فریز و بوتاکس صورت، ارزش دارد؟

خرید ادکلن

موضوع تزریق همیشه بحث های داغی به راه انداخته است. اخیرا اعلام کردم که زمان آن رسیده که کمی بوتاکس تزریق کنم. همسرم گفت این کار اشتباه است. او گفت اولا من به آن نیازی ندارم و ثانیا او نمی‌خواهد غیر طبیعی به نظر برسم. خدا به قلب ساده لوحش خیر بدهد، چون در واقع من بیش از ده سال بود که از فریزهای عضلانی مثل بوتاکس و فیلر (پر کننده) استفاده می‌کردم و اعتراف می‌کنم که باعث می‌شدند جوان تر و کاملا طبیعی به نظر برسم. هر چند بسیاری از افراد، از جمله همسر من، ظاهرا قانع شده‌اند که انجماد عضلات و فیلرها باعث می‌شوند شما مصنوعی به نظر برسید. خوب بیایید این مشکل را حل کنیم.

فریز و بوتاکس صورت

خلاصه مطلب این است که منجمد کننده‌های عضلات مثل بوتاکس و دیسپورت به عضلات تزریق می‌شوند و آنها را در طول سه تا پنج روز فلج می‌کنند. وقتی این اتفاق می‌افتد، خطوط چهره، مثل پا کلاغی (قسمت بیرونی چشم) و خط اخم (در سرتاسر پیشانی) فورا محو می‌شوند. وقتی تاثیر آنها از بین می‌رود (در حدود ۱۰ تا ۱۲ هفته) عضلات دوباره کشیده شده و خطوط دوباره ظاهر می‌شوند. فیلرها مواد لزجی هستند (ممکن است نام مشهورترین آنها مثل Juvederm و Restylane را شنیده باشید) که به مناطقی که معمولا با افزایش سن گود می‌افتند مثل شقیقه‌ها و ناودان اشک (زیر چشم) تزریق می‌شوند. فیلرها با حجمی که فراهم می‌کنند، برای ایجاد گونه‌های برجسته و لب های پرتر به کار می‌روند. آنها می‌توانند تا ۱۸ ماه دوام بیاورند که بستگی به نوع به کار رفته و منطقه‌ای که به آن تزریق شده‌اند دارد.

امروزه، هم منجمد کننده‌های عضلات و هم فیلرها مدام پیشرفت می‌کنند و پزشکان بیشتر از گذشته آگاهند که از چه مقدار مواد استفاده و دقیقا کجا آن را تزریق کنند. به علاوه، فیلرهایی مانند امرول (Emervel) که یکی از بهترین محصولات بازار است، با ضخامت متفاوت عرضه می‌شود و بنابراین تزریق کننده‌ها می‌توانند نوع مناسب را برای مناطق مشخص صورت انتخاب کنند. دکتر وان پارک، کارشناس لوازم آرایش در سیدنی که بزرگترین مدل ها و بازیگران از مشتریانش هستند می‌گوید: « این پیشرفت اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. درمان های طراحی شده که مناطق متفاوتی را هدف می‌گیرند، به بهترین نتیجه دست پیدا می‌کنند. » رمز موفقیت در این است که پزشکی را پیدا کنید که بداند چطور چهره‌ای طبیعی به وجود بیاورد.

اولا باید واجد صلاحیت باشد. (در استرالیا، پزشکان می‌توانند کار فریز عضلات و نیز پر کردن را انجام دهند. پرستاران آموزش دیده هم می‌توانند زیر نظر پزشک تزریق کنند.) همچنین می‌توانید از سایت کالج پزشکان آرایشی و بهداشتی استرالیاسیا بازدید کنید: http://cpca.net.au این کالج به همه کسانی که قصد تزریق ضد چروک و پر کننده‌ها را دارند توصیه می‌کند با یک پزشک متخصص در این زمینه صحبت کنند.

هزینه‌ها و خطرها

هزینه بوتاکس و دیسپورت از ۱۰ تا ۲۰ دلار در هر واحد متغیر است. خطوط باریک روی پیشانی حدود ۱۰ تا ۲۰ واحد نیاز دارند. درمان خط خنده نیز حدودا همین میزان نیاز دارد. قبل از انجام کار، قیمت تخمینی را بپرسید. به یاد داشته باشید که خطرهایی وجود دارد. جایگذاری اشتباه سوزن باعث فلج عضلات اشتباه و در نتیجه افتادگی چشم می‌شود. قیمت فیلرها به طور قابل ملاحظه‌ای بیشتر است اما شما به مقدار خیلی کمتری نیاز دارید. به عنوان مثال یک شات خطوط اطراف دهان را محو می‌کند. هزینه یک شات حدودا بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار است. درباره خطرات آن سوال کنید که شامل کبودی یا دیگر اثرات جانبی احتمالی است. خطر هر دو روش کاهش می‌یابد اگر یک متخصص ماهر انتخاب کنید. همچنین بهتر است به جای انتخاب کسی که این کار را در کنار خدمات دیگر انجام می‌دهد، به سراغ کسی بروید که متخصص در تزریق است.

مهمترین نکته

مهمترین مساله در تزریق این است که سخت نگیرید. همیشه می‌توانید در دفعات بعد، میزان بیشتری تزریق کنید. به یاد داشته باشید، این کار فقط برای این است که جوان تر و نه متفاوت به نظر برسید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.