسته شود که برنامه هایتان را مرتب کرده و برای انجام کاری در آینده وقت بگذارید. خوشبختانه انعطاف پذیری ذاتیتان به شما کمک خواهد کرد این بحران کوچک را به سادگی پشت سر بگذارید. شما دارید سعی می کنید احساسات درونی خود را سرکوب کرده و چشمتان را به روی آنها ببندید، ولی این کار به آن سادگی که فکر می کنید نخواهد بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

با وجود این که شما اصلا دوست ندارید که احساسات خود را بروز دهید، امروز برای ریسک کردن آماده اید و از قالب همیشگی تان بیرون آمده اید. اعتماد به نفس شما امروز بسیار بالا است و این موضوع شما را قادر می سازد که هوش عاطفیتان را نشان دهید. فقط این را هم در نظر داشته باشید که گفتن آنچه در قلب و مغزتان می گذرد شما را ناچار خواهد کرد که برنامه شخصیتان را کنار گذاشته و خودتان را با سایر اعضای گروه هماهنگ کنید. همکاری با دیگران باعث خواهد شد بتوانید دنیایی بهتر را همراه با یکدیگر بسازید. در مقابل تنش های موجود در روابط عاطفیتان سکوت اختیار نکنید و هر چه زودتر در مورد مشکلات موجود با طرف مقابلتان صحبت کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

یک نفر در سکوت در انتظار کمک و حمایت شما به سر می برد، ولی اگر این فرد خودش پا پیش نگذاشته و آنقدر رو راست نباشد که خودش از شما تقاضای کمک کند از او دلخور خواهید شد. با وجود این که ممکن است دیگران به اندازه شما به بیان کردن احساسشان اشتیاق نداشته باشند، لزومی ندارد خودتان را با دیگران مقایسه کنید، هر کسی اخلاق خودش را دارد. آنقدر صبر نکنید که دلخوری هایتان تبدیل به مشکلی غیر قابل کنترل شوند. به نفع همه است که احساسات خود را بیان کرده و برای مشکلتان راه حلی پیدا کنید و سپس پرونده آن را برای همیشه ببندید. احساس می کنید خیلی خسته شده اید و خیلی فوری به استراحت نیاز دارید، کمی دیگر تحمل کنید، آخر هفته در راه است.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز همه برای دفاع و حمایت از شما آماده اند. اگر ناگهان سر و کله یک نفر پیدا شد که در تلاش برای دفاع از شخصیت شما و موضعی که دارید بود تعجب نکنید. شما احساس می کنید که همه چیز دارد خیلی خوب پیش می رود، ولی عاقلانه تر این است که آماده باشید تا اگر کسی مخالف با نقشه ها و برنامه هایتان بود از خودتان دفاع کنید. به همه نشان دهید که وقتی به درستی باورهایتان اعتقاد دارید با یا بدون حمایت های دیگران موضع خودتان را حفظ خواهید کرد. شما در حال حاضر تصمیمی مهم در رابطه با مسائل کاریتان گرفته اید، ولی نباید اجازه بدهید که اعتماد به نفستان تبدیل به از خود راضی بودن شده و نگذارد بازخوردی که از دیگران دریافت می کنید را نادیده بگیرید.
 فـال روزانـه - Daily Omen

امروز خیلی از خودتان و کارهایتان مطمئن و بسیار مصمم هستید و طوری رفتار می کنید که انگار هیچ تردیدی در رابطه با افکار و کارهایتان ندارید. شما، حتی اگر تمایلی به صحبت کردن با دیگران در رابطه با حستان نداشته باشید، دقیقا نسبت به احساسات خود آگاه هستید. با این حال ممکن است در محل کارتان همکارانتان شما را تحت فشار قرار بدهند و بخواهد شما را مجبور کنند که با آنها در این مورد صحبت کنید. با وجود این که همیشه ترجیح می دهید با سیاست پیش بروید بهتر است برای حس امنیت خودتان هم که شده است برای آنها حد و مرزی مشخص کنید و اجازه ندهید به حریم خصوصیتان تجاوز کنند.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر امروز درباره دیدگاه ها و انتظاراتی که در رابطه با آینده دارید با دیگران صحبت کنید، ممکن است شما را به اشتیاق بیش از حد متهم کنند. خود شما به نظر آنها اهمیتی نمی دهید، تنها چیزی که نگرانتان می کند تردید شما بین تبعیت از قوانین و هنجارهای همیشگی و یا انجام کاری متفاوت و غیر عادی است. با وجود این که دلتان می خواهد به سوی تجربه های تازه گام بردارید، عاقلانه تر این است که جانب احتیاط را رعایت کنید و برای مدتی دست نگه دارید. بهتر است به جای آن که با کله شقی تمام روی نظرات خود پافشاری کنید به حرف های دیگران با دقت گوش کنید، شاید آنها بتوانند شما را از رفتن به مسیری اشتباه بازدارند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز دوستی نزدیک و یا عشقتان را با رفتارهای احساساتی خود تعجب زده خواهید کرد. با وجود این که این رفتار با تمایل شما ممکن است با باقی ماندن در منطقه امن خودتان و حفظ وضعیتی که دارید در تعارض باشد، احساس می کنید که رسیدگی به مسائل عاطفی در حال حاضر از اهمیتی فوق العاده برخوردار است. شما این را خوب می دانید که حتی کسانی که دیدگاه هایی کاملا متفاوت با یکدیگر دارند هم با داشتن مکالمات منطقی و در عین حال صادقانه می توانند به توافق دست پیدا کنند. امروز در محل کارتان این رویکرد را در پیش بگیرید و دست از سرسختی و پافشاری روی حرف خودتان بردارید، بیهوده تلاش نکنید که کنترل همه را در دست بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما امروز اصلا حال و حوصله غرغر و نق نق کردن های دیگران در مورد این که شرایط خوب نیست و یا اوضاع از کنترل آنها خارج است را ندارید. به همین دلیل هم خیلی رک و صریح به آنها خواهید گفت که اگر کاری از دستشان برمی آید انجام دهند وگرنه سرنوشت خودشان را بپذیرند و به مسیرشان ادامه دهند. شما دلتان می خواست که می توانستید به دیگران یاد بدهید که خودشان را برای چیزهایی که در واقع اهمیتی ندارند آزار ندهند و وقتشان را بیهوده تلف نکنند. ولی این را بدانید که نمی توانید دیگران را تغییر دهید، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که نظرتان را به آنها پیشنهاد بدهید، پس از آن انتخاب با خودشان است.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز بهترین روش برای شما گوش کردن به ندای درونتان است، این کار به شما قدرت کافی را خواهد داد که از یک انسان معمولی به یک ابر قهرمان تبدیل شوید. خوشبختانه شما اعتماد به نفس کافی و منابع لازم برای رسیدن به رویاهایتان را دارید، پس به هیچ عنوان تسلیم و بیخیال خواسته هایتان نشوید. لزومی ندارد انتخاب هایتان را برای دیگران توجیه کنید، حرف زدن در مورد آنچه قرار است در آینده انجام دهید دیگران را چندان تحت تاثیر قرار نخواهد داد، حرف باد هواست، اگر می توانید در عمل ثابت کنید که به خواسته هایتان خواهید رسید. امروز هیچ راهی جز جستجو برای پی بردن به حقیقت نخواهید داشت. در محل کارتان یک جای کار ایراد دارد و شما تا به این مشکل پی نبرید و این معما را حل نکنید نمی توانید آرام بنشینید.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز مسائل عاطفی و احساسی بسیار پیچیده به نظر می رسند و درک آنها برای شما بسیار دشوار و تلاش برای پیدا کردن سرنخ این کلاف به هم پیچیده به نظرتان غیر ممکن خواهد بود. فکر می کنید شاید باید مرزهایی بین خودتان و طرف مقابلتان قرار داده و برای او حد و مرزهایی تعیین کنید، ولی از طرفی هم نمی خواهید خودتان را از او دور کنید. با وجود این که تمایل چندانی به بیان افکارتان ندارید، از گفتن آنها هراسی به دل راه ندهید. حتی اگر در ابتدا بسیار دشوار به نظر برسد هم آنچه اتفاق خواهد افتاد به صورت خوشایندی شما را غافلگیر خواهد کرد. در بحث با طرف مقابلتان و برای دفاع از نظرات خود تسلیم لجبازی و یکدندگی خود نشوید و جنگ قدرت به راه نیندازید.

منبع : برترین ها

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.