سازگاری آبان ماهی ها با دیگر ماه ها

خرید ادکلن

متولدین آبان عاطفی، قوی و شجاع و پرشورو شوق هستند. حتی زمانی که به ظاهر خونسرد می رسند درونشان پر جوش و خروش است. آن ها بسیار دقیق و موشکاف و عیب جو و رک گو هستند و اگر از کسی خوششان نیاید در ظاهر نمی توانند تظاهر به دوست داشتن کنند.  متولدین آبان بسیار عاطفی و احساساتی هستند و ارتباط عاشقانه برای آن ها امری مقدس است. زمانی که عاشق می شوند فردیت خود را فراموش می کنند و ازدواج به نظر آن ها یک پیوند روحی و روانی محسوب می شود. در این مطلب سازگاری متولدین آبان با ماه دیگر آمده است.

طالع بینی ازدواج متولدین آبان با دیگر ماه ها

آبان + فروردین

ترکیب این دو ماه ترکیب آب و آتش است. آتش آب را تبخیر می کند. درست مثل مهر که احساسات آبان را خرد می کند. به نظر می رسد که ازدواج این دو بدترین نوع ازدواج باشد و البته این تقصیر هیچ کدام از آن ها نیست بلکه مشکل اینجاست که به سختی می توان انرژی متمرکز شده در این دو عنصر متفاوت را با هم وفق داد. رابطه این دو مثل انفجار بمب هسته ای می ماند.

آبان + اردیبهشت

ثور و عقرب هر دو برای عشق و زندگی ارزش زیادی قائل هستند. وقتی عاشق می شوند به عشق ابدی می رسند که هرگز نمی میرد و زمانی که رابطه ای را شروع می کنند دیگر به پایان آن فکر نمی کنند.

آبان + خرداد

متولد آبان و خرداد به طور نامحسوسی یکدیگر را آزار می دهند. هیچ کدام نمی تواند شخصیت دیگری را کاملا درک کند. برای خردادی ها همسرشان بیش از حد افسرده به نظر می رسد و این برای آبانی یعنی یک رابطه بی هدف. اگر یک آبانی عاشق شود آماده هر تغییر و تکاملی هست. متولد خرداد عشق و گرمایی به زندگی می دهد که آبان ماهی تا به حال تجربه نکرده بوده و به این نتیجه می رسد که هیچ چیز را در دنیا نباید زیاد جدی گرفت. این رابطه پر از درس و فضا برای رشد شخصی است.

آبان + تیر

رابطه بین آبان و تیر یا خیلی شور است یا بی نمک و البته تیرماهی تمام تلاشش را برای ایجاد تعادل می کند. وقتی به یک ارتباط احساسی می رسند به جستجوی عشق واقعی می روند و حرف های همدیگر را حتی با یک نگاه درک می کنند. اما اگر رابطه عاطفی بین آن ها عمیق نباشد و یا متولد آبان نتواند خودش را با آن رابطه سازگار کند مدیریت این رابطه برای متولد تیر بسیار دشوار می شود. برای ایجاد یک رابطه گرم هر دو باید برای هم ارزش و احترام قائل باشند.

آبان + مرداد

وقتی یک آبانی و یک مردادی با هم آشنا می شوند در ابتدا نمی دانند انتظاراتشان از یک رابطه چیست. این رابطه، رابطه راحتی نیست و هر دو روی نظر و عقیده و تصمیمات خود می مانند و حاضر به تغییرش نیستند. اگر بخواهند یک رابطه عاطفی با هم داشته باشند باید از نیازهای احساسی هم اطلاع داشته باشند. وقتی راهی برای ایجاد یک عشق بدون شرط پیدا می کنند به این نتیجه می رسند که باید متحد باشند.

آبان + شهریور

طبیعت تغییرپذیر متولد شهریور با طبیعت ثابت متولد آبان قابل حل است و رابطه خوبی برای مدتی طولانی بین آن ها ساخته می شود. اما مشکلاتی که ممکن است بین این دو بوجود بیاید تهدیدهای احساسی و تمایل آن ها به کنترل یکدیگر است. و به علاوه به قدری از هم انتقاد می کنند که احساس گناه در آن ها بوجود می آید. تنها کاری که برای بهتر شدن رابطه می توانند انجام دهنداین است که به یکدیگر ارزش بدهند و از یکدیگر سپاسگذار باشند. در این صورت به رابطه ای تحسین برانگیز خواهند رسید.

آبان + مهر

رابطه بین آبان و مهر هم رابطه زیاد راحتی نیست چون هر دو مجبور هستند از طریق این رابطه با جنبه های منفی همدیگر مواجه شوند. و این منجر می شود رابطه ای را با هم تجربه کنند که برای هیچ کس قابل درک نیست. خود را در چاهی می اندازند که بیرون آمدن از آن به راحتی ممکن نیست. تنها راهی که این دو می توانند رابطه رضایت بخشی داشته باشند این است که هر دو زندگی مستقل و خصوصی خودشان را داشته باشند در غیر این صورت گرفتار انتظارات منفی و وسواس فکری می شوند.

آبان + آبان

رابطه دو آبانی از آن ها بدترین آدم ها را می سازد. علیرغم این که می توانند درک عمیقی از هم داشته باشند در عین حال ممکن است رابطه ای تیره و تار و افسرده کننده و پر از احساسات حل نشدنی با هم بسازند. اگر هر کدام احساسات و نیازهای درونی خودش را بپذیرد به درک عاطفی بالایی در رابطه خواهد رسید.

آبان + آذر

آبان و آذر می توانند یک زندگی عالی با هم بسازند. درست است که همدیگر را خوب نمی شناسند و همه چیز برایشان جدید و غریب است اما متولد آبان همسرش را به چشم نوری می بیند که زنگی اش را به یکباره روشن کرده است و می داند که می تواند چیزهای جدیدی از همسرش بیاموزد. احتمال این که اشتیاق و علاقه بین این دو رفته رفته کمتر شود زیاد است.

آبان + دی

رابطه بین آبان و دی برای هر دو الهام بخش جستجوی حقیقت و رفع هر نوع شک و تردید است. هر دو عمیق هستند و از هیچ چیزی سرسری نمی گذرند و همین باعث می شود پایه ای قوی برای رابطه ای پایدار بسازند. البته این ویژگی ممکن است رابطه آن ها را سرد و تاریک سازد و از آن ها افرادی غمگین و افسرده بسازد تا حدی که شادی را در فرد دیگری جستجو کنند.

آبان + بهمن

آبان نشانه تجلی اورانوس است و برای متولد بهمن ارزش و احترام قائل است. از طرف دیگر متولد بهمن در نشان دادن علاقه اش وسواس به خرج می دهد و البته این برای آبان بسیار خوشایند است. واقعیت این است که آبان و بهمن دو نقطه مقابل هم هستند. متولد آبان احساساتی است و متولد بهمن منطقی. البته هر دو آدم های تغییر پذیری هستند و همین ویژگی آن هاست که از رابطه شان یک زندگی خوب می سازد.

آبان + اسفند

وقتی آبان و اسفند وارد رابطه می شوند هر دو به نگرش های جدیدی در رابطه با مسائل عاطفی می رسند. آن ها از رابطه خود یک رابطه عاشقانه افسانه ای می سازند و به مدت طولانی در کنار هم زندگی خوبی را می گذرانند حتی اگر هر دو به اندازه کافی شاد نباشند. هر دو از روی احساسات قضاوت می کنند و با این درک این ویژگی همدیگر بین هم صمیمیت واقعی می سازند.

منبع : بدونیم – bedunim.ir

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.