بهترین برند پوشاک مردانه ایرانی چیست؟ 4 مارک لباس مردانه

خرید ادکلن

در یک دهه گذشته تعداد زیادی از برندهای داخلی توانستند با بهره‌ گیری از طراحان خلاق و همچنین بازاریابی درست، بیش از پیش در قامت یک برند مطرح تولید کننده لباس ظاهر شوند. این برند ها با افزایش کیفیت و همسو شدن با سلیقه جوانان امروزی نظر بسیاری از کسانی که پیش تر دست به خرید مارک های لباس مردانه خارجی می زدند، را جلب کنند.

بهترین برند پوشاک مردانه ایرانی

در اینجا با بررسی دقیق پوشاک مردانه ایرانی، لیستی از بهترین مارک لباس مردانه در ایران را تهیه کردیم و به معرفی آن می پردازیم.

1-هاکوپیان

بی شک یکی از برند های معروف لباس مردانه در ایران هاکوپیان است. هاکوپیان نمونه‌ای از یک برند خوش‌نام ایرانی است که سعی دارد در حوزه پوشاک مردانه به برندی قابل‌رقابت با ترازاول‌های خارجی تبدیل شود. این برند نزدیک به نیم قرن تجربه تولید لباس‌های شیک و فاخر ایرانی را دارد و و در کارنامه خود بیش از 20 جایزه بین‌المللی در صنعت پوشاک می بیند.

برند هاکوپیان همواره در تلاش است با طراحی‌های متنوع همه سلیقه‌ها را راضی نگه دارد. محصولات برند هاکوپیان با استفاده از بهترین پارچه‌های انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی و ترک به دست خیاطان کار آزموده سپرده می شود

گفتنی است، در حال حاضر هاکوپیان دارای ۲۳ فروشگاه زنجیره‌ای در سراسر کشور و بیش از ۴۰۰،۰۰۰ مشترک است.

2- گراد

برند ایرانی گراد بیش از ۳۰ سال است که در حوزه پوشاک و مد فعالیت می کند. این کمپانی، یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان پوشاک کشور می باشد و همواره در تلاش است تا محصولات با کیفیت و با استاندارد‌ جهانی تولید کند. از جمله مشخصه‌های برند Gerad  می‌توان به طراحی متنوع، فروش حضوری و اینترنتی، ارائه لباس‌های سایز بزرگ، سفارشی دوزی و. .. اشاره کرد که هر کس را وسوسه می کند تا برای یکبار هم که شده از محصولات این برند لباس مردانه استفاده کند.

این برند علاوه بر شعبه‌هایی که در شهر‌های مختلف مثل: اهواز، اصفهان و … دارد، بستر مناسبی هم برای فروش اینترنتی محصولاتش فراهم کرده.

3- ال سی من

سومین برندی که در لیست قرار دادیم، ال سی من است. برند ال سی من پس از سال ها فعالیت در واردات پوشاک از کشور های مختلف در سال 1393 یکی از مدرن‌ترین کارخانه‌های صنعتی تولید پوشاک خاورمیانه را افتتاح کرد.

ال سی من سعی کرده که به صورت همه جانبه سلایق مختلف مشتریان خود را پوشش بدهد. اگر سری به اینستاگرام این برند بزنید، خواهید دید که تا چه میزان این برند دارای طرفدار است. البته تبلیغات تلویزیونی که این برند با حضور امیرحسین آرمان ( بازیگر سینما و تلویزیون) داشت؛ هم در این امر دخیل بوده.

برند ال سی من با تکیه بر دانش فنی و تجربه طولانی در کنار درک نیاز مشتریان تلاش می‌کند با تولیدی شایسته مردمان ایران زمین گامی بلند در عرصه تولید پوشاک بردارد. تیم ال سی من با انگیزه و فعال در تلاش هستند تا نیاز مشتریان خود را از طریق تولید و عرضه محصولات متنوع و با کیفیت و تلاش در جهت پیشرفت و کسب تجربه بالا در زمینه مٌد و پوشاک فراهم نماید.

گفتنی است به مانند سایر برندها که معرفی شد، این شرکت نیز دارای امکان تأمین پوشاک موردنیاز سازمان‌هاست

4- زاگرس پوش

شرکت زاگرس پوش بیش از دو دهه است که در حوزه تولید پوشاک مردانه و زنانه فعالیت می‌کند. این شرکت که شاید بیشتر با تولید کت وشلوار شناخته می شود، از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه و بهترین دستگاه‌های صنعتی دوخت و برش استفاده می‌کند تا محصولی باکیفیت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد. از مهم ترین مشخصه‌های برند Zagrospoosh می‌توان به تنوع بالای محصولات، تأمین پوشاک‌های سازمانی و … اشاره کرد.

این برند علاوه بر شعبه‌های متعددی که در شهر‌های مختلف ایران دارد، در وب سایت خود، امکان خرید اینترنتی + ارسال رایگان را برای مشتریان خود فراهم کرده.

گفتنی است در سال 1401 و در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت، معدن و تجارت گروه صنعتی زاگرس پوش به عنوان “واحد نمونه صنعتی کشور” انتخاب شد.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی 4 برند لباس مردانه ایرانی پرداختیم؛ از شما میخواهیم اگر تجربه استفاده از این برندهای یا سایر برندهای ایرانی را دارید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

در پایان باید گفت بسیاری از افراد معتقد هستند که تولیدات ایرانی نسبت به اجناسخارجی کیفیت لازم را ندارند. اما در حوزه پوشاک مردانه (برخلاف بعضی دیگر از کالاها) به جرات میتوان گفت، برند های معروف لباس مردانه در ایران با قدرت به میان میدان آمده اند و با کیفیت ترین پوشاک را با سلیقه ی ایرانی طراحی و تولید کرده اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.