فال روزانه سه شنبه 15 دی 1394

خرید ادکلن

فال روزانه سه شنبه 15 دی 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 15 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال تولدتان را جدی گرفته و یک جشن درست و حسابی به راه بیندازید. شما ارزش این را دارید که به خودتان این هدیه را بدهید. گاهی لازم است به خودتان یادآوری کنید که چقدر ارزشمند هستید و روز تولدتان آنقدر زیباست که باید جشن گرفته شود. برای خودتان ارزش قائل شوید و به خود احترام بگذارید تا دیگران نیز همین رفتار را با شما داشته باشند. اگر در جستجوی عشق زندگیتان هستید باید یاد بگیرید که به خودتان فرصت دهید تا فرد مورد نظرتان را بیابید و تنها برای فرار از تنهایی تسلیم هوس های زودگذر نشوید. برای پیشرفت در زمینه کاریتان باید ببینید آیا اصلا کاری که دارید انجام می دهید را دوست دارید؟ شاید وقت آن رسیده است که تحولاتی را در زمینه حرفه ایتان ایجاد کنید و مسیر تازه ای را در پیش بگیرید. اگر تازه می خواهید وارد بازار کار بشوید پیش از هر چیز دیگری علایقتان را در نظر بگیرید تا بتوانید در کاری که می خواهید انجام دهید موفق باشید.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز همچون فنری که فشرده شده سرشار از انرژی هستید و اگر سعی در کنترل این انرژی و حفظ سکون همیشگیتان را داشته باشید شاید با یک لحظه غفلت شما این فنر به تندی و سرعتی بیش از همیشه از جا بپرد. امروز فکر می کنید که باید در برنامه های کاریتان تغییراتی ایجاد کنید و دلتان می خواهد که تحولات ایجاد شده در اهدافتان را با همکارانتان در میان بگذارید. حرف زدن در مورد آینده تان اولین قدم به سوی چیزهایی است که می خواهید بدست بیاورید. اگر فکر می کنید این روزها بین شما و عشقتان رابطه سرد و خشکی وجود دارد، انتظار نداشته باشید اتفاقی غیر منتظره بیفتد و رابطه عاطفیتان را متحول کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

کارهای بسیار زیادی که امروز در پیش رو دارید انتخاب این که کدام یک را باید ابتدا انجام دهید برای شما سخت کرده اند. امروز به رویا پردازی در مورد چیزهایی می پردازید که در حالت عادی حتی به خودتان اجازه نمی دهید به آنها فکر کنید. شما با تمام وجود به دنبال هیجان هستید پس سعی نکنید این همه انرژی که وجودتان را فرا گرفته است را سرکوب کنید، در غیر این صورت منفجر خواهید شد. فعالیت هایی را که به شما اجازه می دهند این انرژی را به کار بگیرید حتما در برنامه امروزتان قرار دهید. شاید این چند هفته اخیر حسابی سرتان شلوغ بوده باشد، ولی کارها هنوز تمام نشده اند. خوب که نگاه کنید خواهید دید که هنوز ریزه کاری های زیادی باقی مانده اند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بیان کردن افکار و احساستان به صورتی کاملا متفاوت از همیشه می تواند تبدیل به اولویت اصلیتان شود. نباید اجازه دهید که عکس العمل های دیگران شما را تحت تأثیر قرار دهد. درست است که همیشه دیگران و قضاوت هایشان را الگوی کارتان قرار می دهید، ولی شاید دیگر وقتش رسیده است که دست از این کار بردارید. پروژه ای که مدتی است در دست اقدام دارید خیلی بیشتر از آنچه برنامه ریزی کرده بودید طول کشیده و این موضوع شما را کلافه کرده است. تا حالا دیگر باید به این نتیجه رسیده باشید که زمان آن رسیده است که سطح انتظارات خودتان را پایین بیاورید و در رابطه با این مسئله منطقی رفتار کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر امروز صبحتان آن طوری که انتظار داشتید شروع نشد خودتان را نگران نکنید و بجای انتشار انرژی منفی منتظر ساعاتی خوب باشید. خواسته ها و انتظارات نابجا نداشته باشید و مواجه شدن با مشکلات کوچک سریع از میدان خارج نشوید. اگر در برنامه هایتان به دیگران نیاز داشتید ولی آنها آمادگی لازم برای کمک کردن به شما را نداشتند بهتر است کمی دست نگه دارید و به تنهایی پیش نروید. رابطه ای که به شما احساس آزادی در بیان احساستان را بدهد یک رابطه ایده آل است. ولی این بدان معنا نیست که باید هر فکری را که به سرتان خطور می کند بلافاصله به زبان بیاورید، گاهی بهتر است بعضی افکار ناگفته باقی بمانند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز احساس می کنید که باید با شجاعت تمام دیگران را سر جایشان بنشانید و به آنها نشان دهید که نمی توانند برای شما تعیین تکلیف کنند و یا شما را در درجه دوم اهمیت قرار دهند. شاید فکر کنید که به سادگی می توانید خودتان را از یک وابستگی احساسی که شما را محدود می کند برای همیشه رها کنید. این استراتژی غیر منطقی به شما کمک چندانی نمی کند و به سادگی نمی توانید از این وضعیت فرار کنید. باید با مشکلی که در مقابلتان است روبرو شوید و آن را حل کنید. بیان کردن این مشکلات اولین قدم برای حل کردن آنها است. امروز ذهنتان برای بحث در مورد مسائل سیاسی و فلسفی بسیار آماده است و چیزهای زیادی از این بحث ها خواهید آموخت.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بی آن که خودتان بدانید در جست و جوی چه چیزی هستید، در زندگی به دنبال مفهوم تازه ای می گردید. اگر از وضعیت فعلی خود در محل کارتان راضی نیستید نگران نباشید. همه چیز در حال تغییر است و نباید بگذارید احساسات فعلیتان روی نگرشی که نسبت به آینده دارید اثری منفی بگذارد. پرداختن به مسائل معنوی می تواند به شما در یافتن پاسخ هایی که به دنبالشان هستید کمک کند.تصمیم گیری در زمینه مسائل عاطفی در حال حاضر برایتان بسیار مشکل شده است، خودتان را محدود نکنید و به حس درونیتان اعتماد کنید، نیازی نیست که عجله به خرج دهید، وقتش که برسد با اطمینان خاطر تصمیمتان را خواهید گرفت.
 فـال روزانـه - Daily Omen

امروز به واسطه آشنایی با افراد جدید ممکن است تغییراتی در موقعیت اجتماعیتان ایجاد شود و با شبکه جدیدی از دوستان و آشنایان ارتباط برقرار کنید که شرایط شما را به طور قابل توجهی متحول کنند. امروز خیلی زود هیجان زده می شوید و عقل و منطقتان را کنار می گذارید؛ بهتر است مواظب این حالت خود باشید. قبل از این که به هر نوع اقدام ریسک آمیزی مبادرت کنید آنچه به دست آورده و آنچه از دست می دهید را در نظر گرفته و با هم مقایسه کنید. شاید مجبور شوید با موضوعات کهنه ای روبرو شوید که باعث می شوند حس کنید دارید بیهوده دورخودتان می چرخید. نگران نباشید، اوضاع خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید روبراه خواهد شد.

فـال روزانـه - Daily Omen

تلاش شما برای رسیدن به استقلال اقتصادی امروز برای شما تبدیل به عامل سردرگمی شده است. شما تلاش دارید که قدرت تخیلتان را به کار انداخته و برنامه های کاری جدیدی برای خودتان بچینید. ولی اگر یک برنامه خاص توجهتان را به خود جلب کرده است خیلی زود در مورد آن تصمیم گیری نکنید، زیرا این بدان معنی نیست که لزوما بهترین برنامه ممکن می تواند باشد. شما قهرمان مبارزه با موانع هستید، به ویژه وقتی که این موانع بر سر راه رسیدن به خواسته هایتان قرار بگیرند بهر نحوی که شده آنها را از میان خواهید برداشت. ولی نباید در این مسیر از خودتان خشونت و بدرفتاری نشان دهید، زیرا نتیجه معکوس به دست خواهید آورد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز شما بزرگترین دشمن خودتان هستید، چرا که می خواهید به همه ثابت کنید که تنها نظرات شما درست هستند و با این کار موفقیت خودتان را به خطر خواهید انداخت. شما عاشق این هستید که بتوانید وقت بیشتری با اعضای خانواده تان بگذرانید، ولی در حال حاضر دوست ندارید خودتان را با رفت و آمدهای تکراری خانوادگی مشغول کنید. دلتان می خواهد فعالیت های تازه ای را تجربه کنید و حتی شاید بخواهید که امروز پروژه بزرگی را شروع کنید. به هیچ عنوان عجله نکنید و تصمیم بی حسابی که شما را به راه اشتباه بکشاند نگیرید. هر کاری که از آن مطمئن هستید را انجام داده و بقیه وقتتان را در کنار خانواده و عزیزانتان بگذرانید.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز اگر در محل کارتان راه حل های خلاقانه ای که برای مشکلات پیدا می کنید مورد استقبال قرار نگیرند ممکن است کمی عصبی شوید. خوشبختانه اگر صبور باشید و بتوانید رفتار خود را کنترل کنید همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. اگر می خواهید روز موفقیت آمیزی را پشت سر بگذارید کمتر به خودتان فشار بیاورید و بپذیرید که قرار نیست همیشه همه چیز همانطور که شما انتظار دارید پیش برود. نگران ثبات مالیتان هستید و وضعیت اقتصادیتان ذهنتان را مشغول کرده است، ولی امروز بی احتیاطی هایتان ممکن است حساب بانکیتان را به خطر بیندازند، حواستان را خوب جمع کنید و ولخرجی های حساب نشده را در برنامه تان قرار ندهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز کنترل کردن احساساتتان کاری بسیار دشوار است و همین موضوع ممکن است باعث شود بدون داشتن برنامه قبلی چیزی را بخرید که از فکر کردن به آن قند توی دلتان آب می شود. به دست آوردن چیزهایی که دوست دارید کار بسیار خوبی است، ولی دنبال کردن رویاهای مادیتان رضایت خاطر دائمی برای شما به همراه نخواهد داشت. اگر می خواهید به احساس خوشبختی واقعی دست پیدا کنید باید تکلیفتان را با خودتان مشخص کنید و ببینید چه چیزی برایتان در اولویت قرار دارد. اگر در قول و قرارهایی که با عشقتان گذاشته بودید مشکلاتی ایجاد شده است، روحیه خودتان را از دست ندهید، هنوز هم فرصت دارید که جلوی بدتر شدن اوضاع را بگیرید.

فـال روزانـه - Daily Omen
افکار و کارهایتان در حال حاضر در هماهنگی با یکدیگر نیستند. با وجود این که می توانید پیشرفت های ایجاد شده در کارهایتان را ببینید، بخش منطقی ذهنتان دارد به شدت فعالیت می کند تا وضعیت فعلی را مجددا بررسی کرده و تغییرات لازم را در برنامه هایتان اعمال کنید. ولی فعلا نباید تصمیمات جدی و اساسی بگیرید، زیرا این تردیدها موقتی هستند و به زودی ثبات منطقیتان را دوباره به دست خواهید آورد. با وجود این که دوستان نزدیک و اعضای خانواده تان می دانند چقدر احساساتی می توانید باشید، با این حال هم انتظار این همه تغییرات ناگهانی در احساساتتان را ندارند. ولی در برابر کسانی که دوستتان دارند نیازی به این نیست که توضیحی برای این احساسات خود پیدا کنید.

منبع : برترین ها

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.