علت و درمان های خانگی برای موهای چرب

خرید ادکلن

علت و درمان های خانگی برای موهای چرب

 

اگر چه موهای چرب ممکن است مشکل زا باشند ، کنترل آنها با درمان های زیر نسبتاً آسان است. از این چند روش پیروی کنید ، آن گاه شما موهایی دارید که همیشه خواهان آن بودید.

مرتب شامپو کنید : نگران زیاد شامپو کردن نباشید . اگر شما موهای چرب دارید شامپو کردن روزانه آنها فکر مناسبی است.

 

شامپوی صحیح استفاده کنید:معمولاً شامپو ها حاوی انواع مواد افزودنی و نرم کننده ها هستند . افرادی که موهای چرب دارند ، نیاز به شامپو با قدرت حل کنندگی مناسب دارند که بتواند چربی ها را حل کند. موهای معمولی شامپویی با pH بین 5/4 تا7/6 نیاز دارد. به  دنبال شامپوهایی  با pH بالاتر 7/6 باشید یا به طور ساده تر ، شامپوهایی که رویشان نوشته برای “موهای چرب”.

 

موی چرب,بهترین شامپو برای موی چرب,درمان چربی موی سر در طب سنتی,ریزش موی چرب,از بین بردن چربی پوست سر,ایا چربی مو باعث ریزش میشود,علت زود چرب شدن موی سر,درمان موهای چرب و نازک,قرص برای چربی پوست سر

 

 

موهایتان را کاملاً بشویید : هر نوع شامپویی که استفاده می کنیید . مطمئن شوید که موهایتان را به خوبی آب می کشید. باقیمانده های صابون به سرعت خاک و چربی را جذب می کنند.

 

نرم کننده ها را فراموش کنید : نرم کننده ها روی مو ، پوشش ایجاد می کنند ، چیزی که موهای چرب اصلاً نیاز ندارد. اگر موهایتان خشک شده است ، خیلی کم نرم کننده به موها بمالید.

 

موهایتان را خیلی شانه نکنید : 100 بار برس کشیدن را فراموش کنید هربار که شانه را به موهایتان می کشید ، چربی را از پوست سرتان بیرون کشیده و آن را در موهایتان پخش می کنید .

 

شستن با اسید را امتحان کنید : یک راه برای کاهش چربی مو این است که پس از شستن مو باشامپو آن را با سرکه یا آب لیموی رقیق شده آب بکشید.
به یک پیمانه آب ، 2 قاشق غذا خوری سرکه سفید یا آب یک لیمو که صاف شده است ، اضافه کنید . مخلوط را روی موهایتان بریزید . سپس موها را با آب گرم آب کشی کنید.

 

موی چرب,بهترین شامپو برای موی چرب,درمان چربی موی سر در طب سنتی,ریزش موی چرب,از بین بردن چربی پوست سر,ایا چربی مو باعث ریزش میشود,علت زود چرب شدن موی سر,درمان موهای چرب و نازک,قرص برای چربی پوست سر

 

 

سرکه سیب : موهایتان را در ظرف کوچکی از آب و 4/1 پیمانه سرکه سیب غرق کنید، یا اینکه مخلوط را داخل اسپری ریخته و موهایتان را با آن کاملاً اسپری کنید. سپس موها را با آب گرم آب کشی کنید . این کار باعث کنترل عمل شامپو می شود .

 

چای : موهایتان را در چای رقیق خیس کنید .چای حاوی اسید تانیک است. این ماده قابض بود. و می تواند چربی را از بین ببرد.

ماء الشعیر : این ماده خاصیت خشک کنندگی دارد در عین حال که پوست سر را تمییز می کند، به موها نیز درخشندگی خاص می بخشد.
آب لیمو : معادل آب یک لیمو را با یک پیمانه آب مخلوط کنید و موهایتان را با آن بشویید . سپس با آب گرم آب کشی نمایید . آب لیمو نیز می تواند در کنترل مواد ساخته شده توسط شامپو کمک کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.