در آرایش چشم، سایه را چگونه با رنگ پوست و رنگ مو ست کنیم؟

خرید ادکلن

نکته هایی مهم در انتخاب رنگ سایه مناسب برای یک آرایش چشم زیبا

انتخاب رنگ سایه چشم بر اساس رنگ مو در آرایش چشم

کسانی که موهای بلوند دارند باید از سایه های قهوه ای طلایی، خاکستری مایل به قهوه ای، بنفش کمرنگ، ارغوانی، دودی زغالی استفاده کنند.کسانی که موهای خرمایی و مشکی دارند از سایه های قهوه ای مایل به قرمز، دودی تیره، قرمز آتشین، آجری، قهوه ای شکلاتی استفاده کنند.
و همین طور ارغوانی، سبزها، زرد. آبی ها، دودی تیره برای افراد مو قرمز مناسب است.

 انتخاب رنگ سایه بر حسب رنگ پوست 

هنگامی که صحبت از انتخاب رنگ است قدم اول تست کردن انواع رنگها بر مبنی رنگ پوست و رنگلباس است.

رنگ سایه مناسب برای پوستهای گندمی روشن در آرایش چشم

شما می توانید از اکثر رنگهای سایه استفاده کنید، اما از تنالیته های روشن علی الخصوص اگر برای روز آرایش می کنید، مناسب تر است. اگر موهای تیره دارید می توانید از رنگهای تیره نیز استفاده کنید . استفاده از رنگهایی چون ارغوانی ، بنفش ، سبز و یا آبی یه همراه خط چشمی به همان رنگبسیار کار آمد است.

رنگ سایه مناسب برای پوستهای سبزه روشن در آرایش چشم

از رنگهایی که یک درجه از پوست شما تیره تر است و یا از رنگ طلائی که درخشش خاصی به شما می دهد، استفاده کنید. همچنین از رنگ براق کرمی برای زیر ابرو و بالای استخوان چشم برای برجسته شدن چشمتان استفاده کنید.

رنگ سایه مناسب برای پوستهای مایل به زرد در آرایش چشم

از رنگهای آبی ، خاکستری مایل به آبی ، ارغوانی روشن و یا صورتی در وسط چشم و تنالیت تیره تر همان رنگها در کناره های چشم استفاده کنید. همچنین بالای استخوان چشم را با رنگ کرمی براق برجسته کنید.

رنگ سایه مناسب برای پوستهای قهوه ای روشن در آرایش چشم

سایه های قهوه ای براق شما را بسیار زیباتر می کند. اما از رنگهایی چون سبز و آبی و ارغوانی نترسید. تنالیته براق آنها به چشم های شما جذابیت می دهد.

رنگ سایه مناسب برای پوستهای تیره در آرایش چشم

سعی کنید از رنگهایی که یک درجه از پوست شما روشن تر باشد استفاده کنید. در سایه هایتان رنگ طلائی و یا نقره ای اضافه کنید. اگر مایل به استفاده از سایه های تیره هستید از خط چشم تیره نیز استفاده کنید.

پیشنهاد ما اینست که سایه چشم خود را با رنگ چشم همرنگ نکنید. بطور مثال برای چشمان سبز سایه های ارغوانی ، برنزی و یا قهوه ای ، برای چشمان آّبی ، سایه های هلویی و زرد و طلائی و برای چشمان قهوه ای هر رنگی مناسب است.

منبع : arayeshik.com

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

لینک کوتاه : https://www.bijame.com/?p=4960

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.