پنج روش برای از بین بردن لک های پوست

پنج روش از بین بردن لک صورت

خرید ادکلن

خیلی پیش آمده که لباس، کفش و اکسسوری های عالی آماده کرده ایم تا به مهمانی برویم، اما آرایش باعث پوشاندن لک های پوست نشده و باعث تغییر عقیده مان می شود.

حالا توی موقعیتی گیر کرده ایم که لک های وحشتناک روی پوست خودنمایی می کنند. اگر لک های پوست باعث خانه نشین شدن شما شده اند، پس این لیست را مرور کنید تا با برخی از روش های ساده ی خانگی برای مقابله با لک های پوست آشنا شوید:

استفاده منظم از ضدآفتاب
وقتی قصد دارید بیرون بروید، به طور منظم از ضدآفتاب هایی با SPF 15 یا بالاتر استفاده کنید. نور خورشید می تواند لک ها را بدتر کرده یا با داروهای ضدآکنه تداخل داشته باشد.

گلاب و چوب صندل
روش دیگری که می توان با آن از لک ها خلاص شد، استفاده از گلاب و چوب صندل است. اول یک مقدار برابر آبلیمو و گلاب را مخلوط کرده و بعد پودر چوب صندل اضافه کنید تا خمیری شکل شود. بعد این خمیر را برای ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی پوست گذاشته و بعد از این زمان آن را با آب تمیز بشویید. به طور منظم این کار را انجام دهید تا تفاوت را احساس کنید.

پرتقال و بادام
در یک کاسه متوسط مقدار کمی پوست پرتقال خشک شده را به بادام مخلوط کنید (بادام باید خرد شده باشد طوری که نه به شکل پودر بوده و نه باعث خراش پوست شود). حالا با خمیری که درست کرده اید از پوست برای ۳۰ تا ۶۰ ثانیه لایه برداری کرده و بعد با آب تمیز آن را بشویید.

سیب زمینی رنده شده
نشاسته به کاهش پیگمنتاسیون و کم شدن گودی سیاه دور چشم می شود. یک سیب زمنی کوچک برداشته و آن را رنده کرده و عصاره اش را بگیرید. پنبه را در عصاره زده و آن را روی پوست بزنید. ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کرده و بعد بشویید.

پوست موز
یک موز رسیده برداشته و به آرامی داخل پوست آن را برای ۱۰ دقیقه روی قسمتی که لک دارد بزنید تا زمانی که پوست قهوه ای رنگ شود. اجازه دهید خشک شود بعد با آب تمیز پوست را بشویید.

منبع: novinzi.com

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

لینک کوتاه : https://www.bijame.com/?p=5030

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.