چگونه خانم شیک پوش و جذابی باشیم؟

خرید ادکلن

شیک پوش بودن در محل کار، در جمع خانواده و در جمع دوستان و … این آن چیزی است که بسیاری از خانم‌ها آن را دنبال می‌کنند. اما چه رازی برای شیک پوش بودن وجود دارد؟چگونه یک ظاهر آراسته و جذاب داشته باشیم؟

،راز شیک پوشیدن ،نحوه شیک پوشیدن ،اموزش شیک پوشیدن

برنامه ریزی کنید

همانگونه که بسیاری از افراد برای وعده‌های غذایی خود دارای برنامه مشخص هستند، شما هم اگر می‌خواهید شیک پوش باشید، برنامه‌ای را برای هفته پیش رویتان بنویسید. از شنبه تا چهارشنبه در محل کار چه می‌پوشید؟ برای آخر هفته و در جمع دوستان خود چی می‌پوشید؟ پیشنهاد ما به شما این است که یک با یک استایلیست آغاز کنید.

خیلی وسواس به خرج ندهید

اگر جز آن دسته از خانم‌هایی هستید که همواره لباس‌های رسمی می‌پوشید. و دائما به فکر ست کردن لباس هستید به شما یک توصیه اساسی داریم. قوانین ساخته شده‌اند تا شکسته شوند! می توانید شلوار جین و یک تیپ اسپرت را نیز امتحان کنید. شیک پوش بودن الزاما با پوشیدن لباس رسمی حاصل نمی‌شود.

یک کيف دستى شيک و با کيفيت خوب

کيف هايى که از مواد خوبى تهيه شده باشند و ظاهر شيکى داشته باشند، باعث مى شوند که به شما توجه شود. کيف نخستين چيزى است که افراد متخصص مد و خوش سليقه درافراد مشهور به آن توجه می کنند.

اعتماد به نفس

اينکه لباس را به خوبى بپوشيد و با اعتماد به نفس رفتار کنيد، هيچ هزينه اى براى شما ندارد. خودتان باشيد و به خودتان اعتقاد داشته باشيد.

رژ لب قرمز استفاده کنید

استفاده از یک رژ لب قرمز می‌توانید جلوه‌ای مناسب به تیپ شما بدهد. اساسا رنگ قرمز رنگی گرم و نشان دهنده عشق است. به نظر من این رنگ غوغا می کند. سعی کنید در هفته حداقل دو بار از این رنگ رژ لب استفاده کنید.

کفش‌های رنگی بپوشید

شاید بسیاری از زمان‌ها از کارشناسان چی بپوشم شنیده‌اید که باید حتما کفش قهوه ای و یا مشکی را انتخاب کنید. اما یادتان باشد که همیشه قرار نیست مطابق قوانین گام بردارید تا خوش تیپ باشید. استفاده از کتانی‌های رنگی نیز می‌تواند با یک شلوار جین شیک در ظاهر شما تغییری اساسی ایجاد کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.