گران ترین جشن عروسی میان ستاره ها

خرید ادکلن

حتما شما هم از خودتان پرسیده اید که میلیاردرهای دنیا با پول‌هایشان چه می‌کنند؟ یا شاید دوست داشته باشید بدانید که آنها برای بهترین و بزرگ ترین روز زندگی شان، که همان جشن عروسی است، چقدر پول خرج می کنند. در اینجا گران ترین مراسم عروسی میان ستاره های هالیوود را به شما معرفی می کنیم.
1. برد پیت و جنیفر آنیستون
قبل از این که برد پیت، برنجلینا شود، او رابطه عاشقانه ای با جنیفر آنیستون داشت. برد پیت آنقدر از ازدواج خود با جنیفر هیجان زده بود که 1 میلیون دلار از سرمایه اش را خرج عروسی با او کرد. او برای جشن عروسی شان، 50000 دسته گل، 4 گروه موسیقی و یک گروه کر و چندین مراسم آتش بازی سفارش داد.
 گران ترین جشن عروسی میان هالیوودی ها

2. کرستینا آگیلرا و جردن برتمن
اگر چه کرستینا آگیلرا و جردن برتمن در عشق شانس نیاوردند اما در زمان خود یکی از گران ترین و بهترین جشن عروسی های جهان را بر پا کردند. در واقع جشن عروسی آنها حدود 2 میلیون دلار تمام شد. آنها مراسم خود را در دره ناپا در کالیفرنیا و در ماه دسامبر، به این دلیل که کریستینا عاشق این ماه بود، بر پا کردند. مقدار زیادی از هزینه این مراسم بابت تزیین سالن با گل هایی چون رز، آماریلیس و.. صرف شد.
گران ترین جشن عروسی میان هالیوودی ها
[irp]

3. جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل
جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل از جمله ستاره هایی بودند که برای جشن عروسی خود هزینه زیادی پرداخت کردند. جشن عروسی آنها در سال 2012 حدود 6.5 میلیون دلار تمام شد. آنها مراسم خود را در ایتالیا برگزار کردند و این طور گزارش شده که هتل «Borgo Egnazia» در آن روز تنها به دلیل برپایی مراسم آنها، به روی توریست ها و بازدیدکنندگان دیگر بسته بود. آنها حتی به ساختمان ‌های اطراف مبلغی دادند تا در برگزاری مراسم آنها تعطیل باشند تا درگیر فلاش‌ های عکاسی ‌های خبرنگاران نشوند.
گران ترین جشن عروسی میان هالیوودی ها

4. کیم کارداشیان و کانیه وست
شاید فکر کنید که 6.5 میلیون دلار برای یک عروسی پول زیادی است اما وقتی از هزینه ای که کیم کارداشیان و کانیه وست برای جشن عروسی خود کردند، باخبر شوید، تازه می فهمید که این مقدار اصلا به چشم نمی آید. این زوج حدود 12 میلیون دلار برای مراسم عروسی خود هزینه کردند. لباس کیم کارداشیان به تنهایی 500 هزار دلار و اجاره مکان برگزاری جشن 400 هزار دلار هزینه شد. کانیه وست نیز فقط مبلغی حدود 478 هزار دلار را صرف سفارش یک میز مرمر برای پذیرش میهمان ها کرد.
گران ترین جشن عروسی میان هالیوودی ها
[irp]

5. چلسی کلینتون و مارک مزوینسکی
ازدواج چلسی کلینتون و مارک مزوینسکی در سال 2010 حدود 3 میلیون دلار هزینه شد. دلیلش هم مشخص است، آنها تنها 1 میلیون دلار را برای طاق های گل و 200 هزار دلار را صرف گروه های امنیتی کردند.
گران ترین جشن عروسی میان هالیوودی ها

6. تام کروز و کیتی هلمز
مراسم عروسی تام کروز و کیتی هلمز در کاخی در ایتالیا برگزار شد، بنابراین تعجبی ندارد که آنها 3.5 میلیون دلار را خرج عروسی کنند. آنها هزینه های زیادی را صرف آتش بازی، موسیقی کلاسیک، طراحی لباس میهمان ها که تماما از برند لوکس آرمانی بود و… کردند.
گران ترین جشن عروسی میان هالیوودی ها

7. پل مک‌کارتنی و هتر میلز
پل مک‌کارتنی عضو بهترین گروه راک جهان، بیتلز، است بنابراین تعجبیهم ندارد که یکی از بهترین جشن های عروسی را هم از آن خود کند. در حقیقت او 3.2 میلیون دلار خرج جشن عروسی خود با همسرش هتر میلز کرد.
گران ترین جشن عروسی میان هالیوودی ها

8. شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون
اگر چه مراسم عروسی شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون جزو گران ترین مراسم سلطنتی نبود اما آنها 20 میلیون پوند، که مبلغ کمی هم نیست، را صرف مراسم عروسی خود کردند.
گران ترین جشن عروسی میان هالیوودی ها
[irp]

9. شاهزاده چارلز و پرنس دایانا
شاید فکر کنید که شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون با صرف 20 میلیون پوند، هزینه زیادی برای مراسم عروسی خود پرداخت کردند اما این مبلغ در مقابل مراسم عروسی شاهزاده چارلز و پرنس دایانا که حدود 110 میلیون دلار تمام شد، اصلا به چشم نمی آید.
گران ترین جشن عروسی میان هالیوودی ها
منبع : برترین ها
لینک کوتاه : https://www.bijame.com/?p=6500
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.