شامپو طبیعی فابرگاس – شامپو سیر بدون بو و شامپو کراتینه فابرگاس

خرید ادکلن

با توجه به آلودگی های که در محیط وجود دارد ، بلاخره شرکتی پیدا شد که شامپو طبیعی کاملا اورگانیک تولید کرد . شامپویی با خواص بالا که باعث نرمی ، لطافت ، جلوگیری کننده ریزش مو ، بالا برنده قدرت انعطاف مو و کلی خواص دیگر می شود  .

شامپو کراتین فابرگاس, خرید محصولات آرایشی و بهداشتی فابرگاس

آنچه در این مقاله می‌خوانید :

شامپو کراتینه

شامپو کراتینه فابرگاس موجب افزايش مقاومت و انعطاف­ پذيري مو ، تقویت کننده و افزایش دهنده حجم مو می باشد

افرادی که موهای فر و مجعد دارند بیشتر با مشکلاتی نظیر خشکی و شکنندگی مو مواجه هستند .اگر جزو ان دسته افرادی هستید که دلتان می خواهد موهای صاف و براق داشته باشید بهتر است از محصولات حاوی کراتین استفاده کنید. کراتینه کردن موها یکی از روش های رایج برای صاف کردن موها می باشد . کراتینه یک نوع پروتئین است که در مو ، دندان و ناخن وجود دارد . زمانی که مو با کمبود کراتین مواجه می شود نرمی خود را از دست می دهد و شکننده و مجعد می شود .بنابراین بهتر است برای تامین کراتینه مو از شامپو کراتین استفاده کنید .

.این شامپو با فرمولاسیون ویژه به منظور ترمیم بافت مویرگ ها و با خاصیت آب بندی کردن کراتین، موهای فر را نرم و صاف می کند. همچنین این شامپو به بافت مویرگ ها نفوذ کرده و با اثر طولانی مدت مانع از مجعد شدن دوباره موی می شود. این شامپو براقی و درخشش را به موهای شما برمیگرداند

حجم : 400ml

قیمت : 12000 تومان

برای تهیه محصول در تلگرام : 09120586839

شامپو سیر بدون بو فابرگاس, خرید محصولات بهداشتی فابرگاس

شامپو سیر بدون بو

شامپو سیر بدون بو فابرگاس یک شامپو ضد ریزش و یک نرم کننده طبیعی است.

حالت دهنده ها و نرم کننده ها به منظور جلوگیری از آسیب رساندن به سطح خارجی موها طراحی شده اند . این نرم کننده با ایجاد یک پوشش بر روی سطح خارجی و خشن مو به آن حالت صاف و یکنواخت می بخشد . از طرف دیگر با خنثی نمودن بارهای الکتریکی سطح مو ، موها دیگر آشفته و مجعد به نظر نمی رسند و راحت تر حالت داده شده و شانه می شوند . همچنین باعث شده تا موها ضخیم تر به نظر رسیده و از ایجاد گره در آن ها جلوگیری شود و با ایجاد پوششی محافظ بر روی موها سبب استحکام و افزایش رطوبت موهای شکننده و وزدار می شوند و در نهایت شانه خوری آسان و راحت تری را در بر دارند

پتاسیم موجود در سیر موجب تنظیم گردش خون می گردد.

سلنیم موجود در شامپو سیر موجب افزایش نرمی و خاصیت کشسانی پوست و مو گردیده، از شکنندگی مو جلوگیری وباعث درخشندگی بیشتر موها می گردد.

سیلسیم و آهن موجود در شامپو سیر نیزموجب تقویت، استحکام و کاهش ریزش مو میگردد.

حجم : 400ml

قیمت : 12000 تومان

برای تهیه محصول در تلگرام : 09120586839

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.