خرید و شناخت فاز 11 مسکن مهر پردیس

خرید ادکلن

فاز 11 متشکل از حدود 600 برج 14 طبقه 4 واحدی که در مجموع 35000 واحد مسکونی، در سال 89 شروع به ساخت کرد و توانست در سال ۹۵ اولین واحد خود را تحویل دهد.
فاز ۱۱ دارای ۵ محله می‌باشد که اصطلاحا به هر محله زون گفت میشود. اولین زون که تحویل شد در سال ۹۵ زون ۴ شمالی بود که با حضور وزیر راه وقت و رئیس شرکت عمران پردیس افتتاح گردید.
پس از افتتاح زون ۴ شمالی فاز ۱۱ اسم این محله را محله ایرانشهر گذاشتند. پس از افتتاح زون ۴، نوبت به زون ۵ رسید که در سال ۹۶ افتتاح شد و همچنان روند تحویل آن ادامه دارد که شرکت عمران پردیس وعده داد تا بهار سال ۹۸ آن را تمام کند.
پس از افتتاح زون ۵ اسم این محله را محله آرمانشهر گذاشتند و شهردار این محله را مشخص کردند.
قرار بر این است که با شروع تابستان سال ۹۸ تحویل زون ۱ هم به جریان بیفتد و اسم این محله را هم زرین شهر گذاشتند ولی‌ هنوز شهرداری برای آن مشخص نکردند.
مقداری از بلوک‌های زون ۴ فاز ۱۱ که به آن اصطلاحا زون ۴ جنوبی گفته میشود هنوز تحویل نشده است و طبق اعلام شرکت عمران پردیس بعد از زون ۱ که تحویل آن تا آذر ماه سال ۹۸ طول میکشد ، تحویل خواهد شد.
تحویل زون ۳ و زون ۲ هم به سال ۹۹ میکشد که امید میرود تا پایان سال ۹۹ به اتمام برسد

فاز ۱۱ در منطقه دره آرا که پشت لواسانات ( لواسان بزرگ) و بالای روستای کمرد که جز توابع جاجرود می‌باشد واقع شده.

فاصله فاز ۱۱ تا تهران ۱۴ کیلومتر هست که نزدیکترین فاز به تهران هست. دارای ورودی و خروجی جداگانه به سمت تهران و رودهن

تمامی واحد‌های فاز ۱۱ دارای یک متراژ و نقشه هستند که همهٔ واحد‌ها ۸۷ متر ۲ خواب دارای پکیج کولر، کف سرامیک، پنجره‌های ۲ جداره ، شیر آلات ، ۲ لاین آسانسور ، انباری ، پارکینگ ، پله‌های اضطراری ، سیستم اتفا حریق ، سیستم اعلام حریق و …
هر برج در فاز ۱۱ دارای ۱۴ طبقه است که هر طبقه ۴ واحدی هست. از مزیت‌های فاز ۱۱ می‌توان به این نکته اشاره کرد که واحد‌های فاز ۱۱ دیوار مشترکی بینشون نیست و هر واحد مستقل در ۴ گوشهٔ راهرو‌ها واقع شده. که این مزیت اجازه انتقال صدا به واحد‌های دیگر را نمیدهد.

از لحاظ اقتصادی این منطقه چون هنوز به مرحلهٔ تکمیل نرسیده و هر روزه در حال اضافه شدن امکانات در منطقه هست هر روز در حال افزایش قیمت می‌باشد. اگر بخواهیم این افزایش قیمت را با تهران مقایسه کنیم ، میتونیم رشد قیمتیه ۶۰ درصدی تهران با رشد ۲۸۰ درصدی فاز ۱۱ را مثال بزنیم . معمولاً اکثر سرمایه گذاری‌های که در پردیس در حال انجام هست در فاز ۱۱ پردیس صورت می‌گیرد . چون چندین سال هست که این فاز رو به رشد بوده و امتحان خودش و پس داده ، سرمایه گذران بیشتر به خرید این فاز علاقه نشون میدهند . البته در دیگر فاز‌ها هم سرمایه گذاری صورت می‌گیرد ولی بیشتر بستگی به سلیقه سرمایه گذر دارد.

فرایند خرید در فاز 11 پردیس

فرایند خرید خانه فاز 11 پردیس این واحد‌ها هم به این شکل هست که در شرکت عمران پردیس کارگزاری مسکن مهر نقل و انتقال میشود و وام واحد‌ها به نام خریدار منتقل میشود.

مسکن مهر پردیس این روزها و با آزاد شدن خرید و فروش آن برای عده ای جذاب شده است. اما برای خرید یک واحد ازاین پروژه باید به نکاتی توجه کرد که در زیر به آن ها اشاره شده است.
فاز ۱۱ دارای ۵ زون مختلف است که زونهای ۱و۴و۵ بعنوان زونهای بهتر معرفی شده است و طرفداربیشتری دارد. علت آن هم این است که این زونها در بلندی قرار دارند.
واحدهای جنوبی به خاطر آفتاب گیر بودن بهتر است.

از داخل واحدهای شرقی اسانسور عبور میکند.

نقشه ی همه ی واحد ها مثل هم است. هنگام خرید حتما به شرکت عمران پردیس مراجعه کنید و از اصل بودن قرارداد و اینکه واحدی که شما قصد خرید دارید به چند واسطه فروخته شده است  اطمینان حاصل کنید.

واریزی اکثر واحدها در فاز ۱۱ مبلغ ۲۵ میلیون است که با سود آن حدود ۲۶ میلیون می شود. این مورد را در شرکت عمران پردیس چک کنید بخصوص اگر فروشنده موجودی را مبلغ بیشتری عنوان میکند.
در اکثر واحدها مبلغ واریزی در صورتحساب بانک بیشتر از مبلغ فوق است در حالی که موجودی واقعی کمتر از صورتحساب بانک است دلیل آنهم این است که در صورتحسابها تراکنش صوری وجود دارد. مثلا ممکن است مبلغی توسط شرکت عمران از حساب برداشته شده باشد و دوباره به حساب بازگردانده شده باشد.
حتما از فروشند مبلغی حدود ۱۰۰ میلیون سفته بگیرید تا اگردر آینده به حضور او نیاز بود، دچار مشکل نشوید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.