عوارض و معایب رابطه جنسی مقعدی

خرید ادکلن

مضرات رابطه ی مقعدی بسیار خطرناک تر از آن است که حتی زوجین فکرش را هم بکنند. خونریزی و بریدگی های مقعد بعد از رابطه مقعدی زن را تا حد ابتلا به اچ آی وی و مرد را مستعد عفونت های شدید می کند.

رابطه جنسی معقدی،خواسته  غیر طبیعی مردان از همسرشان است

نزدیکی برای لذت و ارضای روحی و روانی انسان ها می باشد. در صورتی که فردی از این عمل لذت نمی برد هیچ فردی حتی شوهر، اجازه مجاب کردن شریک جنسی برای تن دادن به رابطه جنسی از معقد را ندارد.حکم مراجع در مورد عمل جنسی غیر طبیعی کراهت شدید را بیان فرموده بوداند ، در حالی است که زن نسبت به انجام آن « رضایت » داشته است ؛ والا نزدیکی از پشت حرام می باشد. از این رو چنان چه « زن » راضی به این عمل نباشد ، شوهر شرعاً نمی تواند همسرش را مجبور به این کار نماید.

 

مضرات رابطه مقعدی از دیدگاه اسلام:

امام صادق (ع)در مورد  «نزدیکی از پشت» اجازه زن را شرط می داند مگر نه حرام است.

برخی از علما می گویند رابطه مقعدی حتی با اجازه زن هم مکروه است.

مهمترین عارضه ای که مجامعت از طریق مقعد  برای زن دارد این است که چون لذت حقیقی جنسی برای زن از طریق مقاربت از فرج و مجرای تناسلی حاصل می شود نه از طریق مقعد، بنابراین زن دچار سرد مزاجی و بی میلی جنسی شده و در آینده نزدیک خود را موجودی می یابد که وسیله دفع شهوت شده و خودش نباید از این عمل خدادادی لذتی ببرد.

 زن در این نوع ارتباط دچار درد بسیار شدیدی خواهد شد که گاه تا مدتی امکان راه رفتن درست را از او خواهد گرفت ضمن اینکه این درد فراوان، هیچ لذتی از این رابطه جنسی برای او باقی نخواهد گذاشت.

  مقعد محل ذخیره فضولات دستگاه گوارش (مدفوع) است که حاوی میکروبها فراوانی است. در اثر مالش و دخول آلت مرد این میکروبها می توانند وارد دستگاه تناسلی مرد شده خود و او را به عفونتهای خاصی مبتلا سازند. در حالی که مقاربت از راه واژن یا فرج چنین عوارضی به همراه ندارد.

 مخاط مقعد بسیار ظریف و نازک است و احتمال پارگی و انتقال ویروس ایدز از طریق آن به داخل خون زیاد است و حتی یکی از علل شیوع ایدز در غرب از طریق جنسی، لواط و مقاربت از طریق مقعد است.

 از آنجا که دهانه مقعد دارای ماهیچه ای حلقوی است، مانند یک کش محکم دور آلت مرد را گرفته و در لحظه خروج منی مانند یک سد عمل می کند. و در اثر این عمل احتمال پس زدن منی به عقب و فشار به کیسه های منی و غده پروستات و عوارض ناشی از آن خیلی زیاد است.

 دلایل تمایل مردان به نزدیکی  ازپشت

یکی از دلایلی که مرد را به سوی نزدیکی از پشت می کشاند ، عدم موفقیت مرد در به ارگاسم رساندن همسرش می باشد. و از این موضوع رنج می برد ؛ لذا متمایل می شود که از پشت نزدیکی کند . در این صورت زن با محبت به شوهرش کمک می کند تا او با لمس وبازی ،مواضع حساس جنسی اش ، سریع تر آماده شده تا به ارگاسم برسد .در این صورت « مرد » احساس قدرت ولذت می کند ، واز تقاضای خود منصرف می شود.

 

مجدداً به این نکته توجه کامل داده می شود که:

در صورت آلوده بودن هر یک از شرکای جنسی، ریسک انتقال ویروس اچ. آی. وی. و سایر بیماری های آمیزشی که از طریق خون انتقال می یابند، در تماس جنسی از راه مقعد بسیار بالا می باشد. در رابطه جنسی از معقد، مهم ترین خطری که اشخاص را تهدید می کند تماس خونی مستقیم و همچنین مایعات درونی بدن با خون شریک جنسی می باشد که در صورت آلوده بودن هر یک از شرکای جنسی، احتمال سرایت ویروس اچ. آی. وی. به شریک سالم وجود دارد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.