فال روزانه شنبه 3 بهمن 1394

خرید ادکلن

فال روزانه جمعه 3 بهمن 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 3 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! سعی کنید تولدتان را به روشی جالب و متفاوت جشن بگیرید تا هم خودتان و هم اطرافیانتان از این روز منحصر بفرد لذت ببرید. شاید این تولد فرصت آشنایی با افراد جدیدی را به شما بدهد که می توانند در روابط حرفه ای شما در آینده نیز تاثیر گذار باشند. این اواخر کمی پرخوری کرده اید، طی یکی دو ماه آینده بهتر است که کمی رژیم بگیرید و به باشگاه بروید. طی ماه تولدتان رابطه عاطفی تازه ای را آغاز خواهید کرد که زندگی شما در چند سال آینده را تحت تاثیر قرار خواهد داد. امسال سالی فوق العاده برای ساختن آینده شما می تواند باشد به شرطی که صبور باشید، آرامش خود را حفظ کنید و تا می توانید پس انداز کنید. امسال ماجراجویی شما بیش از همیشه است و شور و هیجان بیشتری دارید. در این جهت خلاقیت خود را به کار بگیرید، فقط یادتان باشد که انرژی خود را بیهوده هدر ندهید.
فـال روزانـه - Daily Omen
اگر بخواهید به از این شاخه به آن شاخه پریدن خود ادامه دهید ناگهان متوجه خواهید شد که به هیچ جایی نخواهید رسید. به جای این که همزمان خودتان را درگیر چندین کار مختلف بکنید، بهتر است امروز انرژی خود را روی یکی از این کارها که اولویت بیشتری دارد متمرکز کرده و آن را به انجام برسانید. اگر در کارهایتان دچار مشکلی شده اید بد نیست به پایه رجوع کرده و ببینید اگر مشکلی ریشه ای وجود دارد ابتدا آن را حل کرده و سپس به مسیرتان ادامه بدهید. شاید فکر کنید که با تکیه به عقاید شخصیتان می توانید از پس مشکلات موجود در رابطه عاطفیتان بربیایید. ولی باید بپذیرید که اگر اشتباهی کرده اید اولین قدمی که باید برداشته شود عذرخواهی کردن است.

فـال روزانـه - Daily Omen

از اول صبح برای تمام روزتان برنامه ریزی کنید و ببینید چه کارهایی را باید به انجام برسیانید. اکنون زمان خوبی برای انجام کارهایی است که به توجه زیاد شما نیاز دارند و با جزئیات زیادی همراه هستند. یادتان باشد که در رابطه با برخی از کارهایی که دارید انجام می دهید محدودیت های مختلف از جمله محدودیت های زمانی وجود دارند پس این محدودیت ها را در نظر گرفته و بر اساس آنها پیش بروید. حواستان به کار خودتان باشد و اجازه ندهید که دیگران تمرکزتان را بهم بزنند. مسئولیت هایی که در مقابل اعضای خانواده تان دارید شما را درگیر کرده اند و شاید نتوانید به درستی به مسئولیت های اجتماعیتان رسیدگی کنید، ولی نگذارید حس تنبلی و یا نا امیدی مانع انجام وظایفتان شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

برنامه ریزی برای آینده درست به اندازه رسیدگی به مسئولیت ها و وظایف فعلیتان اهمیت دارد ولی در حال حاضر آنقدر سرتان گرم درگیری ها و کارهای روزمره تان است که وقت زیادی برای پرداختن به آینده نمی گذارید. به این که از اینجا به کجا می خواهید برسید فکر کنید و برنامه هایی دقیق برای رسیدن به اهدافتان بچینید. باور کردن رویاهایتان اولین قدم به سوی رسیدن به آنهاست. برای این که خودتان را با انرژی وضعیتی که در آن هستید هماهنگ کنید شاید لازم باشد که روش فکر کردنتان را کمی تغییر دهید. کارها را نیمه کاره رها نکنید، یا کاری را شروع نکنید و یا اگر شروع کردید تا آخر راه پیش بروید. این موضوع به ویژه در مورد روابط عاطفیتان صدق می کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

یک نقشه حساب شده همان چیزی است که نیاز دارید تا مورد تحسین و تایید بالا دستی های خود قرار بگیرید. شما بهترین راه ممکن برای پیشروی را می دانید و اکنون تنها چیزی که لازم دارید این است که اعتماد به نفس کافی داشته باشید تا ایده هایتان را به مرحله اجرا بگذارید. امروز شروع کردن کارهای جدید برای شما راحت تر از معمول خواهد بود چرا که قلب و مغزتان در هماهنگی با یکدیگر کار می کنند. از طرفی تمایل چندانی به ایجاد تغییر در برنامه هایتان ندارید و از طرفی هم وسوسه شده اید پروژه ای که مدت هاست درگیر آن بوده اید ولی به نتیجه دلخواهتان نرسیده است را رها کنید، ولی عاقلانه تر این است که به راهتان ادامه بدهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ممکن است از روی حس وظیفه شناسی فکر کنید که باید برای یکی از اعضای خانواده و دوستانتان کاری را انجام دهید. سعی کنید اگر کسی راه خودش را گم کرده و در مورد این که کجای این دنیا ایستاده و چه باید بکند دچار بحران شده است کمک کنید. نگرانی شما برای دیگران نشان دهنده حس نوعدوستی شما است و این که باید این حس را در درون خود تقویت کنید. خودتان را با همه موقعیت های خوبی که در دسترس دارید درگیر نکنید، وگرنه وقت و انرژی کافی برای به نتیجه رساندن همه آنها را نخواهید داشت. همه گزینه های موجود را به دقت بررسی کرده و  به حرف قلبتان گوش کرده و بهترین انتخاب را انجام دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

برای رسیدن به موفقیت قبل از هر کاری باید هدف خود را به طور دقیق مشخص کنید و هر چیز دیگری که انرژی شما را بیهوده هدر می دهد از برنامه خود حذف کنید. کار کردن همراه با کسانی که جهت فکری متشابه با شما دارند باعث می شود در رسیدن به اهدافتان موفق تر باشید. ممکن است از روی حس وظیفه شناسی فکر کنید که باید برای یکی از اعضای خانواده و دوستانتان کاری را انجام دهید. اگر کسی راهش را گم کرده و در مورد این که چه باید بکند دچار بحران شده است کمک کنید. امروز باید به مشکلی که در رابطه عاطفیتان وجود دارد رسیدگی کنید؛ از طرفی ذهنتان درگیر این است که چگونه احساسات خود را بیان کنید و از طرفی هم دوست دارید بعضی چیزها را در دل خودتان نگه داشته و به زبان نیاورید.
 فـال روزانـه - Daily Omen

امروز فکرتان آزاد و راحت است، ولی عمل کرن به افکارتان کار سختی خواهد بود. به نظر می رسد که قدرتی محدود کننده دارد جلوی شما را می گیرد و حسی در درونتان وجود دارد که باعث می شود به محافظه کاری روی بیاورید و در مورد هر فکری که در سرتان است احتیاط داشته باشید. از این فرصت استفاده کنید تا وظایفی که به حواس جمع و احتیاط نیاز دارند را به انجام برسانید. اگر در فعالیت های گروهی شرکت دارید سعی کنید خودتان را با دیگر اعضای گروه هماهنگ کرده و از حرف هایی که می شنوید ناراحت نشوید. به احتمال زیاد این حرف هایی که شما را آزرده خاطر کرده اند بدون هیچ قصد و غرضی بیان شده اند و دلخوری شما ناشی از حساسیت بیش از حدتان است.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز رفتارهای شما آنقدر که خودتان انتظار دارید باعث جلب توجه دیگران نخواهد شد. خودتان را درگیر کارهایی که برای شما نتیجه ای به همراه نخواهند داشت نکنید. با اصرار کردن به انجام شدن کارها به آن روشی که شما انتظار دارید تنها در هر کاری که می خواهید انجام دهید برای خودتان دشمن های سرسخت درست خواهید کرد. دقیقا به همان اندازه ای که نیاز است در کارهایتان نظم و ترتیب و حس مسئولیت پذیری دارید و می توانید در انجام کارهایتان نسبتا موفق باشید. امروز برای این که بتوانید در کارهایتان به موفقیت دست پیدا کنید باید با فکر، وجدان کاری و احتیاط پیش بروید. بی دلیل با عشقتان بداخلاقی نکنید، او دقیقا نمی داند چه چیزی باعث ناراحتی شما شده است.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز دلتان می خواهد برنامه های قبلیتان را کنار بگذارید تا هدف بزرگتر و بهتری که در سرتان دارید را دنبال کنید. این حس بیشتر از ماجراجویی و هیجان طلبی شما ریشه می گیرد، ولی در حال حاضر حفظ کردن زندگیتان در حالت تعادل استراتژی صحیح تری است. داشتن انتظارات بیش از اندازه باعث خواهد شد فرصت هایی که در اختیار دارید را از دست بدهید. به جای این که امنیت مالی و عاطفی خود را به خطر بیندازید با برنامه و حساب شده قدم بردارید. رویاهایتان را دنبال کنید، ولی وظایف و مسئولیت های فعلی خودتان را نیز انجام دهید. به وعده و وعیدهایی که به دیگران داده اید وفادار بمانید و به حرف هایی که زده اید عمل کنید، این موضوع شامل رابطه عاطفیتان نیز می شود.

فـال روزانـه - Daily Omen

این که امروز بخواهید با حرف زدن از زیر کارها و وظایفتان در بروید اصلا فکر خوبی نمی تواند باشد و باعث دلخوری دوستان و اطرافیانتان خواهد شد. در واقع وقت آن رسیده است که مسئولیت کارهایتان را خودتان به عهده بگیرید. بهتر است زمانی را که صرف در رفتن از زیر کارهایی که باید انجام دهید می کنید برای انجام دادن آن کارها به کار بگیرید. برای چیزهایی که قابل کنترل هستند و توانایی اش را دارید برنامه ریزی کنید، ولی این را هم به یاد داشته باشید که نیروهایی مخفی وجود دارند که می توانند در کار شما مانع ایجاد کنند، تنها کاری که از دست شما در این مورد بر می آید این است که حواستان را خوب جمع کرده و خونسردی خود را حفظ کنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز ممکن است این طور به نظرتان بیاید که دیگران دارند چوب لای چرخ شما می گذارند، ولی در واقع آنها تنها دارند وظایف خود را انجام می دهند. با این حال انگار که فرشته های نجات می خواهند به شما در انجام کارهایتان کمک کنند و از جاهایی که خودتان هم نمی دانید به شما کمک می شود. آرامش خود را حفظ کرده و کمی به آنچه در اطرافتان می گذرد فکر کنید. امروز روز خوبی برای بیان احساسات عاشقانه می تواند باشد، در بیان احساس خود صداقت داشته باشید و دریچه قلبتان را به روی طرف مقابلتان باز کنید، ولی در انجام این کار زیاده روی نکنید. اگر در این کار زیاده روی کنید در طرف مقابلتان اثرات منفی ایجاد خواهید کرد و او به صداقت شما شک خواهد کرد.
فـال روزانـه - Daily Omen

داشتن فعالیت بدنی به شما کمک خواهد کرد که اعصاب خودتان را آرام کنید، اگر وقت کافی برای ورزش کردن ندارید هم اشکالی ندارد. بخشی از مسیر رفتن به محل کارتان را پیاده بروید و یا کارهای عقب افتاده منزل را انجام دهید. امروز اگر کمی فکر کنید متوجه خواهید شد که دیگران کلید اصلی حل مشکلاتتان هستند. فکر نکنید که باید خودتان به تنهایی از پس تمام مشکلات بر بیایید و راه حل آنها را پیدا کنید. از کسانی که در رابطه با مشکل شما حرفی برای گفتن دارند و یا کاری از دستشان بر می آید کمک بخواهید. اگر در مورد رابطه عاطفی خود نیازهایی دارید که برآورده نمی شوند آنها را خیلی دقیق و با جزئیات با شریک زندگی خود در میان بگذارید.

منبع : برترین ها

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.