فال روزانه دوشنبه 12 بهمن 1394

خرید ادکلن

فال روزانه دوشنبه 12 بهمن 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 12 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! از همین امروز که تولدتان است، فرصت های شغلی خوبی برایتان فراهم می شود، آنها را به خوبی بررسی و بهترین شان را انتخاب کنید. امروز زمان مناسبی است که دوستان و خانواده خود را به دور هم جمع کنید و خاطره خوشی برای سالهای سال خود بسازید. در این ارتباطات با فردی آشنا می شوید که به زندگی شما تغییرات مثبت زیادی می دهد. این تغییرات در ماه فروردین، به اوج خود می رسد. اگر در تمام جنبه های زندگی خود تعادل بیشتری داشته باشید و کمی عاقلانه تر برخورد کنید، آرزوهای بلند مدت خود را در زمان کوتاه تری به دست خواهید آورد.
فـال روزانـه - Daily Omen
بهتر از از قوه تخیل و خلاقیت برای افزایش درآمد مالی تان استفاده کنید. به زودی خبری از روزنامه، تلویزیون یا سایتی می شنوید که شما را غافلگیر می کند. شما آرزوهای بزرگی در سر دارید، مهم نیست که آنها چقدر دور از واقعیت هستند، شما قادرید تمام آنها را به واقعیت مبدل کنید، فقط کافی است به درستی تصمیم بگیرید. برنامه ریزی می تواند کمک شایانی به شما کند پس بهتر است افکارتان را روی کاغذ پیاده کنید و برای عملی شدن آنها نقشه بکشید. اگر ناراحتی بین شما و عشق تان بوجود آمده، با حس شوخ طبعی خود آن را از میان ببرید تا لبخند به روی لبان هر دوی شما بنشیند.

فـال روزانـه - Daily Omen

شرکت در یک مراسم شما را با افرادی که علاقمندی های مشترکی باهم دارید، آشنا می کند. حتی ممکن است یکی از دوستان قدیمی تان را که مدت هاست از او بی خبر بوده اید، ببینید یا اگر مجرد هستید، گزینه های خوبی را پیدا خواهید کرد. بنابراین به این دعوت نه نگویید زیرا فواید بسیاری برای شما به همراه خواهد داشت. به زودی درهای زیادی به رویتان گشوده می شود، خودتان را برای یک شادی بزرگ آماده کنید. اگر احساس می کنید که عشق تان کمی دلگیر و ناراحت است، امشب با او در مکانی رمانتیک و زیبا قرار بگذارید و از دلش درآورید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز اخبار خوبی به گوش تان می رسد. این خبر ممکن است در مورد فردی یا کاری که مدت هاست به دنبالش بوده اید، باشد. شاید هم کاری به شما پیشنهاد شود که انتظارش را نداشته اید. در هر صورت این خبر انرژی خوبی به شما می دهد و فرصت هایی را در اختیارتان می گذارد که لایق اش هستید. سعی کنید از این شرایط نهایت استفاده را بکنید زیرا تغییرات بزرگی در زندگی تان ایجاد خواهد کرد. اگر مجرد هستید، شرکت کردن در مراسم مختلف می تواند گزینه های خوبی را پیش پای شما قرار دهد. اگر به جای زیبایی صورت به دنبال زیبایی درون باشید، خوشبختی تان حتمی است.

فـال روزانـه - Daily Omen

اطلاعاتی که از دیگران دریافت می کنید و ندای درونی تان شما را وادار می کند تا در پروژه های بزرگ شرکت کنید. این کار ممکن است به صورت گروهی باشد اما شما می توانید آن را به تنهایی نیز به دست بگیرید. از مسئولیت هایی که باید به عهده بگیرید، نترسید زیرا مطمئنا برایتان جذاب خواهد بود و شما را خوشنود و راضی خواهد کرد. فرصت های تازه ای برای پیشرفت شما فراهم می شود، همین حالا قدم اول را بردارید در غیر این صورت تمام شان از دست می روند. اگر شریک زندگی تان فرد حساسی است، در کلامی که هنگام صحبت با او به زبان می آورید، محتاط باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

فردی به دیدارتان می آید و خبرهای تکان دهنده ای را به شما منتقل می کند که تاثیر زیادی بر شما خواهد داشت طوری که ممکن است روند زندگی خود را تغییر دهید. به زمنیه های تازه ای مانند فلسفه علاقمند می شوید به گونه ای که حتی ممکن است به گروه هایی که در این زمینه فعالیت دارند، بپیوندید. با یکی از نزدیک ترین افراد زندگی تان بحثی خواهید داشت. برای اثبات حرف تان می توانید از کتاب یا حتی مجلات مربوطه کمک بگیرید. امروز زمان خوبی برای قرارهای دو نفره است. فقط یادتان باشد که گوینده محض نباشید، به طرف مقابل تان هم اجازه صحبت بدهید. شنیدن حرف های او نیز می تواند ایده های تازه ای در ذهن تان ایجاد کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

با شرکت کردن در فعالیت های گروهی که در اطرف خانه تان برگزار می شود، می توانید با افراد جدیدی آشنا شوید و دامنه دوستان خود را افزایش دهید. هستند افرادی که علاقمندی های مشترکی با شما دارند و می توانند در عملی کردن ایده هایی که در سر دارید به شما کمک کنند. اگر متاهلید، عصر خود را با عشق زندگی تان بگذرانید و او را به یک فنجان قهوه دعوت کنید. اگر هم مجرد هستید و به دنبال عشق و عاشقی، امروز سورپرایز خواهید شد. فرقی نمی کند متاهل باشید یا مجرد، شما در چنین روزی یک داستان عاشقانه خواهید نوشت.
 فـال روزانـه - Daily Omen

آیا تا به حال به مسیرهای جدید فکر کرده اید؟ اگر جواب تان منفی است، امروز زمان خوبی است تا کنترل کامل زندگی خود را به دست بگیرید و  به راههایی جز آنچه تا به حال گذرانده اید، بیاندیشید. به زودی خبری خواهید شنید که می تواند بر درآمد مالی شما تاثیر مثبتی بگذارد. درهای تازه ای به رویتان باز می شود که از گذر از آنها می توانید تغییرات بزرگی به زندگی تان دهید و به سطوحی بالاتر قدم بردارید. میهمانی در پیش است، با بهترین لباس خود ظاهر شوید و چون الماسی در جمع بدرخشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

تغییرات غیر معمولی در زندگی شما رخ داده که کمی نگران تان کرده اما افکار منفی را دور بریزید زیرا این شرایط می تواند منجر به تغییرات دیگری در زندگی شغلی، تحصیلی یا حتی مکان زندگی تان شود. امشب قبل از خواب خود در مورد ایده هایی که در سر دارید، فکر کنید. بهتر است در این کار شریک زندگی خود را نیز فراموش نکنید، او نیز می تواند به شما در این راه کمک کند. اگر چند وقتی است گوشه نشینی را انتخاب کرده اید، حال زمان خوبی است تا از لاک خود بیرون بیایید و کمی با دیگران در ارتباط باشید. امروز از هر دستی بدهید، از همان دست هم خواهید گرفت، پس عشق تان را از دیگران دریغ نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen
تصمیم دارید در یک کلاس یا ورکشاپی با موضوع معنویت، متافیزیک یا علمی شرکت کنید. بحث هایی در این کلاس صورت می گیرد که ایده های جدیدی را در ذهن تان شکل می دهد. چند روز آینده را نیز بر آنچه امروز یاد گرفته اید، تمرکز کنید زیرا تاثیر بزرگی در زندگی تان خواهند داشت. به زودی فردی را ملاقات خواهید کرد که شما را یاد یکی از عزیزترین های زندگی تان می اندازد. شاید در برقراری ارتباط با او دودل باشید اما نگرانی را کنار بگذارید زیرا از این تصمیم خود پشیمان نخواهید شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از همه جهات خبرهای تازه ای خواهید شنید. کتاب، مجله، اینترنت و حتی مکالمه دوستان تان، هر کدام حرفی برای گفتن دارند که برایتان جذاب خواهد بود. شما می توانید با ترکیب ایده هایی که در سر دارید و اطلاعاتی که به دست تان رسیده است، به نتایج قابل ملاحظه ای برسید. آنها را جایی یادداشت کنید زیرا در آینده ای نه چندان دور به کارتان می آید. اگر رابطه عاطفی شما دچار یکنواختی شده است، چرا با رفتن به مکانی جدید یا انجام فعالیتی هیجان انگیز تغییری به آن نمی دهید؟
فـال روزانـه - Daily Omen
خبرهایی را در مورد اقتصاد جهانی می شوید که خوشحال تان می کند زیرا بر درآمد مالی شما نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت و نگرانی هایتان را در مورد آینده از بین خواهد برد. شاید بخشی از آنچه می شنوید در ابتدا برایتان مبهم به نظر آید اما با گذشت زمان تردیدهایتان از میان خواهد رفت. به نظر می رسد که جشنی در راه است، خودتان را برای آن آماده کنید. شما فرد محبوبی میان دوستان تان هستید، اگر به دنبال نیمه گمشده تان می گردید، هیج نگرانی نداشته باشید زیرا در پیدا کردن آن هیچ مشکلی نخواهید داشت.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز اخباری را در زمینه هایی چون متافیزیک دریافت خواهید کرد که شما را وادار می کند برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر سراغ کتاب و اینترنت بروید. اگر علاقه شما در این زمینه گل کرده است، حتی می توانید آن را به عنوان یک رشته دانشگاهی و به صورت حرفه ای دنبال کنید. امشب ایمیل یا تلفنی از شخصی که مدت هاست او را ندیده اید، به شما می رسد که سورپرایزتان خواهد کرد. اگر به دنبال فرصتی هستید تا به عشق تان حرف هایی که در ذهن تان دارید را بزنید، اکنون زمان مناسبی است، درنگ نکنید.

منبع : برترین ها

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.