مزایای داشتن پوست چرب

خرید ادکلن

اگر شما هم مثل من پوستتان چرب است و اگر بدانید که پوست چرب مزایایی دارد تعجب خواهید کرد، کسانی که پوست چرب دارند همیشه فکر می‌کنند که کنار آمدن با پوست معمولی خیلی راحت‌تر است، اما من در این مقاله ۷ مزیت داشتن پوست چرب را معرفی خواهم کرد که شما را غافلگیر می کند.

مزایای داشتن پوست چرب

۱- برنزه کردن

یکی از مزایای کم شناخته شده ی پوست چرب این است که راحت‌تر از انواع دیگر پوست برنزه می‌شود! می‌دانم که ما همیشه شما را از برنزه کردن باز می‌داریم و دلسردتان می‌کنیم، اما من به این واقعیت فقط برای آن دسته از خانم‌هایی که کماکان به برنزه کردن پوستشان علاقه نشان می‌دهند اشاره کردم، بنابراین از این پس وقتی در حال برنزه کردن پوست خودتان هستید بدانید که پوست شما بیشتر از انواع دیگر پوست ها برنزه خواهد شد.

۲- پیری دیر رس

یکی دیگر از مزیت‌های بزرگ پوست چرب این است که خطوط و چین و چروک ها و علایم پیری پوست را با سرعت کمتری به نسبت انواع دیگر پوست ها نشان خواهد داد.

۳- صورت شاداب

این مورد ممکن است مزیت داشتن پوست چرب به نظر نیاید، اما حقیقتا یک مزیت است! پوست چرب درخششی طبیعی به صورت شما خواهد بخشید، بدون اینکه نیاز باشد از محصولات زیبایی خاصی استفاده نمایید تا جلوه کنید. ممکن است فکر کنید که یک صورت درخشان خوب نیست، اما به من اعتماد کنید، مردم محصولاتی را می خرند تا به چهره ای دست یابند که شما به صورت طبیعی آن را دارید، درخشندگی طبیعی و سالم.

۴- نگهداری کمتر

روند نگهداری و مراقبت از این نوع پوست، کمتر خواهد بود. من هم می‌دانم که مسدود شدن منافذ پوست و احیا کردن مداوم آرایش در این مورد جای نمی‌گیرند، اما در مقایسه با مشکلات پوستی بالقوه ای که انواع دیگر پوست با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، متخصصان اذعان می‌کنند که خانم‌هایی که پوست چرب دارند خیلی راحت‌تر هستند.

۵- پوست نرم

یک مزیت فرعی پوست چرب هم این است که با‌گذشت سال‌ها در مجموع پوست شما نرم و مرطوب تر از انواع دیگر پوست خواهد بود. شاید پوست چرب برای یک جوان باعث شود که دائم با جوش ها درگیر باشد، اما وقتی که سن بیشتر می‌شود، پوست نرم خواهد شد و جوش ها به طور قابل توجهی کمتر خواهند شد.

مطلب مرتبط:  چطور آکنه‌ی پوست‌های حساس را درمان کنیم؟

۶- پوست ضخیم‌تر

این پوست در برابر عناصر زیست محیطی خیلی انعطاف پذیر است. خانم‌هایی که پوست چرب دارند می‌توانند از داشتن نوع پوستی که توانایی سازگاری با هر محیطی را داشته و از آن تاثیر نمی‌پذیرد، لذت ببرند. این پوست به مراتب در مقابل باد و خورشید مقاوم تر است، چرا که ضخیم‌تر و مرطوب تر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.