جدیدترین مدل تاج و تل سر عروس 2017 | تاج عروس 96

خرید ادکلن

زیورآلات مرواریدی بسیار زیبا هستند و در کنار آن‌ها تاج و تل درست شده از مروارید نیز زیبا و جذاب است. اگر شما علاقه دارید که از جواهرات مرواریدی برای مراسم ازدواجتان استفاده کنید، اما امکان آن وجود ندارد، پس بهتر است به فکر انتخاب تاج و تل مرواریدی باشید که اتفاقا بسیار شیک است و استایل شما در شب عروسیتان را زیبا می‌کند و البته درخشش خاصی نیز به مدل موها و آرایش شما می‌دهد، زیرا این گوی‌های سفید رنگ واقعا زیبایی زیادی دارند.

اگر شما هم به مدل تاج‌های بزرگ و حجیم علاقه‌مند هستید، این مدل تاج که ترکیبی زیبا از مروارید ایجاد کرده است، برای شما خیلی مناسب است.

یک مدل تاج مرواریدی که تعداد زیاد مرواریدهای سفید رنگ آن توجه را به خود جلب می‌کند و برای ست شدن با لباس‌های عروسی و نامزدی خیلی مناسب است.

برای تهیه تاج لازم است بدانید که، اول باید لباس عروس را تهیه کنید، سپس تصمیم بگیرید که چه مدل مویی دوست دارید ( باز ، شنیون و … ) و بعد برای گرفتن تاج اقدام کنید.

توجه کنید که مدل تاج با مدل لباس تان هماهنگ باشد. اگر مدل لباستان رویال و پرنسسسی است، حتما از یک تاج بزرگ و با شکوه استفاده کنید.

اگر مدل لباس تان ساده و اروپایی است ، از یک گل سر و یا گل سفید استفاده کنید.

 اگر روی لباستان شکوفه و گل های سفید دارد، از همان گل ها برای موهای تان سفارش دهید. به عبارتی دیگر مدل لباس عروس و طرح پارچه یا تور آن می تواند بهترین راهنما برای تهیه ی تاج یا لوازم تزئینی دیگر باشد.

مدل تاج عروس 2017

در انتخاب تاج خود دقت کنید. اگر پیشانی بلندی دارید از تاج های بلند استفاده نکنید.

اگر اختلاف قد شما و آقای داماد خیلی زیاد باشد می توانید با شنیون موهای تان و یک تاج بلند این اختلاف قد را کم کنید. اگر هم با آقای داماد هم قد هستید باید موهای تان را از پایین شنیون کنید، تاج بسیار ظریف یا گل سفید روی موهای تان بگذارید.

مدل تاج عروس ایرانی ، اگر لبه ی تورتان دانتل دارد و یا تورتان شلوغ است، یک تاج ساده و ظریف انتخاب کنید. می توانید اصلا تاج نزنید و دانتل تورتان را لابه لای موهای تان جمع کنید و آن را به دست آرایشگرتان بسپارید تا برای تان تزئین کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.