رازهای شیک پوشی – قسمت دوم

راز های شیک پوشی - قسمت دوم

خرید ادکلن

بی جامه – در قسمت قبل این مقاله در مورد پوشش مناسب و استفاده از زیورآلات مناسب در مراسم صحبت کردیم امروز می خواهیم موارد دیگه ای رو به شما عزیزان بگیم ، مواردی همچون ریسک پذیری در انتخاب که امیدوارم از خوندنش لذت ببرید .

آنچه در این مقاله می‌خوانید :

تنوع طلبی و ریسک پذیری

اکثر افراد معمولا طبق یک سبک کلی لباس های خود را انتخاب می کنند . در واقع یکی از علل متداول این موضوع این است که ذهن افراد به سبک پوشش آنها عادت می کند و در موقع خرید یک لباس جدید ، چشم آنها معمولا به دنبال همان سبک  و مدل های سابق است و چنان به انواع سبک های دیگر بی توجه است که گاه ختی آنها را نمی بینند .

شاید به همین علت است که افراد طرح های اسپرت ، معمولا همین طرح ها را در فروشگاه ها می بینند و افراد طرفدار مدل فانتزی نیز معمولاً در مراکز خرید به همین مدل ها توجه می کنند . در داقع شاید اغلب افراد خریدهای متفاوتی انجام دهند اما معمولاً به طور کلی خریدهای آنها در یک چارچوب خاص انجام می گیرد .

علاوه بر این توجیه خیلی از افراد برای انتخاب یک یا چند سبک محدود در لباس این است که آنها گمان می کنند انواع دیگر مدل ها چندان که باید برازنده آنها نبوده یا مناسب اندام آنها نیست .

این در حالی است که افراد خوش پوش معمولاً متنوع تر لباس می پوشند و به یک سبک و مدل خاص بسنده نمی کنند . در واقع این افراد از جسارت بالایی نسبت به دیگران برخوردارند ، حقیقت این است که با کمی سلیقه ، مهارت و اعتماد به نفس خیلی از افراد می توانند کاندیدای مناسبی برای بسیاری از مدل ها باشند .

راز های شیک پوشی - قسمت دوم
راز های شیک پوشی – قسمت دوم

هرچیزی را امتحان کنید

آیا تا به حال به این موضوع توجه کرده اید که چرا اکثر مدل ها برای افراد آراسته و خوش پوش برازنده است ؟ 

آنها در یک پیراهن ماکسی شب به همان اندازه برازنده هستند که در یک پیراهن کوتاه اسپرت هستند . آنها زمانی که یک تونیک کوتاه و نسبتاً تنگ به تن کرده اند بسیار زیبا به نظر می رسند و در عین حال در یک پانچو گشاد هم بسیار خاص و جذابند ، دلیل این موضوع این است که آنها مهارت و نحوه درست پوشیدن را کسب کرده اند .

استفاده از مدل موهای مختلف برای انواع لباس ، کفش مناسب برای هر لباس و یک آرایش تازه ، برخی از فوت و فن های متداول این مهارت ها هستند . به طور مثال برای این که یک پیراهن خاص و به اصطلاح فشن ، زیبا جلوه کنند نیاز است مدل مو و آرایش چهره فرد هم خاص و متفاوت باشد . گاهی فقط با تغییر جزئی یک مدل مو و استفاده از زیورآلات و کفش مناسب یک لباس خاص می تواند کاملاً برازنده شما جلوه کند .

بنابرین جسارت به خرج دهید و مدل های دیگر را هم امتحان کنید شما باید بتوانید خود را از قالب همیشگی درآورید . پس بهتر است ترس را کنار بگذارید و انواع لباس ، مدل مو و آرایش جدید را آزمایش کنید و فراموش نکنید که گاهی علت این که لباسی را مناسب خود نمیبینید این است که هنوز چشم شما به ظاهر جدیدتان عادت نکرده است . پس جسور و خلاق باشید و فریب چشم هایتان را نخورید .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.