شرط داشتن شکم سیکس پک

شرط داشتن شکم سیکس پک

خرید ادکلن

داشتن شکم سیکس پک چیزی است که همه ورزشکاران تمایل دارند تا داشته باشند ، اما داشتن شکم سیکس پک نیازمند رعایت اصول است که امروز برای شما عزیزان دو مورد از آنها را آماده کردیم .

دراز و نشست اصولی

در حالت کلی برای تقویت عضلات شکم راه های فراوانی وجود دارد که می توان بدون استفاده از دستگاهی خاص آن ها را انجام داد. این حرکات می توانند برای هر فرد به گونه ای تنظیم شوند که برای بدن او مناسب باشد. توجه کنید که برای داشتن شکمی لاغر و خوش فرم، لازم است ورزش های هوازی را انجام داده و به همراه آن ورزش هایی برای تقویت عضلات شکم انجام دهید. حرکت دراز و نشست حرکت بسیار گسترده ای است و در بیش از 200 مدل مختلف می توان آن را اجرا کرد.
این تنوع برای تقویت گروه خاصی از عضلات کار می کند. مناسب ترین راه برای انجام دراز و نشست با روش معمولی این است که فرد روی زمین بخوابد، هر دو زانویش را خم کند و کف پاها را روی زمین بگذارد. به کسی بگوید که پاهایش را نگه دارد یا آن ها را به یک نیمکت تکیه بدهد. دست ها را پشت سر قلاب کند و بدون این که چانه به سینه نزدیک شود تنها تا زاویه 45 درجه بالا بیاید و دوباره روی زمین بخوابد. برای سخت تر کردن دراز و نشست و تقویت بیشتر عضلات، کسانی که آمادگی بدنی خوبی دارند می توانند یکی از پاها یا هردوی آن ها را با زانوی خم شده بالا بیاورند. به طوری که ساق در موازات زمین قرار بگیرد و ران و زانو زاویه 90 درجه داشته باشند. سپس مانند قبل بالاتنه را با زاویه 45 درجه بالا بیاورند و بعد روی زمین بخوابند.
دراز و نشست معکوس

به پشت روی زمین دراز بکشید. دست هایتان را در دو طرفتان بگذارید، زانوهایتان را خم کنید و پاهایتان را روی زمین بگذارید (طوری که قوزک های پاها به حالت ضربدری روی هم باشند) به این ترتیب زانوهای شما یک زاویه 90 درجه ایجاد می کنند. عضلات شکمی تان را سفت کنید، لگن تان را بلند کنید و آن را به سمت قفسه سینه حرکت دهید تا استخوان دنبالچه تان از زمین بلند شود. برای یک تا دو ثانیه به این حالت بمانید. بعد به آهستگی مفصل لگن تان را پایین بیاورید و به وضعیت شروع باز گردید. 12 تا 16 بار این حرکت را تکرار کنید. می توانید در ابتدا برای کمک به پایدارکردن خودتان از دست هایتان استفاده کنید. اما هرچه قوی تر می شوید، کمتر به آن ها تکیه کنید.

منبع : بی جامه – Bijame.Com

لینک کوتاه : https://www.bijame.com/?p=5760

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.