ساخت نرم کننده زرده تخم مرغ

خرید ادکلن

سعی کنید از مواد طبیعی موجود در آشپزخانه خود برای موهایتان نرم کننده بسازید. این کار تنها کمی از شما وقت گرفته و می‌تواند مقدار قابل توجهی هزینه‌های شما را برای خرید نرم کننده ی مو کاهش دهد. مواد طبیعی با حفظ سلامت، موهای شما را درخشان کرده و آن را تمیز و سرحال نگاه می‌دارد. در زیر می توانید طرز ساخت نرم کننده زرده تخم مرغ را بخوانید:

ساخت نرم کننده زرده تخم مرغ , نرم کننده طبیعی

دستور تهیه نرم کننده زرده تخم مرغ

۱- با جدا کردن یک زرده ی تخم مرغ در یک‌ کاسه ی مخلوط کن شروع کنید. زرده ی تخم مرغ را توسط یک چنگال یا همزن، سریع بهم بزنید تا کاملا شکسته شده و باز شود.

۲- یک قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافه کنید. دوباره با چنگال یا همزن، آن را بهم بزنید تا به خوبی با زرده مخلوط گردد. همچنین برای اینکه نرم کننده ی شما عطر بهتری داشته باشد، می‌توانید روغن بچه را جایگزین روغن زیتون نمایید.

۳- مایع را با یک فنجان آب ولرم مخلوط کنید. افزودن آب، مایع را رقیق کرده و باعث خواهد شد تا موهایتان راحت‌تر به آن آغشته شود.

۴- کاملا موهایتان را خیس کنید. این خیلی خوب است که نرم کننده را به موهای تمیز بمالید، بنابراین پیش از استفاده از نرم کننده ی مو، ابتدا موهایتان را با یک شامپوی ملایم شسته، آب کشی کنید و آب اضافی موهایتان را بچلانید.

۵- نصف نرم کننده ی تخم مرغی که ساخته‌اید را، بالای سرتان بریزید، سعی کنید به صورتتان نمالد. اگر چه زرده ی تخم مرغ برای پوست صورت نیز مفید است، اما روغن آن ممکن است خوشایند نباشد. حالا از دستانتان استفاده کنید و نیمه ی دیگر نرم کننده را به پایین موهایتان بمالید.

۶- از انگشتانتان استفاده کنید و مطمئن شوید که نرم کننده تمام موهایتان را پوشانده است. سپس ۵ دقیقه به آن فرصت دهید.

۷- حالا موهایتان را با آب ولرم یا خنک آب کشی کنید. این خیلی مهم است که از آب داغ استفاده نکنید، چرا که ممکن است زرده ی تخم مرغ روی سرتان بپزد و نیاز به شست و شوی دوباره پیدا کنید! به علاوه آب خنک هم کمک خواهد کرد تا موهایتان درخشان شود.

– برای موهای بلند، می‌توانید مقادیر استفاده شده را دو برابر کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.