چگونه لب های برجسته داشته باشیم ؟

خرید ادکلن

برججسته بودن لب روی زیبایی ظاهر بسیار تاثیر گذار می باشد اما مطمن کمتر افرادی راضی می شوند خود را برای این زیبایی به دست پزشکان بسپارند اما قطعا همیشه راه کار هایی وجود دارد برای اینکه ما لب ها را برجسته تر نشان دهیم ، امروز می خواهیم برخی از مواردی که باعث می شوند لب های برجسته تری داشته باشیم را به شما آموزش دهیم :

حرکت و چرخش لب ها از سمتی به سمت دیگر

در این حرکت باید لب های خود را روی هم قرار داده و به هم فشار دهید سپس به سمت راست حرکت دهید و 5 ثانیه نگه دارید,رها کنید, دوباره لب ها را روی هم قرار داده بهم بفشارید و این بار به سمت چپ ببرید و 5 ثانیه نگه دارید.15 بار تکرار کنید و نوبت بعدی را روز بعد انجاک دهید.

لبخند و بوسه

یک نمرین لذت بخش و شاد برای شما,ابتدا لب های خود را کاملا ببندید حالا با لب های بسته لبخند بزنید,این حالت را به مدت 5 ثانیه نگه دارید,حالا هر دو لب را به سمت جلو تحت فشار نگه دارید دقیقا مانند وقتی که میخواهید یکی از عزیزانتان را ببوسید,این حالت را نیز برای 5 ثانیه نگه دارید و رها کنید,دوباره لبخند بزنید و ببوسید! باید 20 بار در روز این کار را تکرار کنید,قرار گرفتن جلوی آینه به شما کمک میکند همزمان با انجام این کار درک درستی از ماهیچه ها و عضلات صورت و اطراف لب خود داشته باشید.ترجمه اختصاصی زیبازن دات کام

سوت زدن!

آیا تابحال به لب افرادی که از سازهای بادی استفاده میکنند دقت کرده اید,اکثر این افراد دارای لب های درشت هستند زیرا تکرار عمل دمیدن در ساز باعث بزرگتر شدن بافت لب خواهد شد,پس دست بکار شوید و هر روز به مدت 3 تا 5 دقیقه با صدای بلند و به شدت سوت بزنید,قرار دادن لب ها در این فرم و حالت باعث بزرگتر شده آن ها خواهد شد.زیبازن دات کام این تمرین و تفریح را به شما توصیه می کند.

face3

راز داشتن لب های برجسته

مراحل کار:

۱- هر سه روز یک بار از پوست لبتان لایه برداری کنید تا سلول‌های مرده‌ی پوست لبتان از بین رفته و لبتان نرم و صاف شود. می‌توانید از یک اسکراب لب که از عسل، شکر و وازلین تشکیل شده است برای لایه برداری استفاده کنید.

۲- در استفاده از نرم کننده ی لبتان توجه ویژه ای داشته باشید، شب‌ها پیش از اینکه به رختخواب بروید و هر روز صبح پس از بیدار شدن از خواب، از آن استفاده کنید.

۳- برای اینکه لب‌هایتان نرم شود، یک چای کیسه ای را در آب داغ فرو ببرید. چای را خارج کرده و اجازه دهید حرارتش کم شود. سپس حدود ۳ دقیقه چای را بر روی لب‌های خود بگزارید. این کار در نرم کردن لب‌هایتان معجزه خواهد کرد.

۴- برای اینکه لب‌هایتان برجسته، بزرگ و یا حجیم تر بنظر بیایند بالاتر از کمان لبتان مقدار کمی سایه ی سفید بزنید. سپس کمی بالاتر از خط طبیعی لبتان خط لب بکشید. حواستان باشد بیش از حد، از خط طبیعی لبتان بالا نروید، اگر چنین شود، لبتان جلوه‌ی خوبی پیدا نخواهد کرد و حتی ممکن است بنظر بیاید که آرایش نکرده اید. در عوض اگر فقط مقدار کمی از خط طبیعی بالا روید، لبتان بزرگ و زیباتر بنظر خواهد آمد. هنگام انتخاب خط لب برای خودتان نیز، اطمینان پیدا کنید که رنگی یکسان با رنگ طبیعی لبتان، یا کمی پر‌رنگ تر انتخاب کرده اید.

۵- همیشه یک نرم کننده ی لب در کیفتان داشته باشید، تا در صورت نیاز از آن استفاده نمایید.

۶- برای افزایش جذابیت و جلب توجه بیشتر لب ها، برق لب یا رژ لب حجم دهنده استفاده کنید و بصورت منظم آنرا تجدید کنید.

۷- همیشه پیش از اینکه رژ لب بزنید، از پوست لبتان لایه برداری کنید. یک لیف حمام مرطوب یا مسواک را به آرامی روی لب‌هایتان بکشید تا پوست اضافی لبتان ساییده شود. حواستان باشد که بیش از اندازه یا با شدت این کار را انجام ندهید، لایه برداری بیش از اندازه، ممکن است پوست لبتان را خشک یا لبتان را تحریک کرده و خون بیندازد.

۸- در نهایت اگر می‌خواهید لب‌هایی جذاب، جالب توجه و داغ داشته باشید، از رژ قرمز خاصتان برای قرارهای خاصتان استفاده کنید.

نکات:

برای لایه برداری از لبتان، مقداری شکر قهوه ای و کمی آب را باهم مخلوط کنید. مخلوط را در حرکت‌های دایره وار بر روی لبتان بمالید. سپس لب‌هایتان را بشویید. آن را لیس نزنید، چرا که لبتان را خشک خواهد کرد! همچنین می‌توانید از مسواکتان هم استفاده کنید. با آب گرم کمی آنرا نرم کرده و در حرکت‌های دایره وار بر روی لبتان بکشید. این کار را پیش از استفاده از هر لوازم آرایشی برای لبتان توصیه می‌کنیم.
آب را فراموش نکنید! همیشه یادتان باشد نوشیدن آب می‌تواند به حجیم شدن لب‌هایتان و هیدراته باقی ماندنش کمک فراوانی کند.
اگر در مجموع، پوستتان خشک است سعی کنید روزانه آب بیشتری بیاشامید تا به پوستتان آب کافی برسد. در این صورت لب‌های شما به صورت خودکار نرم و حجیم خواهد شد.به خاطر داشته باشید که لب‌های ترک خرده علامت بدنتان است، بدنتان می گوید که شما احتیاج به نوشیدن آب بیشتری دارید.
رژ لب‌های ارزان می‌توانند لب شما را خشک کنند. ترجیحا قناعت در این مورد را کنار گزاشته و محصولات کمی گران تر بخرید تا کیفیت بالاتری داشته باشند. در طولانی مدت به ارزش این سرمایه گزاری پی خواهید برد.
اگر به برق لب دسترسی ندارید، وازلین همان کار را برایتان خواهد کرد. بعلاوه نقش مرطوب کننده ای عالی وازلین را نمی‌توان دست کم گرفت.
هر زمانی که از کرم دور چشم استفاده می‌کنید، کمی هم به لب‌هایتان بمالید! لب‌هایتان بابت اینکار از شما سپاسگزاری خواهند کرد.
هیچ‌وقت لب‌هایتان را با زبانتان خیس نکنید! این کار بدتر باعث خشکی لب‌ها و ترک خوردنشان می‌شود. اگر احساس می‌کنید آنها به رطوبت احتیاج دارند، از نرم کننده ی لب یا حتی برق لب استفاده کنید.
حواستان باشد مدت طولانی ای نگزرد که شما از نرم کننده ی لب استفاده نکرده باشید. این فراموشی به مرور باعث خشکی، ترک خوردگی و تحریک لب‌هایتان می‌شود، و این موضوع برای کسانی که به شما نگاه می‌کنند دلپذیر نخواهد بود.
وقتی لب‌هایتان ترک خورده است نخندید! اگر این کار را انجام دهید لبتان شکاف خواهد خورد. حتما پیش از اینکه زمان خنده و شادی فرا برسد نرم کننده ی لب بمالید.

face2

تکنیک آرایشی بر حجیم نشان دادن لب :

۱- معمولی ترین راه برای حجیم تر نشان دادن لب این است که خط لب را بیرون خط خوده لب بکشیم. (که البته با اصول باید انجام شود)

۲- اگر دوست دارید هنگام آرایش برجستگی لبها بیشتر نشان داده شود و برآمدگی آنها نیز بیشتر دیده شود ، بهتر است برای لبهای باریک حتما اول از یک مداد لبی که کمی پررنگتر از رژ است استفاده کرده و خط لبی دور لب بکشید و با انگشت رنگ مداد را بر روی کل لب پخش کنید و بعد رژلبتان را بزنید این کمی لب شما را از حد معمول پهن تر نشان می دهد.اما کاری که برای برجسته دیده شدن آن در پایان انجام می دهید اینست که با یک مداد سفید خطی کامل و تنها زیر لب و پایین خط لبتان می کشید (یادتون باشه که این خط سفید رو با پد محو کنید و همینطوری رها نکنید)

۳- دو رنگ رژلب از یه طیف رنگی(فقط کمرنگترین و پررنگترین)استفاده میکنیم,مثلا صورتی خیلی کم رنگ و صورتی خیلی پررنگ!.بعد از کشیدن خط لب, اول کل لب را از رژ صورتی پرنگ میزنیم ,بعد از رژ صورتی کمرنگ استفاده میکنی و کاملا یه لایه روی اون میمالی و حالا برق لب رو روش میزنی..

۴- بعد از ینکه رژ را زدیم ,از یک رژ براق و کمرنگ با توجه به طیف رنگی رژی که روی لب است و آن رژ براق وکمرنگ را فقط و فقط روی وسط لبهای بالایی و پایینی میزنیم بعد با دست کمی رنگه روی لبت رو میمالیم تا تفاوت رنگ مشخص نشه

۵- یک کپسول ویتامین E را باز کنید و محتویاتش را روی لبها و اطراف دهان بمالید. این کار را قبل از خواب انجام داده و صبح بشویید .لبهای شما به طرز جالبی برآمده و متورم به نظر خواهند رسید

face4

ادویه جاتی که به برجسته بودن لب کمک می کنند :

دارچین

یکی از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده حجم دهنده های طبیعی دارچین است که باعث بهبود عملکرد گردش خون در لب ها شده و به یرخی و بر افروختگی آنها کمک میکند,کافیست یک قطره روغن دارچین را به بالم لب یا برق لب خود اضافه کنید و روی لب ها قرار دهید,ابتدا کمی احساس سوزش خواهید کرد اما این اثر به تدریج از بین رفته و تاثیر آن حجم دار شدن لب های شماست.

نعنا

اثر نعنا مانند دارچین است با رایحه متفاوت و خنک تر,کافیست دو قطره روغن نعناع را به یک قاشق وازلین اضافه کرده و برای چند دقیقه روی لب ها قرار دهید تا تاثیر آن را مشاهده کنید.باید این کار را بطور منظم و متناوب انجام دهید تا به نتیجه مطلوب برسید.

فلفل هندی

مراقب این یکی باشید,اصلا زیاده روی نکنید چون منجر به سوختگی بیش از حد و التهاب لب ها خواهد شد,یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل را با 20 قطره روغن بادام شیرین مخلوط کزده و دو روغن فلفل هندی به آن اضافه کنید و روی لب ها قرار دهید,روش دیگر استفاده از محلول روغن فلفل هندی ترکیب شده با کمی آب است که بطور خالص روی لب قرار داده میشود,مقدار خیلی کم از این مخلوط ها میتواند نتیجه مطلوب را برای شما ایجاد کند و نیاز به تدوام و تکرار

منابع : ZibaZan.ir و دکتر سلام و نارخاتون

گردآوری : بی جامه – مجله مد و فشن

ممکن است شما دوست داشته باشید
7 نظرات
  1. Panis می گوید

    ویتامین Eتاثیری نداشت و هیچ اتفاقی نیفتاد :/

    1. بی جامه می گوید

      دروود
      اطلاعی ندارم اصولا باید تاثیر میذاشت

  2. فاطمه می گوید

    سلام.فلفل تا چقد وقت تاثیرش میمونه؟

    1. بی جامه می گوید

      دروود
      اصولا تاثیر بلند مدت ندارن 24 تا 48 ساعته

  3. مهتاب می گوید

    سلام . میتونیم از پودر دارچین استفاده کنیم؟ اگه میتونیم چطوری استفادش کنیم؟

    1. بی جامه می گوید

      دروود
      سعی می کنیم تو یک مطلب به این مسئله هم بپردازیم

  4. شادی می گوید

    کشیدن پوست لب با دو انگشت سبابه به دو سمت مخالف باعث کشیدگی پوست لب و نتیجتا حجیم شدن آن میشود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.