کاهش وزن با رژیم 3 روزه ی هویج

خرید ادکلن

رژیم های لاغری یکی از روش های لاغر شدن و کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام است. در این مقاله به شما یک رژیم لاغری سه روزه برای کاهش وزن را معرفی می کنیم.

این رژیم که اسم رژیمش هویج هست برای مدت 3 روز هست کاهش وزنش عالیه عالی در وزن های بالا تا 6کیلو و پایین تر تا 4 کیلو کاهش می ده سالم بدون چربی هست جز سبزیجات حساب می شه پر از ویتامین آ هست که برای چشم خیلی خوبه و از همه مهم تر خیلی سیر کن هست شیرینه و حس خوبی میده .

شیوه رژیم خیلی ساده هست طی این 3 روز می توانید هویج و آب هویج و سالاد هویج میل کنید.

 

 

صبحانه را با آب هویج تازه شروع کنید. نهار را میتوانید سالاد هویج داشته باشید .هویج را رنده می کنید یا خرد می کنید 1-2 قاشق کشمش پلویی بهش اضافه می کنید  با 1 قاشق غذا خوری روغن زیتون و کمی لیموترش میل می کنید شام هم به همین صورت در طی روز هر زمان که گرسنه شوید میتوانید بدون محدودیت هویج میل کنید.

در طول روز کنار  مصرف هویج مجاز به مصرف 5 عدد میوه ی دیگر هستید.

 

در طی این رژیم مصرف الکل ،قهوه و چای کافیین دار ممنوع هست البته در صورتی که قصد شما سم زدایی  هست اگر قصدتون فقط کاهش وزن هست  مصرف کافیین مانعی ندارد.
روزانه حتما باید 2 لیتر آب بنوشید.

در طی این 3 روز به خاطر مصرف زیاد ویتامین آ ممکن هست کمی رنگ پوستتان به زردی بزند که موقتی است و با قطع رژیم از بین میرود.

 

بعد از اتمام رژیم برای اینکه وزنتان برنگردد با سوپ سبزیجات رژیم را به پایان برسانید. روز اول و دوم بعد از رژیم 5 عدد میوه میل کنید و 1-2 عدد نان تست سبوس دار که حتما تست شده باشد به همراه سوپ سبزیجات  میل کنید.
روز سوم نیز به همین منوال پیش بروید و یک وعده مرغ یا تخم مرغ آبپز میل کنید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.