روش درمان خانگی خطرناک کدام هستند ؟

خرید ادکلن

مدت هاست مردم دیگر زحمت مراجعه به پزشک و درمانگاه را به خود نمی دهند و به همان روش های درمان خانگی اکتفا می کنند. هر چه هزینه های درمانی و پزشکی کمتر شود بهتر. بنابراین سراغ روش های خانگی می روند اما بعضی از این روش ها ما را به آن چیزی که می خواهیم نمی رسانند و حتی ممکن است خطرناک نیز باشند. در ادامه با این روش ها آشنا شوید.

درمان خانگی برای سوختگی

درمان خانگی برای سوختگی

مالیدن کره یا روغن روی سوختگی بیشتر آسیب می رساند. وقتی دچار سوختگی می شوید سوزش پوست شدیدتر می شود به همین دلیل توصیه می شود پوست را زیر آب خنک بگیرید تا کمی خنک شود. کره یا روغن سرعت خنک شدن سوختگی را کاهش می دهند.

خمیردندان برای درمان جوش و تبخال

خمیردندان برای درمان جوش و تبخال

استفاده از خمیردندان برای درمان آکنه و تبخال به علت داشتن جوش شیرین معقول به نظر می رسد اما مشکل وجود مواد دیگری در خمیردندان است که باعث التهاب پوست می شوند. خمیردندان حاوی الکل، منتول و هیدروژن پراکسید است و تمام این ها باعث التهاب پوست می شوند.

غرغره با دهان شویه

غرغره با دهان شویه

غرغره با دهان شویه هیچ تاثیری در درمان سرماخوردگی ندارد. بهترین کار برای درمان سرماخوردگی استراحت است. دهان شویه التهاب گلودرد را بیشتر می کند. سرماخوردگی فقط با استراحت و نوشیدن آب ولرم قابل درمان است.

بریدن زگیل

بریدن زگیل

برخی مردم برای خلاص شدن از زگیل آن را با چاقو یا قیچی می برند. درست است که این روش ساده و سریع است اما باعث التهاب و عفونت می شود.

گوش پاک کن شمعی

گوش پاک کن شمعی

مدتی است مردم برای تمیز کردن گوش از شمع استفاده می کنند. اما همانطور که گزارش شده است بسیاری از مردم به علت آسیب پرده و کانال های گوش به پزشک مراجعه کرده اند.

روش های خطرناک درمان شپش

روش های خطرناک درمان شپش

روش های مختلفی در اینترنت برای درمان شپش پیشنهاد شده است. مثل نفت سفید، بنزین و برخی حشره کش ها. همه می دانیم که این مواد سمی هستند و به پوست آسیب می رسانند. البته روش های دیگری هم هستند که هیچ ضرری ندارند اما شپش را درمان نمی کنند. مثل روغن زیتون یا وازلین. تنهای کاری که باید برای درمان شپش انجام دهید این است که به پزشک مراجعه کنید.

منبع بدونیم
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.