فال روزانه یک شنبه 11 بهمن 1394

خرید ادکلن

فال روزانه یک شنبه 11 بهمن 1394

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 11 بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال شانس بسیاری برای پیشرفت در زمینه کاری خواهید داشت. هیچ نیازی نیست که تلاش کنید موفقیت های خودتان را دست کم گرفته و یا مخفی کنید. اگر بخواهید تمام سال را عضو گروهی خواهید بود که هوای یکدیگر را دارند، آنها هرموقع که به آنها نیاز داشته باشید در کنارتان خواهند بود و شما نیز از اینکه خدمتی به آنها بکنید خوشحال خواهید شد. به ویژه در ماه اول عملگرا، باهوش و مسئولیت پذیر باشید تا زمینه یک سال سرشار از موفقیت را فراهم کنید. ماه بهمن خاطرات رمانتیک فراوانی برای شما رقم خواهد زد. در اسفند ماه یکی از کارهایی که همیشه دلتان می خواسته انجام بدهید ولی نتوانسته اید را در برنامه خود قرار دهید. در آخرین ماه سال روابط احساسی خود را با دوستانتان تقویت کنید.همراه با فرا رسیدن مجدد بهار عشق و سورپرایزهای شادی آور به سرغ شما خواهند آمد.
فـال روزانـه - Daily Omen
امروز دوست دارید هر طوری که شده جریان کارها را در دست گرفته و همان تغییراتی که خودتان دوست دارید را در روند کارها ایجاد کنید، ولی به احتمال زیاد دیگران کارهایتان را نخواهند پذیرفت و از شما تبعیت نخواهند کرد. رفتارهای هیجانی و بعضا غیر منطقی شما آنها را می ترساند؛ زیرا گاهی بی آن که برای نقشه های عجیب و غریبتان دلیلی داشته باشید آنها را عملی می کنید. البته فعلا می توانید به حس ششم خودتان اعتماد کنید، ولی انتظار نداشته باشید که دیگران در این راه با شما همراه شوند. کمی خسته و کسل هستید، اگر هر یک از دوست هایتان از شما دعوت کردند که با هم به بیرون بروید بی درنگ این دعوت را قبول کنید و با هم خوش بگذرانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

با وجود این که ترجیح می دهید حقیقت را بدانید، امروز به دست آوردن اطلاعات جدید شما را دچار شک و تردید بیشتر خواهد کرد. حتی در زمینه فعالیت های حرفه ایتان درست بودن مسیرتان را زیر سوال خواهید برد و دچار دودلی خواهید شد. در هر صورت لجبازی نکنید، زیرا ممکن است تصورات قبلیتان اشتباه باشند. زندگیتان بر حسب اتفاق و شانسی بهتر نخواهد شد، بلکه با ایجاد تغییرات است که بهتر می شود. ممکن است از طریق یک تماس تلفنی موقعیت کاری جدیدی به شما پیشنهاد شود. از ایده ها و افکار جدیدی که در سر دارید به نفع خودتان بهره بگیرید. از کنجکاوی خود برای یاد گرفتن چیزهای جدید استفاده کرده و آموخته هایتان را به کار ببندید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز توانایی های ذهنی شما در اوج خود قرار دارند و می توانید بی هیچ مشکلی پیچیده ترین مسائل را هم حل کرده و دیگران را با هوش و آگاهی خود تعجب زده کنید. ولی باید حواستان باشد که آنقدر به هوش و توانایی خود تکیه و اطمینان نداشته باشید که با اعتماد به نفس بیش از حد زمینه شکست خود در بحث با دیگران را فراهم کنید. قبل از اینکه به کسی قول حمایت مالی بدهید به این فکر کنید که آیا اصلا این توانایی را دارید که از او حمایت کنید. وقت آن رسیده است که خودتان را باور کنید. وارد دورانی طلایی از زندگیتان شده اید که اگر دست به خاک هم بزنید به طلا تبدیل خواهد شد. پس از تمام موقعیت هایی که برایتان پیش می آید به نحو احسن استفاده کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز آنقدر نسبت به احساسات دیگران آگاه هستید که بی آن که هیچ چیزی در مورد احساس خود به زبان بیاورند می توانید آنها را درک کنید و سعی دارید به هر شکلی که از دستتان برمی آید به آنها کمک کنید. کمک کردن به دیگران لزوما به معنای انجام آنچه از شما می خواهند نیست. به عنوان مثال اگر کسی از شما پول قرض می خواهد به جای این که به او ماهی بدهید ماهی گرفتن به او یاد بدهید. این به نفع هردوی شما خواهد بود. ممکن است به خاطر مسائل اقتصادی با همسرتان درگیر شوید، بهتر است کنترل خودتان را حفظ کنید. این هفته از جنگ و دعوا تا لحظه هایی سرشار از عشق را همراه با شریک زندگی خود تجربه خواهید کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز دوست دارید از آزادی افکارتان لذت ببرید، ولی تعهدات و مسئولیت هایی که دارید مدام در ذهنتان هستند و در صورت فرو رفتن در عالم فکر و خیال با بحران مدیریت زمان مواجه خواهید شد. سعی کنید کارها را به صورت گروهی و همراه با دیگران انجام دهید و از همفکری آنها استفاده کنید. این تلاش گروهی بازدهی کار شما بیشتر از آنچه انتظارش را دارید خواهد کرد. ممکن است در حال حاضر نگرانی هایی درباره انتخاب شریک زندگی خود داشته باشید. به این وضعیت به صورت عمقی نگاه کنید و از آن فرصتی بسازید که به جای ایجاد دلزدگی و نفرت در شما رابطه تان را رشد ببخشد، فرصتی برای درک متقابل و بازگشت به روزهای خوش آغاز رابطه!

فـال روزانـه - Daily Omen

شما امروز می توانید افکارتان را با سرعت بسیار زیادی تغییر دهید و عادت های قدیمی که آزارتان می دهند را به راحتی حل کنید. ولی حتی اگر راه حلتان فوق العاده و هوشمندانه باشد هم خودتان را زیادی جدی نگیرید. تغییرات لازم را بدون تلاش برای نشان دادن برتریتان نسبت به دیگران ایجاد کنید. کار شما بالاخره به مرحله نتیجه دهی رسیده است و به زودی از لحاظ اقتصادی نیز اوضاع بهتر خواهد شد. وقتی خوشبختی می بارد از در و دیوار می بارد و ممکن است پیشنهادهای کاری بسیار خوب و وسوسه انگیزی به شما بشود. اما مواظب باشید که فعلا از پیشرفت خود زیاد با کسی حرف نزنید، چرا که ممکن است این وضعیت حتی در نزدیک ترین دوستانتان هم ایجاد حسادت بکند.
 فـال روزانـه - Daily Omen

امروزتان به آن راحتی که انتظارش را دارید پیش نخواهد رفت، زیرا به احتمال زیاد اتفاقات غیر مترقبه برنامه هایتان را تحت تاثیر قرار خواهند داد. اگر بخواهید به زور به برنامه اولیه تان بچسبید به احتمال زیاد حسابی عصبی خواهید شد. عاقلانه ترین راه برای مواجهه با تنش های موجود این است که با آنها درگیر نشوید و بیهوده مقاومت نکنید و تغییرات را پذیرا باشید. امروز روزی بسیار پرمشغله برای شما خواهد بود و بیشتر وقتتان با رسیدگی به مسائل مالی مثل پرداختن صورت حساب ها و قسط ها خواهد گذشت. بد نیست کمی وقت هم برای سرگرمی های مورد علاقه تان بگذارید و به خودتان استراحت دهید. برای اینکه کارمان را به نحو احسن انجام دهیم همه ما گاهی نیاز به استراحت داریم.

فـال روزانـه - Daily Omen

باید کمی در روش زندگی خود تغییر ایجاد کنید، به ورزش و پیاده روی بروید و رژیم غذاییتان را تغییر دهید. وقت آن رسیده که قورباغه تان را قورت داده و برای کارهایی که مدت هاست پشت گوش می اندازید برنامه ریزی کنید. به ایده های خلاقانه و تازه ای که در سر دارید اعتماد کنید، آنها خیلی از آنچه خودتان فکر می کنید با ارزش تر هستند. کافی است جسارت داشته باشید و آنها را عملی کنید، مطمئن باشید چیز زیادی از دست نخواهید داد. امروز کمی دعوایی هستید و به همین دلیل ممکن است عشقتان را به خاطر کارهایی که نکرده مورد مواخذه قرار دهید. بجای حرف زدن با دقت بیشتری گوش کنید تا ببینید چیزهایی یاد خواهید گرفت که رابطه تان را برای همیشه عوض خواهند کرد

فـال روزانـه - Daily Omen
امروز در فکر این هستید که کارهایتان را به طریقی کاملا متفاوت با دیگران و انتظاراتشان انجام دهید و این افکار شما را حسابی هیجان زده می کنند. شاید حتی وسوسه شوید که فقط بخاطر دیدن عکس العمل بقیه هم که شده این کار را انجام دهید. هیچ اشکالی ندارد، امروز را به خودتان سخت نگیرید، این ایده های دیوانه وار امروز می توانند اساس برنامه ای منطقی برای فردا باشند. امروز و یا یکی از همین روزها ممکن است به ترفیعی غیر منتظره دست پیدا کنید که برای آن مدیون یکی از همکاران نزدیکتان خواهید بود، یادتان باشد حتما از او تشکر کنید. چرا که با این ترفیع زندگی شما تغییر خواهد یافت. از امروز تا آخر هفته خودتان را در هیچ درگیری و مشاجره ای، چه در زمینه کاری و چه روابطه احساسی وارد نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما معمولا در حرف زدن در مورد انتخاب های زندگیتان آدم محتاطی هستید، ولی امروز افکارتان آنقدر آشفته هستند که نمی توانید درباره آنها سکوت کنید. متاسفانه ممکن است حرف های ضد و نقیضی بزنید که می توانند اعتبار شما را کاهش دهند. به جای این که به هر کسی که به حرفتان گوش کند اطمینان کرده و سفره دلتان را باز کنید بهتر است به تنهایی افکار و ایده هایتان را پردازش دهید. اگر نقشه هایتان عاقلانه باشند شانس بیشتری برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران با ذکاوتتان خواهید داشت، پس خوب فکر کرده و تا فردا صبر کنید. درست است که از وقت گذراندن با دوستان و کسانی که طرز فکری شبیه به شما دارند لذت می برید، اما مواظب باشید که از وقت کار و یا خانواده کم نکنید.
فـال روزانـه - Daily Omen
مواظب قدم هایی که بر می دارید باشید ، زیرا ممکن است خودتان را درگیر پروژه ای کنید و وقت و انرژیتان را صرف چیزی کنید که چندان به نفعتان نیست و حتی علاقه ای هم به آن ندارید. پیش از این که زحمتی را قبول کنید که فقط توانتان را تحلیل می دهد و وقتتان را تلف می کند نتایج آن را به دقت در نظر بگیرید. دلیلی ندارد که به برنامه شلوغتان فعالیت های جدیدی اضافه کنید، مگر این که چیزی باشد که برای شما از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. برای هدف هایتان تا جایی که می توانید تلاش کنید، راه بسیار کوتاهی تا مقصد باقی مانده است. ذهنتان بسیار فعال است و در زمینه های کاری رسیدن به جایی که لیاقتش را دارید بسیار نزدیک است.
فـال روزانـه - Daily Omen

امروز برای این که به دیگران نشان دهید که چقدر آدم مستقلی هستید ممکن است رفتارهای عجیب و غیر معقولی از خودتان نشان دهید که در حالت عادی از شما بعید هستند. صبوری شما به عرصه آزمایش گذاشته شده است، پس بهتر است مواظب باشید از روی احساسات کاری نکنید که خیلی زود از انجام آن پشیمان شوید. البته این به هیچ عنوان بدان معنا نیست که باید تسلیم خواسته های غیر منطقی دیگران شوید ولی سرکشی بیش از حد خود را نیز کنترل کنید. اگر عاقلانه رفتار کنید و مواظب رفتارتان باشید، در روابط عاطفی شما تغییرات مثبتی به وجود خواهد آمد و به عشقتان احساس نزدیکی بیشتری خواهید کرد.

منبع : برترین ها

گردآورنده : بی جامه – Bijame.Com

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.