فال روزانه چهارشنبه 16 دی 1394

خرید ادکلن

فال روزانه چهارشنبه 16 دی 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 16 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! این اواخر به شدت کار کرده اید و خیلی کم خوابیده اید، پس از روز تولدتان استفاده کنید و به خودتان یک استراحت درست و حسابی بدهید و چیزهایی که نیاز دارید را به خودتان هدیه بدهید: خواب و استراحت! بد نیست علاوه بر این برای خودتان هدیه گران قیمتی که در حالت عادی حاضر نیستید برای خودتان بخرید را نیز بخرید. امسال خانه و خانواده تأثیر زیادی روی زندگی شما خواهند داشت. دیدگاه خود را نسبت به برخی مسائل باید منطقی و عملگرا کنید و از خیال های باز دارنده دست بردارید. در این صورت با برنامه ریزی خواهید توانست به هر چه که می خواهید برسید. فرصت کاری که در بهمن ماه برایتان پیش می آید را جدی نگیرید، چرا که ممکن است به آن خوبی که شما فکر می کنید نباشد، جانب احتیاط را رعایت کنید. ماه های آخر سال سرشار از فعالیت های اجتماعی و دوستی های شیرین خواهد بود.حتی شاید عشقی شیرین نیز در راه باشد!
فـال روزانـه - Daily Omen

آنقدر درگیر نقشه ها و برنامه هایتان هستید که ممکن است جاه طلبی هایتان نگذارند به نیازهای ضروریتان توجه و رسیدگی کنید. شما همیشه افراط می کنید ولی در هر زمینه ای باید تعادل را حفظ کرده و دست از زیاده روی بردارید. امروز تمایل زیادی به هیجان و ماجراجویی دارید و این هیجان طلبی کنترل منطق شما را در دست خواهد گرفت. هر کاری که می کنید احتیاط را فراموش نکنید و این مسئله را به یاد داشته باشید که به حریم شخصی دیگران تجاوز نکنید. برای پیدا کردن کسی که قلبتان را بلرزاند همه جا دارید می گردید، ولی بهتر است چشمتان را باز کرده و اطرافتان را هم نگاهی بیندازید، شاید عشق در یک قدمیتان باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ممکن است در خانه تنها باشید و همه اهل خانه بیرون باشند. این فرصت خیلی خوبی است برای آن که از تنهاییتان استفاده کرده و کارهایی که نیمه کاره رها کرده اید را به انجام برسانید. شاید سعی بر این داشته باشید که سر به سر دیگران بگذارید، ولی این کار باعث خواهد شد که خودتان در تنگنا قرار بگیرید، پس اگر از لحاظ احساسی آمادگی کافی را ندارید بهتر است مواظب رفتارتان باشید. این که بدانید چه می خواهید واقعا قابل ستایش است، ولی نباید تنها روی یک چیز تمرکز کرده و جنبه های دیگر زندگیتان را نادیده بگیرید. شما به صبوری معروف هستید، اگر در جستجوی نیمه گمشده تان هستید باید کمی دیگر هم حوصله به خرج دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ممکن است در تلاش برای قانع کردن یکی از اطرافیانتان به پذیرش آن چه که خودتان فکر می کنید درست است بیش از اندازه زیاده روی کنید. حتی اگر فکر کنید که از توانایی های خود در بحث کردن دارید به درستی استفاده می کنید هم خیلی سریع برای خودتان دردسر درست خواهید کرد. شما برخی از اطلاعات مورد نیاز را در دست ندارید و بهتر است تا زمانی که تمام اطلاعات لازم را در اختیار ندارید کاری انجام ندهید. هدفی که مدت ها است برای به دست آوردن آن دارید تلاش می کنید هنوز به نظرتان خیلی دور از دسترس می آید و همین باعث شده است که امروز امید خود را نسبت به تحقق یافتن آن از دست بدهید، ولی نا امید نشوید هنوز وقت هست.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر انرژی درونیتان به شما می گوید که چیزی درست نیست به ندای درونتان اطمینان کنید. احتمال دارد یکی از اعضای خانواده تان مشکلی داشته باشد و شما احساس کنید که باید در خانه بمانید و به او کمک کنید. از طرفی نیز در محل کارتان کارهای زیادی برای انجام دادن دارید که از اولویت نسبتا بالایی برخوردار هستند و نسبت به این که در خانه بمانید و یا به کارهایتان برسید دچار تردید شده اید. ولی او به احتمال زیاد از شما خواهد خواست که به کارهایتان برسید. اگر ماندنتان ضروری نیست به کارهایتان برسید. اگر بین شما و کسی که دوست دارید مشکلی پیش آمده است بی دلیل روی جزئیات تمرکز نکنید و مسئله را بیهوده بزرگ نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز تا جایی که می توانید در کارهای دیگران دخالت نکنید، زیرا حتی اگر نیتتان خیر باشد هم این کار شما باعث خواهد شد که آنها فکر کنند قصدتان کمک کردن نیست و می خواهید نسبت به آنها اعمال قدرت کرده و کنترل آنها را در دست بگیرید. اگر چیزی در زندگیتان آن طوری که انتظارش را دارید پیش نمی رود، امکان دارد این بدان نشانه باشد که باید آن را از زندگیتان حذف کنید و برای کارهای بعدیتان آماده شوید. امروز کارها در محل کارتان کمی پیچیده شده اند و به همین دلیل ممکن است خودتان را گم کنید و فکر کنید نمی توانید از پس آنها بربیایید. کافی است نگران نشوید و اعتماد به نفستان را از دست ندهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز حتی اگر از آنچه دارید انجام می دهید مطمئن باشید هم طریقه بیان کردن حرف هایتان باعث خواهد شد که دیگران نسبت به صداقت و صمیمیت شما دچار تردید شوند. حقیقت این است که دارید برخی چیزها را از دیگران مخفی می کنید و این رازها باعث می شوند در ظاهر امر اینطور به نظر برسد که سعی دارید دیگران را گمراه کنید. شاید فکر کنید که این بحران را می توانید با نادیده گرفتن آن حل کنید، ولی بهترین کار این است که حقیقت را به طور کامل به زبان بیاورید. امکان دارد مجبور شوید سفری که برای آن برنامه ریزی کرده بودید را به تعویق بیندازید و به احتمال زیاد دلیل این تاخیر مسائل مالی خواهد، نگران نباشید، دیر یا زود به این سفر خواهید رفت.
 فـال روزانـه - Daily Omen

اگر کسی به شما فشار بیاورد و در تنگنا قرارتان بدهد ممکن است ناگهان عصبانی شده و حرف هایی را به زبان بیاورید که در حالت عادی قصد گفتن آنها را نداشته اید. احساسات شما در اوج هستند و به همی دلیل حرف هایی که روی زبانتان می آید حتی خود شما را نیز شگفت زده خواهند کرد. شما خوب می دانید که چه می خواهید و قدرت انجام هر کاری که برای به دست آوردن آن لازم است را دارید. ولی این موضوع را نیز به یاد داشته باشید که همیشه سفر وقتی یک همسفر داشته باشید راحتتر است، پس کلماتتان را با دقت بیشتری انتخاب کنید و مواظب باشید که حرفی نزنید که بعدا پشیمان شوید زیرا این حال و احساس فعلیتان پایدار نیست.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز در مورد این که با موقعیت پیچیده ای که پیش رو دارید چه کاری باید بکنید دچار تردیدهای بسیاری شده اید. حتی اگر در حالت عادی نسبت به توانایی های خودتان اطمینان کامل داشته باشید هم امروز ممکن است احساس کنید باری سنگین تر از حد توانتان بلند کرده اید. اگر حواستان به کارهایتان باشد و قدم هایتان را درست انتخاب کنید خواهید توانست به اهدافتان نزدیک و نزدیک تر شوید. ولی اگر حساب نشده پیش بروید در انجام کارهایی که به عهده گرفته اید به مشکل برخواهید خورد. امروز عشقتان ثبات احساسی ندارد و لحظه ای سرشار از خوشحالی و لحظه ای دیگر ناراحت و دلخور است و این موضوع شما را عصبانی کرده است، کمی با او کنار بیایید، این حالت همیشگی نیست.

فـال روزانـه - Daily Omenشاید به اشتباه فکر کنید که امروز هیچ کسی نمی تواند جلوی شما را بگیرد، مگر این که خودتان بدانید چطور رفتار کنید و چه وقت کوتاه بیایید. شما دارید بهترین عملکرد ممکن را از خودتان نشان می دهید، ولی در حال حاضر قدرت تشخیص این را ندارید که چه وقت باید متوقف شوید. این موضوع باعث می شود ناخواسته دیگران را از خودتان ناراحت کرده و کاری کنید که فکر کنند دارید به آنها حمله می کنید. حتی اگر فکر می کنید کارهایتان خیلی دارند خوب پیش می روند و فرد خیلی موفقی هستید به خاطر خودتان هم که شده بهتر است قربانی اعتماد به نفس کاذب نشوید. کمی تواضع و فروتنی می تواند به موفقیت بیشتر شما کمک کند.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما کاملا از قدرت درونی خودتان آگاه هستید و سعی دارید کارهایتان را به تنهایی پیش ببرید. با این حال اگر بخواهید در انجام این کار به دیگران زور بگویید و حرف خودتان را به کرسی بنشانید با مقاومت آنها مواجه خواهید شد و برای خودتان مشکلاتی به وجود خواهید آورد. مطمئن باشید که خودرای بودن و مبارزه کردن برای ثابت کردن قدرت و تسلط خودتان بر دیگران هیچ نتیجه مثبتی برای شما نخواهد داشت. اگر می خواهید به نتیجه مورد نظرتان دست پیدا کنید بهتر است رفتار خودتان را خوب کنید و به جای رئیس بازی درآوردن با دیگران با ملایمت برخورد کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز بی آن که دلیلش را بدانید به نظرتان کمی دلگیر می آید و هر چقدر تلاش می کنید دلیل آن را پیدا کنید موفق نمی شوید. به احتمال زیاد هیچ دلیل خاصی برای این احساس شما وجود ندارد و تنها کمی سطح انرژیتان پایین است. ولی این وضعیت تا بعدازظهر برطرف خواهد شد و حتی دلتان می خواهد بیرون رفته و به تفریح و سرگرمی بپردازید. تمایل شدیدی که امروز به رفتارهای طغیانگرانه در وجود خودتان احساس می کنید می تواند برای شما دردسرهای جدی ایجاد کند. چیزی که در ابتدا تجربه ای هیجان انگیز به نظر می رسد ممکن است به یک گره کور تبدیل شود. محتاط باشید و  خوب ببینید که قدم در چه راهی می خواهید بگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen
 امروز باید خودتان را جمع و جور کنید و آن قدرت جادویی که همه در وجودتان می بینند را به کار بگیرید. هر چقدر این قدرت را در وجود خودتان انکار کنید چالش های بیشتری در انتظارتان خواهند بود. اگر به جای فرار کردن و جستجوی آسان ترین راه ممکن با ترس هایتان مواجه شوید چیزهای بسیاری در مورد خودتان و تغییراتی که پیش رو دارید فرا خواهید گرفت و برای شرایطی که در انتظارتان هستند آماده خواهید شد. امروز بالاخره موفق خواهید شد با کسی که دوست دارید بعد از مدتی نسبتا طولانی قرار گذاشته و دیدار کنید و این موضوع حالتان را حسابی خوب خواهد کرد. شما حرف های زیادی برای گفتن دارید و برای رسیدن ساعت دیدار لحظه شماری می کنید.

منبع : برترین ها

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.