محصولات گیاهی مفید برای پوست و مو

طب سنتی و پوست و مو

خرید ادکلن

چه نوع صابون هایی برای پوست بدن ما مفید هستند و طب سنتی کدامیک را به ما پیشنهاد می دهد شست و شوی پوست بدن و صورت با چه نوع صابون های گیاهی مفید است
رعایت اصول 6 گانه سلامتی شامل آب و هوا, خوردنی‌ها و آشامیدنی‌ها, خواب و بیداری, حرکت و سکون, احتباس و استفراغ, و حالات روحی و روانی در سلامت پوست و مو بسیار موثر است.

به گفته وی شامپوهای گیاهی خوبی امروزه در بازار موجود است و نکته‌ای که وجود دارد این است که افراد موهایشان را با یک نوع شامپو سازگار است و افراد سعی کنند موهای سرشان را با یک شامپو سازگار کنند و گرنه نیازی نیست افراد را زیاد به درد سر بیندازیم.

در بازار صابون‌های گیاهی لایه بردار خوبی وجود دارد که هر کدام خاصیت متفاوتی دارد صابون بابونه پوست را روشن می‌کند و صابون جوانه گندم چربی پوست را از بین می‌برد.

برای سلامت پوست و مو باید اندام‌های داخلی سالم باشد, اگر معده افراد دچار ضعف و ناراحتی باشد در پوست و موی آنها نیز اختلالی بروز خواهد کرد.

مصرف غذایی که در بدن خون صالح و خوبی را تولید می‌کند, در رشد و سلامت مو نیز بسیار موثر است چرا که عروق خونی در ناحیه پوست تحریک شده و موی سالمی را رویش می‌دهد.

این متخصص طب سنتی اضافه کرد: زرده تخم مرغ عسلی یکی از بهترین غذاهایی است که خون صالح تولید می‌کند چرا که هضم آن راحت است و خون خوشرنگ در بدن تولید می‌کند.

نان گندم خوب پخته شده بسیار مناسب است و اخلاط مناسبی در بدن تولید می‌کند همچنین گوشت گوسفند و بره یکساله همچنین از بین میوه‌ها انجیر و انگور بسیار مفید اس

نخستین قدم فرد برای داشتن موی سالم مصرف موادغذایی یاد شده و رعایت آداب صحیح غذا خوردن است.

منبع : بی جامه – Bijame.Com

لینک کوتاه : https://www.bijame.com/?p=5008

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.