فال روزانه دوشنبه 07 دی 1394

خرید ادکلن

فال روزانه دوشنبه 07 دی 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 07 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! از همین امروز که تولدتان است، تغییراتی در زندگی تان رخ خواهد داد. افرادی که در گذشته در زندگی شما بوده اند، دوباره به زندگی تان باز خواهند گشت اما سعی کنید که آنها را عاقلانه انتخاب کنید زیرا آنها همان آدم های قبل هستند و به ندرت تغییر می کنند. اگر بتوانید آنها را به درستی انتخاب کنید، زندگی شخصی تان از این رو به آن رو خواهد شد و روزهای خوش و پر از خاطره ای را در انتظار خواهید داشت. در ماه بهمن از جانب یکی از دوستان تان سورپرایز خواهید شد.
فـال روزانـه - Daily Omen

ذهن تان به شدت درگیر است و دوراهی های بسیاری در مقابل تان وجود دارد. اخیرا از تصمیمی که در مورد رابطه عاطفی تان گرفته شده، عصبانی هستید و نسبت به شریک زندگی تان سرد شده اید. اما بهترین کار این است که احساسات خود را کنترل کنید تا بتوانید منطق خود را برای حل مشکلات به کار گیرید. اگر از رابطه عاطفی خود خسته شده اید، کمی عقب نشینی کنید. در این صورت می توانید با زاویه دید جدیدی به آن نگاه و روش های جدیدی را برای برقراری یک رابطه مستحکم تر، به کار گیرید. هیچ دری به تاریکی باز نمی شود پس ناامید نشوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز کمی ناامید به نظر می رسید و حتی ممکن است بی دلیل از دست یکی از عزیزان تان ناراحت و عصبی شوید اما سعی کنید خودتان را کنترل کنید و بر اساس احساسات منفی خود تصمیم نگیرید. اگر عجولانه و بی فکر عمل کنید، نتایج بدی برایتان به همراه خواهد داشت. در رابطه عاطفی خود دچار ابهام شده اید. نمی دانید چه کنید اما یادتان باشد که با نشستن و فکر کردن، هیچ اتفاق خوشایند و رضایت بخشی برایتان به خودی خود نخواهد افتاد. اگر به دنبال شریک زندگی ایده آل خود هستید، از همین حالا قدم اول را بردارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اخیرا در زمینه شغلی به ثبات رسیده اید، این راه را ادامه دهید و با برنامه پیش روید تا به موفقیت ایده آل خود برسید. اگر بر مشکلات غلبه نکنید، آنها بر شما غلبه خواهند کرد. سورپرایزی در راه خواهید داشت که ممکن است دیدار یک دوست باشد، پس خودتان را برای آن آماده کنید. سعی کنید خود واقعی تان باشید، این ساده ترین راه است. اگر نگران عکس العمل دیگران هستید، باید بگوییم که آنها نیز از شخصیت واقعی شما لذت خواهند برد و دوست دارند بیشتر شما را بشناسند.

فـال روزانـه - Daily Omen

نسبت به آینده خود کمی نگران به نظر می رسید. احساس می کنید که خط پایان نزدیک است اما شما هنوز آمادگی رد شدن از آن را ندارید. اما نترسید، برای ارزیابی و شناخت خود و توانایی هایتان باید به رقابت با دیگران بپردازید. حال زمان آن است که به زندگی خود شکل ثابتی دهید، پس شک و دودلی را کنار بگذارید و با اعتماد به نفس لازم به سمت موفقیت قدم بردارید. حتما شنیده اید که عشق هیچ گاه خبر نمی کند. آنجا که انتظارش را ندارید، ناگهان متوجه می شوید که عاشق شده اید و دیگر کار از کار گذشته است. زندگی پر از تغییر است و بهتر است از این تغییرات برای بهبود زندگی خود استفاده کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز تمایلی به بیان احساسات خود برای دیگران ندارید. اصلا تا به حال چند بار این کار را انجام داده اید؟ اکنون زمان خوبی است تا در مورد آن به خوبی بیاندیشید. آیا همیشه کاری را که دوست دارید انجام می دهید یا که مجبورید بر خلاف میل خود عمل کنید؟ هر چه بوده اید، سعی کنید که از این به بعد تنها برای دل خودتان تصمیم بگیرید و عمل کنید. اگر دوستی از دست شما ناراخت شده است، بهتر است برای او هدیه ای بخرید و به دیدنش بروید تا کدورت ها پایان پذیرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر اعتماد به نفس خود را بالا ببرید، توانایی هایتان نیز افزایش خواهد یافت و احساس بهتری خواهید کرد. شما یک ابرقهرمان نیستید و نباید بیشتر از توانایی هایتان از خود انتظار داشته باشید. اگر می خواهید برای حفظ استقلال به رابطه عاطفی تان تغییراتی دهید، یادتان باشد که این تغییرات باید به آرامی و مرحله به مرحله جلو رود تا آسیبی به طرف مقابل وارد نیاید. به زودی پیشنهادی در زمینه کاری به شکا می شود، قبل از هر تصمیمی با خانواده خود به خوبی مشورت کنید.
 فـال روزانـه - Daily Omen

اگر چه نگران هستید و نمی توانید یک راه ثابت را پیش بگیرید اما نگران نباشید زیرا حال زمان آن که به یک فلسفه خاصی پایبند باشید، نیست. زمان خود را به کشف و اکتشاف بپردازید تا در زمان مناسب بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. به زودی وارد یک رابطه عاطفی عمیق و معناداری می شوید، تمام تلاش تان را به کار گیرید تا آن را حفظ کنید. وقت آن است که گذشته ها را دور بریزید و برای ساختن آینده ای روشن قدم بردارید.فـال روزانـه - Daily Omen

از بی نظمی و معلق بودن میان آسمان و زمین تنفر دارید به همین دلیل تمام سعی خود را به کار می برید تا شرایط را ثابت نگهدارید. شما در شرایط سختی به سر می برید زیرا باید خودتان را یک بار و برای همیشه ثابت کنید اما این دلیلی برای رهایی و فرار از آن نیست. به خوبی بخوابید، ورزش کنید، غذای سالم مصرف کنید تا انرژی لازم را برای نبردی پیروزمندانه به دست آورید. امروز همان روزی است که در رویاهای خود انتظارش را می کشیدید. شریک زندگی شما با هدیه و قلبی پر از عشق به سمت تان خواهد آمد. اگر درخواستی از او دارید، بهتر است همین حالا بیان کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

احساس افسردگی می کنید؟ نگران نباشید همه ما انسان ها گهگاهی چنین احساسی را تجربه می کنیم. برای رهایی از این شرایط با دوستان تان تماس بگیرید و یا آنها گفتگو کنید، به سینما بروید و هر کاری را که فکر می کنید می تواند بر حال شما تاثیر مثبت بگذارد، انجام دهید. حال زمان مناسبی برای عقب کشیدن نیست حتی اگر ندانید که به کجا می روید. شاید از درون احساس محدودیت کنید اما خودتان هم می دانید که این احساس صحت ندارد. به زودی همه چیز همان طور که می خواهید پیش خواهد رفت.
فـال روزانـه - Daily Omen

حال که نگاهتان به اطراف تغییر کرده و دوست دارید کاری متفاوت تر از همیشه انجام دهید، چرا به دنبال راهی سازنده تر نمی گردید. تنها کافی است نگاهتان را وسیع تر و یک موضوع را از جنبه های گوناگون بررسی تا بتوانید بهترین ها را انتخاب کنید. مسئولیت های زیادی بر دوش شماست که دیگران از آن خبر ندارند اما فشار زیادی بر شما وارد آورده است، بهتر است با یک دوست مشورت کنید و از او راهنمایی بگیرید. اگر راهی را که دلتان می خواهد انتخاب کنید و آن را در پیش بگیرید، به زودی احساس آرامش خواهید کرد.
فـال روزانـه - Daily Omen

چند روزی است که عصبی و ناراحت به نظر می رسید، به بیان دیگر تندخو شده اید و زود از کوره در می روید. بیچاره آن کسی که در این شرایط پاپیچ شما شود. سعی کنید که این طوفان را کنترل کنید و هر چه زودتر به آرامش سابق برگردید. شما فردی وفادار و با گذشت در روابط دوستانه تان هستید و دیگران را در سختی ها تنها نمی گذارید، مطمئن باشید پاداش خوب آن را نیز خواهید دید. به زودی با فردی آشنا می شوید، ممکن است در نگاه اول جذب ظاهر او نشوید اما شخصیت او به تدریج شما را درگیر خود خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

به محض این که تصمیم بگیرید، روند زندگی شما تغییر خواهد کرد. سخت ترین بخش این تصمیم جایی است که باید گذشته خود را رها کنید و از هر چه بوده دل بکنید. این کار قدرت بالایی می خواهد که باید به دست آورید. شما آرزوهای زیادی برای زندگی کاری و عاطفی خود دارید که نمی توانید آن را فدای چیزهای دیگر کنید پس نگذارید هیچ چیزی مانع شما در رسیدن به اهداف تان شود. در عشق خود تکبر نداشته باشید و بدون هیچ چشم داشتی فداکاری کنید. مطمئن باشید که نیازهای شما نیز برآورده خواهد شد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.