راه کار لاغری با کم کردن اشتها با رژیم لقمه ای

خرید ادکلن

راه های لاغری سریع بسیار هستند که گاهاً خیلی از اونها خطرناک هستند ، رژیم های سخت غذایی خوردن چیزهای عجیب غریب حتی من یه موردی رو دیدم که می گفتند که بعد از خوردن غذا باید دست تو گلو بندازید تا هرچی خوردید از معده شما خارج بشه ( واقعا احمقانه به نظر میرسه ) ، عمل های خطرناک اما چیزی که امروز می خوام بهتون بگم یه تجربه شخصی از کاهش وزن هستش که خودم توانستم با این روش حجم معده رو کاهش بدم در نتیجه باعث شد کمتر غذا بخورم و طی مدت یک ماه 5 کیلو وزن کم کنم .

رژیم غذایی برای کاهش وزن سریع

توجه کنید این یک تجربه شخصی است و این مطلب فقط قصد اشتراک گذاری تجربه شخصی خودم با شما کاربران عزیز می باشد پس شاید هیچ استدلال علمی نتونم براش بیارم اما هرسوالی داشته باشید خوشحال میشم که جواب پرسش های شما رو بدم .

مشکل اشتها کاذب و ریزه خواری

من همیشه حرص خوردن داشتم ، همیشه دوست داشتم ریزه خوری کنم ، تغریبا هرچیزی رو که میدیدم حوص میکردم که بخورم همین مسئله باعث شده بود که تو طول روز خیلی غذا بخورم ، نه می تونستم تحمل رژیم رو داشته باشم نه می تونستم از خوردن دست بکشم دنبال یه راهکار حسابی می گشتم . پیش خودم فکر کردم گفتم که آدم چه وقتی احساس خوردن میکنه ، وقتی که گرسنشه .

نشستم تحقیق کردم اولین مشکل از بین بردن ریزه خواری بودش که تونستم با نعنا فلفلی این مشکل رو برطرف کنم ، اما بازم مشکل این رو داشتم که هرچی می خوردم سیر نمیشدم ، بعد از کلی تحقیق به این نتیجه رسیدم که دانه های مثل بادام ، گردو فوق العاده می تونند تو سیر شدن معده کمک کنه خیلی حجم معده رو پرمیکنند .

رژیم غذایی لقمه ای

رفتم کمی گردو خریدم هرروز صبح دو تا سه لقمه گردو ، پنیر و نان سنگک می خوردم ( به خاطر سبوس موجود تو سنگک ) این باعث می شد تا ظهر هوس هیچ غذایی رو نکنم .

ظهر هم به همین شکل یه غذا با حجم کم می خوردم اما نکتش اینجا بود کاری میکردم که از غذا خوردن خسته بشم ، غذا رو به شدت می جویدم این جودن غذا باعث میشد خیلی زود احساس سیری کنم و تو هضم کردن غذا هم کمکم می کرد .

برای شام هم سعی میکردم به روش ناهار عمل کنم سعی میکردم از کرفس و کاهو هویج کنار غذام استفاده کنم . سعی کردم کمی از غذاهای روغنی دوری کنم نه اینکه خودم رو محدود کنم نه فقط کمی مراعات میکردم .

تغریبا من همه چیز خوردم روزهای اول کمی سختی داشت اما نه به سختی رژیم قوی که قبلا می گرفتم بین روز هم اگه احساس ضعف میکردم همیشه یه لقمه نان پنیر یا هرچیزی داشتم که بخورم تا احساس سیری کنم .

رفته رفته دیدم حجم معدم کمتر شده تا اینکه دیدم سیستم غذاییم کلا متفاوت شده ، سعی کردم کرفس رو به خاطر کالری منفی که داره تو برنامه غذاییم بگنجونم ، سبزیجات تازه هم می خوردم کنار غذا زیاد ، به هیچ عنوان غذا رو با ماست یا اب حل نمیدادم بره پایین فقط غذا رو خوب می جویدم و سعی میکردم حجم غذاییم طوری باشه که معدم کوچک بشه .

مراعات در خوردن مواد قندی

میزان خوردن شکلات ، بستنی کلا موارد قندی رو به طرز قابل توجهی پایین آوردم ، دلم کمتر نوشابه می خواستش دیگه به مرور کم شدن حجم رو تو بدنم احساس کردم تا بعد از گذشت یک ماه کاملا سوپرایز شدم چون من تغریباً همه چیز می خوردم اما مراعات میکردم دیگه دلم کمتر می خواست و توانستم 5 کیلوگرم وزن کم کنم بدونه کمترین سختی ، امیدوارم این تجربه به شما هم کمک کنه .

نویسنده : سید صالح اسلام پناه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.