فال روزانه دوشنبه 5 بهمن 1394

خرید ادکلن

فال روزانه دوشنبه 5 بهمن 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 5 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! سالی پر از برکت پیش رو دارید و تمام چیزهایی که از خدا می خواستید، به دست خواهید آورد. این هدایایی که خدا در این سال به شما  خواهد بخشید، شادی را به زندگی شما می آورد طوری که غافلگیر خواهید شد. ما نمی توانیم خودمان را به طور کامل بشناسیم تا زمانی که خصوصیات اخلاقی خود را از زبان دیگران بشنویم، به همین دلیل در روز تولد تان نه تنها می بینید که برای اطرافیان تان چقدر اهمیت دارید بلکه این را هم می فهمید که آنها تا چه اندازه به شما ایمان و اعتقاد دارند. امسال سال خوبی نه تنها برای شما بلکه تمام افرادی است که در زندگی شما نقشی  موثر دارند، پس از آن نهایت لذت را ببرید.
فـال روزانـه - Daily Omen
اخیرا کمی احساس خستگی می کنید. بهتر است زمانی که بدن شما نیاز به استراحت دارد، از آن کار نکشید. شاید نیازی نباشد که در تمام مراسم و میهمانی ها شرکت کنید، گاهی هم باید تنها باشید و انرژی لازم را برای خود ذخیره کنید. به پیغام هایی که از بدن تان به شما منتقل می شود، دقت کنید و سلامت خود را در اولویت قرار دهید. اگر می خواهید رابطه شما با شریک زندگی تان خراب نشود، بهتر است از صحبت کردن در مورد مشکلاتتان در حال حاضر خودداری کنید. اگر بتوانید در زمانی مناسب که هر دو آرام و مهربان هستید، با یکدیگر گفتگو کنید، همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.

فـال روزانـه - Daily Omen

وقت تان را با افرادی که نمی خواهند تغییری به طرز تفکرشان دهند، تلف نکنید. امروز از آن روزهایی است که اگر مراقب نباشید، زمان زیادی را بیهوده با بحث کردن با دیگران تلف خواهید کرد. اگر فکر می کنید راهی که انتخاب کرده اید، راه درستی است، شک نکنید و به مسیرتان ادامه دهید. اگر دیگران هم خواستند در مقابل راه شما سنگ بیاندازند، مانع آنها شوید. به فردی از ته قلب تان علاقمند شده اید، اگر می خواهید به آنچه آرزو دارید، برسید باید کمی تلاش تان را بیشتر کنید. مطمئن باشید که این کار ارزشش را دارد.

فـال روزانـه - Daily Omen

فردی در اطراف شما است که دوست دارد به شما نزدیک تر شود. اگر این اجازه را به او ندهید، مطمئنا درگیری هایی میان تان رخ خواهد داد. بهتر است قبل از هر تصمیمی خوب فکر کنید. شاید لازم نباشد که او را برای همیشه از زندگی تان بیرون برانید. او قصد بدی ندارد، تنها می خواهد به شما نزدیک تر شود اما راهش را نمی دهد. در محیط کار نیز اگر می خواهید به موفقیت های بالاتری دست یابید باید سطح دقت و در عین حال خلاقیت تان را بالا ببرید و شجاعت این را نیز داشته باشید که ایده های خود را با صدای بلند بیان کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

بودن در میهمانی ها و تنها نگذاشتن دوستان تان در شادی ها کار ساده ای است اما آیا در شرایط سخت و ناراحتی ها هم در کنار آنها هستید؟ یادتان باشد که تحت هر شرایطی از دوستان تان حمایت کنید زیرا وفاداری شما تنها در شرایط سخت امتحان می شود. رابطه عاطفی شما دچار تغییراتی خواهد شد. اگر این تغییرات احساس منفی به شما منتقل کرد، سعی کنید در مورد آن با شریک زندگی تان گفتگو کنید. برای ایجاد تغییرات مثبت هیچوقت دیر نیست، پس درنگ نکنید. شاید یک مسافرت کوتاه بتواند روحیه شما را به بهترین شکل تغییر دهد و ایده های زیادی را به ذهن تان منتقل کند که در پیشرفت کاری شما نیز موثر باشد پس نگران کارهای عقب مانده تان نباشید و با خیال راحت به تفریحات تان برسید.

فـال روزانـه - Daily Omen

یادتان باشد که اطرافیان تان از چهره شما می توانند حال درون تان را دریابند پس سعی نکنید ناراحتی های خود را از دیگران، به خصوص در چنین روزی، پنهان کنید. با به اشتراک گذاشتن احساسات تان با دیگران، احساس راحتی بیشتری خواهید کرد. شما فرد قوی هستید بنابراین از آن برای پیشرفت خود استفاده کنید. اگر به دنبال شادی در رابطه عاطفی تان هستید، خود باید تغییراتی را در آن ایجاد کنید. اگر چه این هدف در کوتاه مدت مسیر نیست اما غیر ممکن هم نمی باشد. با عشق زندگی تان و همچنین نسبت به رفتارهای خود صادق باشید تا اتفاقات مثبت رخ دهند. روحیه انعطاف پذیری خود را نیز افزایش دهید تا سختی های زندگی برایتان آسان شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما امروز احساس قدرت می کنید، گویی که قله ای را فتح کرده اید. یادتان باشد که دیگران نیز در موفقیت شما نقش بسزایی داشته اند پس آنها را در این شرایط نادیده نگیرید. شاید بیان ابراز احساسات تان بتواند شرایط را کمی پیچیده تر کند اما بیان افکارتان هیچ مشکلی بوجود نخواهد آورد. پس در به اشتراک گذاشتن آنها با دیگران هراسی به دل راه ندهید. خودتان را تنها درگیر آنچه در ظاهر رابطه تان اتفاق می افتد، نکنید. شما باید آنقدر عاقل باشید که بتوانید سطح های عمیق تری از خودتان را ببینید. با کمی تجریه و تحلیل همه چیز برایتان روشن خواهد شد.
 فـال روزانـه - Daily Omen

شاید به خیالتان دیگران را تحت کنترل خود قرار داده اید اما این را هم بدانید که آنها این رفتار شما را درک می کنند اما به رویتان نمی آورند. این طرز فکر را که مسئولیت کارهای دیگران به عهده شماست، از سرتان بیرون کنید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید پس بهتر است آنها را در اولویت قرار دهید. زندگی تان نظم و ترتیب خاصی دارد و شما این فرصت را پیدا خواهید کرد که آن را بیشتر از قبل و آنطور که دلتان می خواهد هدایت کنید. برای پیش بردن رابطه عاطفی، به ندای قلبتان گوش دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شخصیت انعطاف پذیر شما باعث شده که به آنچه می خواهید برسید. امروز خبرهای خوبی به گوش تان می رسد. آنجا که دیگران درگیر کارهای خود هستند و با مشکلات شان دست و پنجه نرم می کنند، شما به راحتی از پس کارهایتان بر می آیید و به همه چیز با دید مثبت نگاه می کنید. شما به دنبال یک رابطه رمانتیک هستید اما همیشه همه چیز آنطور که شما می خواهید، اتفاق نمی افتد. رابطه عاطفی، دوطرفه است. پس اگر شما برای طرف مقابل تان کم گذاشته اید، از او نیز انتظار بیهوده نداشته باشید. اگر به عشق زندگی تان فرصت انتخاب دهید، مطمئن باشید که او به شما وفادار خواهد ماند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز را از لاک تان بیرون آیید و کمی به اطراف سرک بکشید. اگر می خواهید به هدف دلخواهتان برسید باید راههای گوناگون را امتحان کنید. خوشبختانه شما فرد قدرتمندی هستید و توانایی های بالایی دارید، پس با اعتماد به نفس کافی و اقتدار به دیگران نزدیک شوید و ببینید که آنها برای شما چقدر ارزش قائل اند. حال وقت آن است که بنشینید و به رابطه عاطفی خود عمیق تر فکر کنید و آن را از زاویه دید دیگری بررسی کنید. اگر احساس می کنید که محدود شده اید و فضایی برای رشد ندارید، بهتر است چند قدم به عقب بردارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز از آن روزهایی است که باید کمی در رفتارتان محتاط تر باشید زیرا اطرافیان تان حساس تر از همیشه به نظر می رسند. اگر می خواهید که آنها به شما اعتماد کنند باید سطح تفکرتان را هم سطح آنها کنید و به آنها نشان دهید که نیازهایشان برایتان اهمیت دارند. تغییرات مهمی در رابطه شما در حال رخ دادن است که سوالات زیادی را در ذهن تان ایجاد کرده، نگران پاسخ آنها نباشید زیرا با کمی صبر به تمام آنها خواهید رسید. فقط کافی است کمی پایتان را از محدودیت ها فراتر بگذارید و با دید وسیع تری به مسائل نگاه کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
با فردی بحث تان شده و فکر می کنید تا زمانی که مشکلتان با او حل نشود، نمی توانید روزتان را آغاز کنید.  شما از همیشه قدرتمندتر هستید پس از این فرصت برای شکست تمام موانعی که پیش پایتان قرار گرفته، استفاده کنید. شاید دیگران با کلام خود شما را برنجانند اما به جای ناراحت شدن به این فکر کنید که آیا حرف های آنها واقعا ارزش دلگیری دارند یا خیر. منتظر خبری از فردی هستید، اما این طور به نظر می آید که او نسبت به خواسته و انتظار شما بی میل است، به جای ناراحتی بهتر است کمی صبر کنید زیرا با اصرار بی جا نتیجه برعکس خواهید گرفت.
فـال روزانـه - Daily Omen

نگذارید دیگران با حرف های بیهوده و بی ارزشش شان شما را برنجانند و کل روزتان را خراب کنند. برخی از افراد به طور طبیعی نسبت به همه چیز، از پول گرفته تا روابط عاطفی، خسیس هستند و هر چه بیشتر شما بر اشتباهات آنها اصرار کنید، آنها بیشتر بر رفتارهای خود پافشاری و نصیحت های شما را رد می کنند. امروز بهترین زمان است تا کمی از اطرافیان تان دور شوید و وقت خود را به تنهای سپری کنید. به زودی فردی به شما پیشنهاد می کند که با او قرار ملاقاتی داشته باشید، اگر نسبت به او احساس مثبتی دارید، دعوت اش را بپذیرید.

منبع : برترین ها

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.